Tästä pyllypoakkomielteinen hermostui!

excitable.boy

30

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnenmyötähäpeää

      Karvapersekuvitus. Voiko epäonnistuneempaa olla? Ei voi. Kenen vapaa-ajattelijan idea oli laitaa kuvitukseksi karvaperse?

      • Taiteilijalle eli Pertti Jarlalle annettiin vapaat kädet luoda kuvitus kampanjaan, ja tuo oli yksi niistä monista kuvista jotka hän tuotti. Helsingin Vapaa-ajattelijain hallitus hyväksyi kuvat sellaisenaan koska ne vaikuttivat hauskoilta ja pirteiltä. Jarla teki kuvat Pro Bono eli ilmaiseksi vapareiden käytettäväksi, joten rahahanojen vahtijat voivat huokaista helpotuksesta.


      • Rahahanat.kiinni
        rainbowshy kirjoitti:

        Taiteilijalle eli Pertti Jarlalle annettiin vapaat kädet luoda kuvitus kampanjaan, ja tuo oli yksi niistä monista kuvista jotka hän tuotti. Helsingin Vapaa-ajattelijain hallitus hyväksyi kuvat sellaisenaan koska ne vaikuttivat hauskoilta ja pirteiltä. Jarla teki kuvat Pro Bono eli ilmaiseksi vapareiden käytettäväksi, joten rahahanojen vahtijat voivat huokaista helpotuksesta.

        Miksi tuommoinen kuva tuohon yhteyteen, pornotempauksen jälkimaingeissa? Ei vaikuta kovin harkitsevalta porukalta nämä vaparit. Sama kuva tulee raha-asioiden hoitamisesta.


      • LukijanHuomio

        Siis karvaperse vaikutti vapareista pirteältä ja hauskalta. Ja vaparit siis itse valitsivat sen.
        Kenellä tässä siis on fiksaatio pyllyihin. Vapareilla. He pitävät pyllyjä hauskoina ja pirteinä ;0


      • Rahahanat.kiinni kirjoitti:

        Miksi tuommoinen kuva tuohon yhteyteen, pornotempauksen jälkimaingeissa? Ei vaikuta kovin harkitsevalta porukalta nämä vaparit. Sama kuva tulee raha-asioiden hoitamisesta.

        En ymmärrä kysymystäsi? Mitä tekemistä pornokampanjalla on tämän asian kanssa?


      • Rahahanat.kiinni
        rainbowshy kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi? Mitä tekemistä pornokampanjalla on tämän asian kanssa?

        Pornokampanja oli pyllykampanjan taustakonteksti. Kun pyllykuva tuli julki, tulkittiin se luonnollisesti pornotouhujenne tarjoamaa taustaa vasten varsinkin, kun pyllylle ei ollut mitään sisällöllistä syytä esiintyä kampanjassa. Siksi selitys piti etsiä muualta vaparien toiminnasta ja pornohommelinne tietysti tulee mieleen jokaiselle, joka vähänkin tuntee toimintaanne. Pirteää ja hauskaa - taas möläytit ajatuksianne.


      • Eikun ihan oikeasti minä en ymmärrä mitä pornografista tai eroottista piirroskuvassa on. Onko olemassa ihmisiä jotka kiihottuvat kyseisestä kuvasta? Alastomuus ja prono ovat kaksi ihan eri asiaa enkä ymmärrä miksi ne on linkitetty toisiinsa.


    • ylpeitäollaan

      No mitä se bebapakkomielteinen vapari nyt hermostui? Sehän on saanut pakkomielteensä läpi vapaa-ajattelijoiden mainokseen?

      • Rahahanat.kiinni

        Jotain peppepakkomielteisiäkö teidän on tarkoitus miellyttää? Siksikö se peppu siihen laitettiin. Todella omituista toimintaa valtion avustusta nauttivalta taholta.


      • xfgjdf
        Rahahanat.kiinni kirjoitti:

        Jotain peppepakkomielteisiäkö teidän on tarkoitus miellyttää? Siksikö se peppu siihen laitettiin. Todella omituista toimintaa valtion avustusta nauttivalta taholta.

