Ostin ensimmäisen vibran, ja ehdin jo kokeillakin sitä, mutta tuntuu että se on liian paksu enkä uskalla työntää sitä sisälleni. Pitääkö etsiä jokin kapeampi malli vai käyttää tuota ns. pikkuhiljaa? Ja muitakin käyttöä helpottavia vinkkejä kaipailisin..
Ensimmäinen vibraattori
8
2298
Vastaukset
- kiimainenn
Et mittoja laittanut ? Mut,hitaasti hyvä tulee..... Oot vain tarpeerksi kiihottunut,niin sinne se menee...ja toivottavasti nautit !!!!!!
- aloittelija
Paksuus on 4cm. Hävettää sanoa, mutta se on kai mulle liikaa.
- Auttajasiko-
4cm on paksu aika monelle. Onko linkkiä ko. kullin tuoteselosteeseen? Kerro ikäsi, painosi ja sukupuolesi?
- aloittelija
Hah, siis mitä mun painolla on asian kanssa tekemistä, tai iällä? Ikää on sen verran, että reilusti yli parikymppinen olen. Ja siis nainen. Ja siis tuo on lohduttavaa kuulla, etten turhaan nynnyile tuon nelisenttisen kanssa. :) Pitää käydä jossain liikkeessa siis kyselemässä pienempää.
Kyllä se kuulostaa ihan ok koolta, mutta laita kuvaa tavarasta ja siitä laitteesta, tai voin tulla vaikka sovittaan. Missä päin oot?
- aloittelija
No jos et ole tavaraa nähnyt, niin valitettavasti huono tuurisi jatkuu etkä tule näkemään nytkään. Tämä voi tulla puun takaa, mutta en todellakaan ole haltioissani ottamassa mitään muna pystyssä olevia teinipoikasia (edes mentaalisesti sellaisia) opastamaan vaan kaipaan ihan asiallisia neuvoja. ;)
- se-tekee-gutaaM
aloittelija kirjoitti:
No jos et ole tavaraa nähnyt, niin valitettavasti huono tuurisi jatkuu etkä tule näkemään nytkään. Tämä voi tulla puun takaa, mutta en todellakaan ole haltioissani ottamassa mitään muna pystyssä olevia teinipoikasia (edes mentaalisesti sellaisia) opastamaan vaan kaipaan ihan asiallisia neuvoja. ;)
Kyllä emätin laajenee paljonkin. Tuskin olet hankkinut liian paksua. Tuleehan sieltä aikanaan lapsikin läpi, tosin pehmeät kudokset ovat silloin erityisen joustavia. Koeta todellakin nykyistä laitettasi vaikka pikku hiljaa. Jos emättimen aukko saattaakin tuntua piukalta, itse emätin ei. Vibran sisäinen käyttö perustuu juuri siihen, että tuntuu kireys immenkalvon kohdalla. Itse emätin on tunnoton elin. Ethän tunne sitäkään, onko siellä tamponi.
Vibra tekee gutaa myös ulkoisesti, sillä voi hieroa koko vittua, mutta erityisen nautinnolliseksi tytöt tuntevat sen klitoriksen ja sisempien häpyhuulten käsittelyssä.
Kun saat vibran kokonaan sisälle, voit myös tuntea, onko sinulla G-piste. Klitan "juuret", paisuvaiskudokset, ulottuvat syvälle kehon sisään. Jos ne ovat lähellä emätintä, niitä voi hieroa sisäkautta. Tämä ns. G-piste sijaitsee emättimen etuosassa ylhäällä, mutta kaikki naiset eivät sitä tunne. Paljon iloa sinulle lelustasi. Olen kärpäsenä katossa, kun käytät sitä. :) - edellinen
se-tekee-gutaaM kirjoitti:
Kyllä emätin laajenee paljonkin. Tuskin olet hankkinut liian paksua. Tuleehan sieltä aikanaan lapsikin läpi, tosin pehmeät kudokset ovat silloin erityisen joustavia. Koeta todellakin nykyistä laitettasi vaikka pikku hiljaa. Jos emättimen aukko saattaakin tuntua piukalta, itse emätin ei. Vibran sisäinen käyttö perustuu juuri siihen, että tuntuu kireys immenkalvon kohdalla. Itse emätin on tunnoton elin. Ethän tunne sitäkään, onko siellä tamponi.
Vibra tekee gutaa myös ulkoisesti, sillä voi hieroa koko vittua, mutta erityisen nautinnolliseksi tytöt tuntevat sen klitoriksen ja sisempien häpyhuulten käsittelyssä.
Kun saat vibran kokonaan sisälle, voit myös tuntea, onko sinulla G-piste. Klitan "juuret", paisuvaiskudokset, ulottuvat syvälle kehon sisään. Jos ne ovat lähellä emätintä, niitä voi hieroa sisäkautta. Tämä ns. G-piste sijaitsee emättimen etuosassa ylhäällä, mutta kaikki naiset eivät sitä tunne. Paljon iloa sinulle lelustasi. Olen kärpäsenä katossa, kun käytät sitä. :)Anteeksi, kun seisot, tietysti alaosan etupuolella. Hämmästyttävää, tämähän on vaikea ilmaista. Sitä samaahan tavoittelin alkuperäisessäkin tekstissä. No, kuitenkin siis lähinnä klittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745