Temmataanko päivällä vai yöllä?
Temmataanko?
7
<50
Vastaukset
Kaksi miestä makasi vuoteella, toinen otetaan ja toinen jätetään...
Kaksi miestä teki työtä pellolla, toinen otetaan ja toinen jätetään...- Epäilyttää
Jarmo.
Mitkä armolahjat sinulla omasta mielestäsi on? - näinonasioidenlaita
Se varmaan riippuu aikavyöhykkeen ajasta.kannattaa polttaa kukkasavut, katsoa veijoselta oikea tempaus päivä ja matka 1400 valovuoden päässä olevalle uudelle maalle voi alkaa!
- helluntailainen
Kun Jumala ohjasi ihmisiä kirjoittamaan Raamatun, niin Hän otti huomioon seikan puhuessa tempauksesta, että Maa on pyörivä pallo ja sillä on oma kiertoratansa. Tempaushetkellä toisella puolella maata on päivä ja toisella vastaavasti yö.
Mä sanon vaan sen mikä mulla on sanottavaa. Se ottaa omakseen ken ottaa. Pesen käteni muuten ja Jumala saa hoidella loput. Olen vain sanantuoja.
- Pelkkääoletusta
JarmoEklund
29.8.2015 12:22
Ei pidä paikkansa, tuo on vain oletusta jostain, eli kehäpäätelmä. Minä olen saanut Jumalan Hengen kautta 22.7.2006 ilmoituksen siitä, miten sato tullaan korjaamaan. Sitä ennen minulla oli adventistinen ymmärrys asiasta, joka oli TÄYSIN ERI. Tämä tapahtui kotonani Raamatun ollessa auki kohdasta Matteus 27. - Temmataan
Pitää temmata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684381Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503446
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222693Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252532Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432237
- 391877
- 471868
- 301626