Jousimies tuhoaa ravun

Tuhoontuomittuliitto

Herkkänä rapu-miehenä vm-83 voin todeta että jousimies on ravulle henkisesti tuhoava kumppani. Jousimies tekee tämän niin salakavalasti että me onnettomat ravut emme osaa edes paeta saatikka pakittaa. Varokaa!! Olen kahdesti jo sydämeni särkenyt ja nyt kierrän kaikki jousimiehet kaukaa.

25

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu_85

      Täysin samat kokemukset. Ravun ja jousimiehen suhde ei toimi kun pienen hetken.

    • älkääikinä

      Jousimiehet on itsekeskeisiä ja omaa etuaan tavoittelevia. Osaavat mairitella niin kauan kunnen rapu rakastuu ja vetää maton jalkojen alta. Meidän suhde kesti 6kk ja nyt ex jousimieheni roikkuu jo toisen kaulassa. Oli kuulemma niin paljon sopivampi hänelle.

      • torre11

        No joo, mun ravun ja jousimiehen suhde on kestänyt yli 8 v, mutta pakko myöntää, että jousimies määrää kaikesta, muuten hän hermostuu perusteellisesti.

        Ja "suhde". Puolet ajasta ainakin erossa.... Mutta osaa pitää minut. Ei ole muita kyllä havitellut muuta kuin katseilla; on mies.


    • kierojaakkoja

      Olen (rapu_mies84) seurustellut monien tähtimerkkien kanssa. Jälikäteen voin todeta että muiden kanssa parisuhde kaatui aina minusta johtuviin seikkoihin, olin liian mustasukkainen, omistushaluinen ja luottamus puuttui. Jousimiehen kanssa kaikki meni toisin. Sekoitti pääni ja rakastuin (en edes tiedä mihin rakastuin), mutta kun sai minut pauloihinsa muuttui täydelliseksi kusipääksi. Kietoi sormiinsa myös koko sukuni ja ero oli tästä syystä todella hankala. Päätin kuitenkin lähteä ja sain sukuni myös ymmärtämään että tämä nainen ei ole minua varten vaan on jotain ihan muuta mitä esittään. Olen todella onnellinen että lähdin suhteesta ja nyt elän onnellisesti yhden ex-naisesi kanssa. Ymmärsin myös miten täydellinen hän oli, kun jousimiehen kanssa elämäni jaoin. Nyt minua rakastetaan ja kunnioitetaan ja olen jopa päässyt eroon mustasukkaisuudesta yms.
      Älkää ravut sekaantuko jousimiehiin.

    • Levin

      Otas sinäkin härkänainen. Yhdessä on oltu yli 32 vuotta, and still going strong.

      • Rapuminämyös

        Voi onneksi näin tämän olen rapunainen ja jousimies ollut mun elämässä 2v 5 kuukautta on off. Sairstun en jaksaa tommosta miestä. Luulin et minussa syy.


    • saatananlutka

      Saatanan jousimies ämmä tuhosi miut melkein kokonaan. Kieroja, omahyväisiä kerskailijoita. Sieluntovereita näyttää olevan.

    • onnellinenvihdoin

      Ottakaa hyvät ravut nainen joka on hyvällä tavalla itsenäinen, hauska (ilman huumoria elämä on tylsää), ymmärtäväinen ja ennen kaikkea yhden pidemmän parisuhteen jo läpi käynyt.
      Itse hamuilin ja etsin, kaikkea kokeilin kunnes tämän hetkinen vaimoni astui elämääni, hän on kaikkea mitä mies voi toivoa. Ymmärtää oikkuni, on pitkäpinnainen, rakastaa seksiä, viihtyy kotona (laittaa ruokaa, siivoa), tämän kaiken lisäksi vielä helvetin kaunis.
      Jousimies tämäkään ei kyllä ole

    • Astrologi98

      Ravulle parhaat kumppanit ovat härkä 15.5.xx-kaksonen 25.5.xx.
      tietyissä tapauksissa myös rapu-rapu liitto voi toimia.

      • Kaksonen ei sovi ainakaan mulle, tämä rapu on todennut. Härät joo, mutta ne ovat menneet pieleen eri syistä. Muuten aivan ihania.


    • rapulana

      Se on totta! Jousimies ei sovi pätkääkään yhteen rapuluonteen kanssa..
      Ovat kylmiä henkisesti..

