Stubb: "Itäkesku on kuin Somalia, Hieno paikka"

Stubb-Itiksessä

"– En tiedä, miten hyvin te voitte liikkua, mutta Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka, Stubb kertoi äidille tulkin välityksellä.
– Olen käynyt siellä ja kyllä tuntui ihan siltä, että olen kotona, äiti vastasi hymyillen."
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/helsinki_turvapaikkatalkoot-40233

Noin hienosti sanaili Alexander Stubb tänään käydessään Punavuoden vastaanottokeskuksessa juttelemassa Irakista tulleiden, 10 maan halki Suomeen reissanneiden elintasopakolaisten kanssa.
Näin se vaan menee. Ensin Islam valtaa Itäkeskuksen, sitten koko Suomen 30 v kuluessa.

4

2341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menköön-itse-myös

Stubb sanoi ihailevansa tuota kehitystä, kun Somalia ja somalialainen hengailukulttuuri tuodaan ja istutetaan Suomeen. Stubb on sentään tämän pikavauhtia velkaantuvan maan valtiovarainministeri.
      http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107176-maksoi-isisille-1000hlo-nyt-tarjoaa-suklaata-stubbille

Parempi luovuttaa koko Itis saman tien mamujen paratiisiksi. Ei sitä saa enää kuin kiväärien kanssa takaisin suomalaisille.
      Stubb itse muuttakoon Westendistä Itäkeskukseen. Lakkaa vaarallisten ritsakivien lentely ikkunoihin, kun maanmiehet Somalit suojelevat Stubbin kotia.

• lghkjhgfds

En ole enää vuosiin käynyt Itiksessä enkä mene.

• ugauga

Eikä varmasti ole käynyt Stubbidokaan.

• muuta.itikseen.stubb

Hieno paikkahan se on. Muistuttaa päivä päivältä enemmän Somaliaa, siis sitä paikkaa, josta somalit lähtivät, kun se ei ollutkaan hieno paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      758
    3. 47
      674
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37