Ei hemmetti sitä tuntee ittensä ihan nollaksi, kun ei kelpaa kenellekkään naiselle.
Kavereilla ja hyvän päivän tutuilla on naiset (oltu vuosien suhteissa, toisilla vaihtuu naiset kuin sukat), perheitä perustetaan, ostetaan oma asunto(no ei se hirveä asuntovelka ole sitä mitä haluan), mutta ymmärrätte pointin varmasti.
Kuulostaako kateudelle?
No onhan se sitäkin varmasti, mutta en sen takia halua parisuhteeseen, kuin "muillakin on", vaan iha normaali luontainen tarvehan tuo on.
Mutta kun ei vaan tunnu löytyvän.
Sinkkuna oleminen
30
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Yksinäisen elämä on kurjaa mut ei voi mittää. Naiset ei tiedä mitä on olla yksin.
- kyllänäinon
Siksi, että naiset pärjää hyvin yksinkin!
Voi kuule, jos ei kelpuuta mitä tahansa turkkilaismiestä/ex-naistenhakkaajaa niin kyllä sitä yksin nainenkin on.
- Kunnon_mies31
Neitsytmaria kirjoitti:
Voi kuule, jos ei kelpuuta mitä tahansa turkkilaismiestä/ex-naistenhakkaajaa niin kyllä sitä yksin nainenkin on.
Kyllä meitä vapaita kunnon miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka, mutta me emme naisia kiinnosta, koska olemme "tylsiä". Ne hakkajat, pettäjät ja muut kakkiaiset eivät vissiin ole, kun niillä ei tunnu olevan mitään vaikeuksia naisseuran löytämisessä.
- eioohelppooei
Ihan yhtälailla minä kilttinä kunnollisena naisena ihmettelen, miten kaikilla lorttosilla riittää aina ottajia. Penskoja on tehtynä monelle eri miehelle, naama täynnä niittejä ja nauloja ja näillä ämmillä on aina joku ukkeli.
Kyllä kaikenmaailman vanhat ukkelit muakin kattelee, oman ikäiset on varattuja niille naisille, joilla on se työkalupakin sisältö naamassa, eli ei täs kauheesti oo valinnanvaraa ittelläkää. - et.kelpais
Et sinä ainakaan kovin mukava ihminen ole, jos pelkän lävistyksen tms perusteella tuomitset ihmisiä. Taidat olla sen verran ilkeä ja katkera, etteivät miehet jaksa sinua.
eioohelppooei kirjoitti:
Ihan yhtälailla minä kilttinä kunnollisena naisena ihmettelen, miten kaikilla lorttosilla riittää aina ottajia. Penskoja on tehtynä monelle eri miehelle, naama täynnä niittejä ja nauloja ja näillä ämmillä on aina joku ukkeli.
Kyllä kaikenmaailman vanhat ukkelit muakin kattelee, oman ikäiset on varattuja niille naisille, joilla on se työkalupakin sisältö naamassa, eli ei täs kauheesti oo valinnanvaraa ittelläkää.Mitä ikäluokkaa olet?
- eioohelppooei
HC-ätmel kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa olet?
No sillä teidän nimeämmällänne kurppaiällä eli 35v.
Ja tuolle aikasemmalle, en minä pelkästään lävärien perusteella tuominnut. Puhuinhan niistä eri miehille tehdyistä lapsistakin. Ei kaikilla läväreitä ole. Mua vaan suuresti ihmetyttää miten tosi epänaisellisilla naisilla voi olla jumalaton vienti, vaikka eivät edes yritä olla kauniita vaan pikemminkin pelottavan näköisiä.
Samaa näkee kyllä miehissäkin paljon, että se on kai tän ajan henki.
Tuo lävärijuttu tuli mulle erityisesti mieleen kun eräskin työkalupakki-naamainen muija valittaa jatkuvasti facessa miten ei oo varaa ostaa sille jumalattomalle pentulaumalle edes uusia vaatteita, mutta kuitenkin on varaa jatkuvasti uusiin läväreihin ja tatuointeihin ja kaikenmaailman tarantelloihin ja käärmeisiin mitä se harrastaa. Se rupes mua ottaan aivoon, sori jos loukkasin jotakuta, ei ollut tarkoitus.
Toisaalta voi ajatella positiivisestikin, että ilmeisesti ei se ulkonäkö niin paljoa merkkaa kun vois luulla, kun kerran ihmiset tarkoituksella teettää itestään pelottavan näköisiä noilla läväreillä ja tatskoilla. eioohelppooei kirjoitti:
No sillä teidän nimeämmällänne kurppaiällä eli 35v.
Ja tuolle aikasemmalle, en minä pelkästään lävärien perusteella tuominnut. Puhuinhan niistä eri miehille tehdyistä lapsistakin. Ei kaikilla läväreitä ole. Mua vaan suuresti ihmetyttää miten tosi epänaisellisilla naisilla voi olla jumalaton vienti, vaikka eivät edes yritä olla kauniita vaan pikemminkin pelottavan näköisiä.
Samaa näkee kyllä miehissäkin paljon, että se on kai tän ajan henki.
Tuo lävärijuttu tuli mulle erityisesti mieleen kun eräskin työkalupakki-naamainen muija valittaa jatkuvasti facessa miten ei oo varaa ostaa sille jumalattomalle pentulaumalle edes uusia vaatteita, mutta kuitenkin on varaa jatkuvasti uusiin läväreihin ja tatuointeihin ja kaikenmaailman tarantelloihin ja käärmeisiin mitä se harrastaa. Se rupes mua ottaan aivoon, sori jos loukkasin jotakuta, ei ollut tarkoitus.
Toisaalta voi ajatella positiivisestikin, että ilmeisesti ei se ulkonäkö niin paljoa merkkaa kun vois luulla, kun kerran ihmiset tarkoituksella teettää itestään pelottavan näköisiä noilla läväreillä ja tatskoilla.Oletko sinä itse sitten muka naisellinen ja ihana? :-/
- dsvbsdb
kyllänäinon kirjoitti:
Siksi, että naiset pärjää hyvin yksinkin!
Ja miksi pärjää? Sen tiedon turvin, että miehen saisivat kuitenkin heti kun vaan haluaisivat niin ei huolta huomisesta? Vai pitävätkö itseään miehiä parempina, kuvittelevat ettei miehet ansaitse heitä ja menevät sillä femakkotyylillä "mä mitään miestä tarvi mihinkään"? Ja sitten hommaavat sen koiran nuoleskelemaan salaa iltaisin rasiaansa kun kukaan ei näe.
- Ujoatm26v
dsvbsdb kirjoitti:
Ja miksi pärjää? Sen tiedon turvin, että miehen saisivat kuitenkin heti kun vaan haluaisivat niin ei huolta huomisesta? Vai pitävätkö itseään miehiä parempina, kuvittelevat ettei miehet ansaitse heitä ja menevät sillä femakkotyylillä "mä mitään miestä tarvi mihinkään"? Ja sitten hommaavat sen koiran nuoleskelemaan salaa iltaisin rasiaansa kun kukaan ei näe.
Hyi vittu mitä pervoja noi naiset!
Ketjun aloittaja... Mietitääs hetki... Mietitään oikein kaljan/siiderin kera, saunassa, hiljaisen kesäillan merkeissä:
Mitä muuta voisit tehdä kuin surkutella naisettomuutta, sinkkuutta?
Mitä voisit tehdä, kun on sinkku? Mitkä ketjut eivät pidä sinua paikallaan, mitkä siteet eivät sido sinua? Mitä, tosiaan MITÄ voit tehdä sinkkuna ollessasi, mitä et voi tehdä siteessä ollessasi?
Niinpä...
Itse keksin tällä hetkellä jotain h*lvetinmoisen mahtavaa tekemistä, mikä ei ehkä olisi mahdollista jos olisi vaimo/tyttöystävä jonka sydämen särkemistä tarvisi pelätä toteuttaessaan tätä mielekästä suunnitelmaa, jota vilkasmielin rakentelen.
Loppujen lopuksi tuon tarpeen voi tyrehdyttää keksimällä/kehittämällä jotain tekemistä sen unohtamiseksi...- Kuinilmaa
Kyllähän tuo ärsyttää kun kukaan nainen ei tunnu koskaan edes kunnolla huomaavan itseä, ja sitten kun esim. kyydissä on joku kaveri niin saa ihmetellä kuinkapas ne naiset alkaa pälyillä omaa autoa ja sitä kaveria kohti, ihme juttu ja kovasti ärsyttää...
- tttsssswwwww
Miten hemmetissä ohi menevästä autosta näkee minkälainen jännämies siellä on kyydissä?? Sulla on avoauto?
- Naisasialooseri1
No minä olen siinä onnellisessa asemassa, että monilla hyvillä kavereillanikaan ei kaikilla ole naista eikä takuuvarmasti tule olemaankaan, alempitasoisia kuin ovat. Toki myös suurella osalla kavereistani on nainen ja on aina ollutkin, osa ollut vuosia saman naisen kanssa, osalla vaihtuu naiset jatkuvasti. Viimeeksi YTM kaverini meni kihloihin 9v nuoremman naisen kanssa ja yhteiset baarireissumme ovat vähentyneet, toki hän sai pillua sieltä baarista toisin kuin minä.
