"– En tiedä, miten hyvin te voitte liikkua, mutta Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka, Stubb kertoi äidille tulkin välityksellä.
– Olen käynyt siellä ja kyllä tuntui ihan siltä, että olen kotona, äiti vastasi hymyillen."
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/helsinki_turvapaikkatalkoot-40233
Noin hienosti sanaili Alexander Stubb tänään käydessään Punavuoden vastaanottokeskuksessa juttelemassa Irakista tulleiden, 10 maan halki Suomeen reissanneiden elintasopakolaisten kanssa.
Näin se vaan menee. Ensin Islam valtaa Itäkeskuksen, sitten koko Suomen 30 v kuluessa.
Stubb: "Itäkesku on kuin Somalia, Hieno paikka"
4
2099
Vastaukset
- Menköön-itse-myös
Stubb sanoi ihailevansa tuota kehitystä, kun Somalia ja somalialainen hengailukulttuuri tuodaan ja istutetaan Suomeen. Stubb on sentään tämän pikavauhtia velkaantuvan maan valtiovarainministeri.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107176-maksoi-isisille-1000hlo-nyt-tarjoaa-suklaata-stubbille
Parempi luovuttaa koko Itis saman tien mamujen paratiisiksi. Ei sitä saa enää kuin kiväärien kanssa takaisin suomalaisille.
Stubb itse muuttakoon Westendistä Itäkeskukseen. Lakkaa vaarallisten ritsakivien lentely ikkunoihin, kun maanmiehet Somalit suojelevat Stubbin kotia. - lghkjhgfds
En ole enää vuosiin käynyt Itiksessä enkä mene.
- ugauga
Eikä varmasti ole käynyt Stubbidokaan.
- muuta.itikseen.stubb
Hieno paikkahan se on. Muistuttaa päivä päivältä enemmän Somaliaa, siis sitä paikkaa, josta somalit lähtivät, kun se ei ollutkaan hieno paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313710- 963343
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973264- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 882100