    • Täysikymppi

      Kaksonen
      Pelottavia ennen kuin tuntee, mutta valloittavia kun tutustuu. Kokeilkaa ihmeessä 10 vuotta tulee täyteen 1.12 ja toiseen en vahtaisi.

    • Faktatontäsdä

      ottakaa härkä tai kaksonen. Se kannattaa kuitenkin muistaa että älä ota hesakimmaa jos olet landepoika. Oli horoskooppi mikä tahansa nämä liitot ei toimi. Bimbo-bimbo ja lande-lande ni toimii

    • Onnikarkaa

      Mä olen pitkään ollu ihastunut kaksostyttöön, mutta jotenkin koen sen olevam mulle liian kaunis, fiksu jne jne ja peräännyn aina. sydämessäni tiedän että olisin hänen kanssaan onnellinen mutta jotain pelkään. Voiko tämä oikeasti johtua siitä että olen rapu ja osaan vain pakittaa?

      • En itse rapuna ainakaan osaa "vain pakittaa". Olen yleensä heti kimpussa, ja saan kenet haluan.

        Mutta eräs kaksonen ihastui minuun pelkkien puhelinsoittojen perusteella, mutta itse aloin pakittaa, koska vaikutti siltä, että elämäni olisi hänen sääntöjensä varaista. Emme koskaan tavanneet.


      • Kiilamaa

        Puhelinsoittojen perusteella? Miten sait idean soittaa juuri hänelle ellette ikinä ole nähneet??


      • Envaihda12

        Kokeile ja saatat vihdoin olla onnellinen. Niillä on taito rakastaa, huomioida ja huolehtia. Jos saat kaksosen rakastumaan ei näe kuin sinut. Mahdoton kuitenkin näyttää ellei anna mahdollisuutta <3
        Minä annoin vaikka olin kauhuissani.
        Onnea matkaan


    • Rallaballo

      Joo oon rapu mutta en usko horoskooppeihin. Se sopii jos se tuntuu oikealle. Samat kiinnostuksen kohteet ja muut yhdistävät tekijät niin sitten on toivoa.

    • Osujaupposi

      ottakaa nainen joka on kasvanut isän kanssa. Arvostus miehiä kohtaan jotain aivan käsittämätöntä ja valittamista helvetisti vähemmän.

      • tarinani

        Minulla on nainen joka on kasvanut ja elänyt lähes koko ikänsä isän kanssa. Jaksoi ymmärtää minua vaikka omaankin nämä vittumaisen ravun piirteet. On todella lempeä, mutta kuitenkin tarpeeksi luonnetta minun kaltaiselleni miehelle. Aivan erilainen mitä exäni jotka ovat eläneet äidin höösättävinä. Ei napise turhista ja ymmärrystä riittää välillä jopa liikaakin. Olen niin kiitollinen siskolleni, joka sanoi että nyt sydän mukaan ja tapaamaan tätä naista. Olin aivan varma että nainen ei halua enää edes puhua kanssani, koska niin monesti hänet petin. Tällä hetkellä seurusteltu 8kk ja rakastun hänen päivä päivältä enemmän. Lasinen lapsuus tekee ihmistä vahvoja ja he osaavat nauttia elämän pienistä iloista. Täydellinen kaltaiselleni "vittumaiselle" ravulle. Tiedoksi vielä, enää en kohtele häntä huonosti vaan paremmin kuin itseäni, sen hän ansaitsee.


      • tahdon98

        Mistä tuommoisia löytää?


    • unille_mentava

      Ettehän te nyt oikeasti näihin horoskooppeihin usko? Se on vain normaalia keittiöpsykologiaa, että rakkaus hiipuu tai sitten kypsyy ihmisten vuorovaikutuksen vuoksi. Vai onko tämä vain naisten tapa selitellä, että miksi ei sovittu yhteen, kun toinen on skorppari ja toinen sitten ei ole? Harvalta ystävältäni olen syntymäkuukautta kysellyt. Joskus vuodetkin menevät sekaisin.

      ...olen mies.

    • Snrhc

      Hui hirveetä.

    • Eeeku

      Olen tuplarapu ja mieheni skorpparin ja jouskarinrajamailla syntynyt. Juhannusyönä synnyin eikä kaksonenkan kaukana. Parikymmentä vuotta olemme yhdessä olleet.

    • Rapumies123

      Hyvin kuvasitte entisen jousimieheni. Ihanalta vaikutti, mutta kamalampaa naista saa etsiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe