Haluisin tietää että onko miehistä inhottavaa sextailla naisen kanssa jolla on mahaan tullut ylimääräistä? Ja haluaisin myös tietää että mikä on paras asento ottaa mieheltä suihin?
Tämä on miehille yli 40 v
3
<50
Vastaukset
- mies-yli-40-v
Eipä tietenkään ole inhottavaa. Se kun kuuluu asiaan, että naiset vain ovat erilaisia.
Imutusasennoista se on paras, mikä itsestä tuntuu miellyttävimmältä ja helpoimmalta. Jos tahtoo olla oikein herttainen miestä kohtaan, voi valita sellaisen, jossa vittu on sievästi auki, esimerkiksi 69 asento tai välillä voi muutenkin avata vittuaan.
Muistanet harrastaa näyttämistä ja avaamista usein myös seksitilanteen ulkopuolella. Ihan muina tyttöinä nosta hameesi tai laske housusi ja avaa vittuasi. Kotioloissahan ja kesällä sinulla ei varmaankaan tarvitse hameen alla olla mitään. Kahdenkesken voit lämmön salliessa olla paljon alaosattomassa.
Mitään komplekseja jonkin ulkonäköseikan, kuten lihavuuden takia ei tule olla, vielä vähemmän peittely-yrityksiä. Mies pitää asiallisuudesta ja rohkeudesta. Liian rohkea et voi olla. :)- nappulaa
Nainen päällä 69 paras
Ei suinkaan. Kyllä niitä muotoja saa olla, ne pitää vaan kantaa pää pystyssä ja me tosiaanki ollaan kaikki erilaisia sekä muututaan vuosien mukana. Yks suuri elämässä auttava näkemys on se et ei ota asioita liian totisena, iloinen ihminen näyttää miellyttävältä tutustua ja ennenkaikkea seksistä kumpikin nauttii enemmän jos mukana on iso annos iloa ja leikkiä, kyllä se pätee siihen suuseksiinki. Iloista leikkimieltä mukaan jolloin nautinto on molemmilla. Elikkä se paras asento on juuri se iloinen leikkimieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912