Yhdellä kaverillani, ikäiseni, jonka olen tuntenut 25 vuotta on ollut vaimo 10 vuotta ja nykyään neljä lastakin, joista vanhin jo 8. Jo ala-asteella tytöt kiinnostuivat hänestä ja olisi saanut pilluakin 14 vuotiaana, mutta jänisti ja otti pillua vastaan"vasta"parin vuoden päästä toiselta tytöltä.
Sen sijaan pari kolmekymppistä ATM kaveriani eivät ole edes naista kädestä pitäneet
Eli ei tässä onneksi yksin olla vaikka toki tunnen itseni täydeksi nollaksi verrattuna noihin YTM kavereihini- mknkljn
Mitä ovat ne tekijät, jotka karkoittavat naiset ja saavat sut jäämään ilman?
- Ujoatm26v
Niin emmehän me tosiaan yksin ole mutta ei se silti paljon lohduta. Ei niinkään sen kateuden takia vaan sen takia kun on kova tarve päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
- YksinOnHyväOlla
Parisuhde on osa elämää ja kuuluu ihmisluontoon etsiä sitä, mutta ei se koko elämän tärkein sisältö pitäisi olla. Itse en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa vain hyvin vuoksi tai koska muut ihmiset odottavat minun niin tekevän. Minä vähät välitän mitä ihmiset minusta ajattelevat, niin eipä ole tuotakaan ongelmaa. Parisuhde on kiva lisämauste elämään, mutta on elämässä paljon muutakin ja pitää myös muistaa että on niitäkin joita ei suhdetouhut kiinnosta.
- hintti-hartsa
ja sit saa sen hintin leiman otsaansa..
- kiltti-ja-kunnollinen
Haluaisin tuntea että minulla olisi nainen kainalossa jotka pitää hyvänä ja että minusta tykätään ja rakastetaan. Synnyin kuitenkin tähän kurjaan maahan jossa kunnollisella miehellä ei ole mahdollisuutta saada rakkautta.
- helpottaviajuttuja
Eipä huolta. Hyvän ruuan syöminen ja musiikki esim. laulaminen vapauttaa samoja välittäjäaineita kuin seksi. Ei kun kuoroon laulamaan.
- HerraPorkkana
"Mutta kun ei vaan tunnu löytyvän."
Et kertonut kuinka aktiivisesti olet etsinyt, mutta joskus kannattaa pitää pientä paussia ja keskittyy johonkin ihan muuhun. - sincyan
Täytyy aloittaa systemaattinen etsintä. Kartoittaa ne asiat joita hakee, miettiä mitä realistisesti tarvitsee. Haluaako perheen vai elämän kumppanin? Mitä pystyy tuomaan liittoon, mitä tarvitsee toiselta?
Se ei nyt vaan toimi, että odottaa jonkun sopivan ilmestyvän elämään. Sellaiseen sattumaan luottaminen vie hyvässä lykyssä eliniän. Pois romantiikka. Pois toiveet romanttisesta rakkaudesta. Käyttöön kaikki keinot netistä ystävien ja sukulaisten järjestämiin sokkotreffeihin.
Jos ainoa, mitä haluat on seksiä - osta se. Parisuhteen eteen joutuu oikeasti tekemään töitä, jos on tavallinen täysin kokematon kolmikymppinen mies. - atm30
Ruma atm ei saa dedes rahalla naisia.
- nnnnaaiiiinenn
Minulla on mukavasti ystäviä muttei yhtäkään lapsiperhettä. Eli ne ystäväni jotka ovat tehneet lapsia, ovat yli 40v enkä ole ikinä kuullut tai nähnyt heidän lapsistaan joten en ole poikkeava. He eroavat siinä missä sinkutkin...en ole ikinä ajatellut että olisivat erilaisia kuin minä. He siis ovat aina olleet huomattavasti vanhempia kuin minä.
- SinkutJaSinkut
Mistä ne vastaavasti sinkut naiset voi löytää teidät sinkut miehet? Tai päinvastoin...
- Bbbnnnbvgy55
Oletkos muka yrittänyt jokaista naista, tuskinpa montaakaan.
- M_47
Kuulostaa lajityypillemme ominaiselta käyttäytymiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418477Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261710T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli211459- 1301431
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941100Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81079- 711057
- 92892
- 75737
- 49725