        Puhut itsestäsi monikon kolmannessa parsoonassa.


    • smirde

      Pitääkö aloittaja homoutta tai kaappihomoutta jotenkin halveksittavana? Eikös vaparikampanjan juuri pitänyt tuoda ilmi sitä, että jokainen on yhtä arvokas. On homo tai ei.
      Onko tämä kampanja vain sanahelinää ja vaparit tekopyhiä moralisteja. Nyt samassa postauksessa aloittajavapari haukkuu jotakuta halveksivasti homoksi.
      Mitä väliä aloittajalle on sillä, onko joku homo vai ei. Kasva kuule ap aikuiseksi.

      • Rahahanat.kiinni

        Valtion rahoituksella olevat vaparit saisivat siistiä puheitaan ja toimintamuotojaan. Esitän tämän toiveen veronmaksajana ja sitä kautta vaparitoiminnan pakotetettuna tukijana.


      • smirde

        Aloittajatrolli katosi kuin pieru saharaan. Ei kykene vastaamaan sanoistaan.


    • hyi-helkutti-mitä-sakkia

      Kuvaan en ota kantaa, mutta luin sivulla olevan tekstin ja säälittävämpään ruikutukseen en muista koskaan törmänneeni. Nämä pellet poraavat kuin pikkukakarat kun eivät kehtaa mennä uskovaisten kanssa kirkkoon ja yrittävät kääntää senkin uskovaisten syyksi. Itse olen pesunkestävä ateisti, mutta en ikinä voisi kuvitella liittyväni tuollaisten idioottien idioottimaiseen järjestöön. Tuolla porukalla ei taida olla sen vertaa aivotoimintaa, että kykenisivät edes häpeämään touhujaan.

    • ihmettelenkovasti

      Miksi se on mies?

      • pelkkääijienkerhoko

        Ja itse asiassa, kun laskin niin sivulla on KOLME miestä ja ankka tai mikä lie sarjakuvalintu. Anteeksi jos kysyn, mutta oletteko te islamin tai vanhoillisen juutalaisuuden sivuhaara? Naiset pois kuvista vaikka editoimalla?


      • ihmettelenminäkin

        Sukupuolineutraalisuus ei ole vapareiden agendalla, naisten esineellistäminen pikemminkin. Siksi kai tuossakin kuvassa on karvaperseinen mies.


      • nytnyppii
        pelkkääijienkerhoko kirjoitti:

        Ja itse asiassa, kun laskin niin sivulla on KOLME miestä ja ankka tai mikä lie sarjakuvalintu. Anteeksi jos kysyn, mutta oletteko te islamin tai vanhoillisen juutalaisuuden sivuhaara? Naiset pois kuvista vaikka editoimalla?

        Eiii ja vielä kerran, on siellä yksi nainen ja sillä on LIINA päässä!!?!?!??! Tarkemmin katsottuna se voisi kyllä olla mieskin. Just joo.


      • ihmetelläsoppii
        ihmettelenminäkin kirjoitti:

        Sukupuolineutraalisuus ei ole vapareiden agendalla, naisten esineellistäminen pikemminkin. Siksi kai tuossakin kuvassa on karvaperseinen mies.

        Sukupuolten välinen tasa-arvo kuuluu kristillisiin arvoihin joten eiväthän vaparit voi perivihollisensa arvoja jakaa. Naiset panopatjoiksi pornofilmeihin taitaa olla lähempänä heidän arvomaailmaansa.

        http://sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/sp?open&cid=Content28FFDD


      • tonttu-toljanteri
        nytnyppii kirjoitti:

        Eiii ja vielä kerran, on siellä yksi nainen ja sillä on LIINA päässä!!?!?!??! Tarkemmin katsottuna se voisi kyllä olla mieskin. Just joo.

        Minun silmääni se näyttää tontulta.


      • semmostatasaarvoa
        nytnyppii kirjoitti:

        Eiii ja vielä kerran, on siellä yksi nainen ja sillä on LIINA päässä!!?!?!??! Tarkemmin katsottuna se voisi kyllä olla mieskin. Just joo.

        Naisten on peitettävä päänsä vaparien tilaisuuksissa?


    • xfgjhfg

      No pitihän se arvata että tää pelle innostui avauksesta ja nyt se on taas ihan sekona. Pyllyaloituksia ka- kommentteja pukkaa....

      • Rahahanat.kiinni

        Kuka näistä kirjoittajista on se pelle?


      • mahtavaatasaarvoa

        Ymmärränkö oikein: vapaa-ajattelijat ovat ajavinaan tasa-arvoa? Eli on ihan oikein, että uskovaisten kohdalla naisten asemaa tulee kohentaa, mutta on siinä nyt joku raja sentään mihin niitä (naisia) oikein hyväksytään. Vaparit ovat miehiä, eikä siellä naisia tarvita. Uskovaiset sietäkööt naisia, kunhan vaparien ei tarvitse?


      • mahtavaatasaarvoa kirjoitti:

        Ymmärränkö oikein: vapaa-ajattelijat ovat ajavinaan tasa-arvoa? Eli on ihan oikein, että uskovaisten kohdalla naisten asemaa tulee kohentaa, mutta on siinä nyt joku raja sentään mihin niitä (naisia) oikein hyväksytään. Vaparit ovat miehiä, eikä siellä naisia tarvita. Uskovaiset sietäkööt naisia, kunhan vaparien ei tarvitse?

        Öö...? Vapaa-ajattelijoissa on naisia. En muista ikinä sukupuolen olleen minkäänlainen kysymys missään va-toiminnassa.


    • Joojoo, on kuva. Mutta miten noin asiasta. Sivulla on yksi aivan konkreettinen ehdotus: "Vapaa-ajattelijoiden mielestä - - lukiolaisten pitäisi voida itse valita oppiaineensa". Tämä tarkoittaisi lukiolain 10 § muutosta. Mitä mieltä siitä?

      Ja sitten on tavoite, joka ei konkretisoidu yhteen lakipykälään, mutta sillä on melko selvä sisältö silti: "- - päiväkotien ja koulujen sekä armeijan tulisi olla katsomuksellisesti neutraaleja, kuten ne ovat poliittisesti neutraaleja."

    • kuvaviesti

      Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Jos kuva ja teksti on ristiriidassa kuva voittaa aina. Mikä on kuvan viesti? Välittyikö se sellaisena kun tarkoitettiin vai oliko kuvan ensivaikutelma jotain aivan muuta kuin mitä vaparit toivoivat. Vahva kuva jyrää kirjoitetun viestin.
      Vaparit ovat ilmeisesti epäonnistuneet kuvaviestinnässään ja joutuvat sen kanssa vastatusten.
      Asiaa tuskin vie eteenpäin se, että eri viestin (kuin mitä oli ilm. tarkoitettu)saaneita haukutaan nettikirjoituksissa.

      • Rahahanat.kiinni

        Vaparit haukkuvat kaikkia, jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä. Iso kysymys heille näyttää olevan valtion rahojen saaminen itselleen ja sen takia halutaan pitää siloista pintakuvaa. Välillä todellisuus kuitenkin tulee esiin, kuten tässä kuvituksessa. Se ei liittynyt tekstiin mitenkään ja ainoa selitys tuommoiselle hahmolle oli aiemmin saman yhdistyksen järjestämä pornokampanja. Ja näille annetaan verorahaa!


      • jiijäätee

        Oletko koskaan miettynyt miksi kukaan ei ole sinun kanssa samaa mieltä? Onko koskaan tullut ajatus mieleesi että ehkä se oletkin sinä joka olet väärässä?


      • kuvaviesti
        jiijäätee kirjoitti:

        Oletko koskaan miettynyt miksi kukaan ei ole sinun kanssa samaa mieltä? Onko koskaan tullut ajatus mieleesi että ehkä se oletkin sinä joka olet väärässä?

        Ketä kommentoit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe