http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1440641691199.html
Miehet pettää, ei kannata ottaa miestä! :--------) Mitäs palstapojat sanoo?
miehet pettää!
17
<50
Vastaukset
Naisille miesten pettäminen on näköjään hymyn aihe. :-/
- atännä
Yhdessä asiakasyrityksessä on todella mukava nainen, joka on selvästi vähän kiinnostunut. Taidankin vaihtaa leiriä.
- ATM-automaatti
Olisitko suhteen butch vai femme?
ATM-automaatti kirjoitti:
Olisitko suhteen butch vai femme?
Atännä on nykyään bitch, lesbona butch.
- hymynsyyminulla
Tai siis haluavat pettää. Hassusti on käynyt. Miehiä on vain vedetty nenästä.
- help_me
Miehet pettää, naiset pettää, koirat puree, lapset paskoo housuun. Nyyh nyyh. Olen uhri.
- scrg
"Mitäs palstapojat sanoo? "
Muistelehan, Kurppa, millainen itse olet suhteessa. Onko se nyt sitten ihme, jos mies etsii jotain muuta?- niinsemeneee
"Itte oot!!" t.Ex-PUA ;)
- reilipeliollapitää
Eikö se ole reilua jos kurppa sanoo suoraan ettei seksi kiinnosta. Tajuavat heti mennä muualle.
Tulit väärään paikkaan. Palstapojat eivät petä ketään.
- atännä
Itseään.
atännä kirjoitti:
Itseään.
Olet ajatustenlukija. Meinasin lisätä tuon kommentin perään. ;-)
- Kilttiatm
No me rumat emme petä koska naiset ei kiinnostu meistä.
- scrg
Kenenhän tyhmän paskakekkulin oma sähköpostiosoite oli listassa, kun lehtiin on alkanut tippua muistutuksia henkilötietorekisterilaista jne.
Voin kertoa, että kun provosoidaan, niin joku saattaa provosoitua:) Eikö jokaisessa organisaatiossa olisi suorastaan velvollisuus tietää kuka samaa sähköpostipäätettä käyttävä on paitsi tyhmä niin laiska. Kaikki suurimmat kaupungitkin oli edustettuna, niin sehän on veronmaksajienkin asia. "Miehet pettää, ei kannata ottaa miestä! :--------) Mitäs palstapojat sanoo?"
Ei tietenkään kannata. Naisen kannattaa ottaa itselleen nainen. Voitte sitten yhdessä luonnollisin keinoin yrittää tehdä lapsia.- Kiltti_ATN
Tuollaisia te kaikki miehet olette!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237