Huomenna pääsen toteuttamaan pitkä aikaisen fantasiani. Pääsen 46-vuotiaan rehevän naisen luo panopuuhiin. Itse kun olen 18-vuotias, vaikka ei ole enää poikuus tallella niin jännittää osaanko tyydyttää paljon vanhempaa naista oikein.
Joten mitä kannattaa kokeilla rehevän naisen kanssa jotta hänelle saisi toteutettua mahdollisimman suuren nautinnon?
ps. kiitos jo etukäteen :)
Mitä tehdä??
9
103
Vastaukset
- Nou-hätä
Kuule, kyllä se eukko tietää.
- Julius_Kulliander
Ei muuta kuin mummo nurin ja jortikkaa läpeen. Tuon ikäinen on nuoresta aisasta uneksiessaan jo valmiiksi takuuliukas. Jos on liian väljä, niin vaihda aukkoa.
P.S. Herrasmies otaa hatun pois päästä panon ajaksi, koskee myös piponöösejä. Myöskään reppu selässä panon aikana ei tee kypsiin naisiin hyvää vaikutusta. Rullalauta jätetään eteiseen.Niin ja ne lökäpöksyt sitte avaat vasta ku olet sisällä ja ulko-ovi kolahtaa lukkoon. Lähtiissä sit kaikki manööverit päinvastasessa järjestyksessä, muista ottaa se rullalautaki mukaan, ihan ettei mummo saa kiini ku lähtee kuitenki perään.
- vanha_panomies_neuvoo
nalyk52 kirjoitti:
Niin ja ne lökäpöksyt sitte avaat vasta ku olet sisällä ja ulko-ovi kolahtaa lukkoon. Lähtiissä sit kaikki manööverit päinvastasessa järjestyksessä, muista ottaa se rullalautaki mukaan, ihan ettei mummo saa kiini ku lähtee kuitenki perään.
Niin ja jos nimimerkki "poika_kysyy" tekee niin hyvän työn että tuosta seuraa pidempiaikainen suhde, niin talven tullen on myös hyvä ottaa sukset jalasta.
- MariiaSarita
Onnea!
- Iso_Iita
Olispa kiva kuulla, miten onnistui. Ainakin hyvillä neuvoilla oli evästetty. Jos noilla opeilla ei pärjää, niin sitten on miehessä vika!
Niin kysyvä poika. Miten sun reissu meni? Ja pääsitkö toteuttamaan omia ajatuksia seksin suhteen? Miten jatkossa?
- Uuuuuhj
Entä kokeilitteko löylykauhaa?
- poika_kysyy
Joo tapaaminen ohi ja kaikki meni hyvin. Paneskeltiin kiihkeästi ja luultavasti jatkoakin on luvassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737