Tiedämme, että maniavaihe on olemassa tietyissä sairauksissa.
Silloin ei ole rajoja olemassa.
Palstalla on ko. sairailla ollut tempaus päällä iät ja ajat sairaasti.
Muslimin jatkuvat irvailut Veijosen tempauksilla. Jarmon kiihkeä kiinnostus samaan asiaan.
Kaikki asiattomuuksia Jumalan edessä.
Herra antaa kyllä sanat omilleen ja vaikuttaa tahtomista ja tekemistä.
Kuitenkaan mikään ei saa mennä Raamatun, Jumalan sanan yli.
Herran omat pelkää Jumalaa, eikä uskalla irvailla, eikä selitellä omiaan, ilman Pyhän Hengen opastusta.
Moni luulee pelastuvansa, mutta ei pelastu kuitenkaan.
Terveesti uskova ihminen ei ala selittelemään Jumalan sanaa mielensä ja luulonsa mukaan. Se ei ole kenenkään ihmisen selitettävissä profetiat palstalla.
Maaninen tempausoppi?
20
<50
Vastaukset
- asdfgasdfgsg
Taasko ne ovat muut uskovat palstakeisaria kiusanneet kun pitää noin avautua?
Aloittaja: "Moni luulee pelastuvansa, mutta ei pelastu kuitenkaan."
Miten perustelet luulosi aloittaja?- asdfgasfg
No mutta. Eikö Jyrkikään enää ymmärrä palstapoliisia? Viikko sitten vielä ylistitte toisianne kilpaa.
yurki1000js kirjoitti:
Aloittaja: "Moni luulee pelastuvansa, mutta ei pelastu kuitenkaan."
Miten perustelet luulosi aloittaja?"Aloittaja: "Moni luulee pelastuvansa, mutta ei pelastu kuitenkaan."
Miten perustelet luulosi aloittaja?"
Tuohon on aivan totta, moni luulee pelastuvansa, mutta ei lopulta pelastukkaan; toiset eivät alun alkaenkaan ole pelastavassa uskossa, ja toiset eivät pysy uskossa loppuun saakka (joko tietoisen päätöksen seurauksena tai harhaoppien mukaan ajautumisen seurauksena ajautuvat pois), 20 vuoden takainen "uskon ratkaisu" ei pelasta, vaan se uskoa mikä on lopussa. "Kerran pelastettu aina pelastettu" -valhe on harhaa. Jeesus varoitti helvetistä omia seuraajiaan/opetuslapsiaan, vain kaksi kertaa fariseuksia. Jeesus ei varoittanut uskosta osattomia helvetistä. Pelastuksen voi menettää, ei voi sanoa että olisimme vielä pelastuneet vaan olemme pelastuksen tiellä.George_L kirjoitti:
"Aloittaja: "Moni luulee pelastuvansa, mutta ei pelastu kuitenkaan."
Miten perustelet luulosi aloittaja?"
Tuohon on aivan totta, moni luulee pelastuvansa, mutta ei lopulta pelastukkaan; toiset eivät alun alkaenkaan ole pelastavassa uskossa, ja toiset eivät pysy uskossa loppuun saakka (joko tietoisen päätöksen seurauksena tai harhaoppien mukaan ajautumisen seurauksena ajautuvat pois), 20 vuoden takainen "uskon ratkaisu" ei pelasta, vaan se uskoa mikä on lopussa. "Kerran pelastettu aina pelastettu" -valhe on harhaa. Jeesus varoitti helvetistä omia seuraajiaan/opetuslapsiaan, vain kaksi kertaa fariseuksia. Jeesus ei varoittanut uskosta osattomia helvetistä. Pelastuksen voi menettää, ei voi sanoa että olisimme vielä pelastuneet vaan olemme pelastuksen tiellä.George. Käsi sydämelle. Kristinusko on ainoa, joka tarjoaa varmaa pelastusta. Siksi Herraan luottavilla ihmisillä on RAUHA sydämessään. Rauhan saa kun ELÄVÄ Jumala antaa sen lahjaksi. Ilmaiseksi. ARMOSTA.
2Tim 1:7-12 Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan, vaan kärsi yhdessä minun kanssani vaivaa evankeliumin tähden, sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa, hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja, mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta, jonka julistajaksi ja apostoliksi ja opettajaksi minä olen asetettu. Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu.
Biblia (1776) Ja Jumalan rauha, joka ylitse kaiken ymmärryksen käy, varjelkoon teidän sydämenne ja teidän taitonne Kristuksessa Jesuksessa.
Joh:
4:5 Niin hän tuli Sykar nimiseen Samarian kaupunkiin, joka on lähellä sitä maa-aluetta, minkä Jaakob oli antanut pojalleen Joosefille.
4:6 Ja siellä oli Jaakobin lähde. Kun nyt Jeesus oli matkasta väsynyt, istui hän lähteen reunalle. Ja oli noin kuudes hetki.
4:7 Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda."
4:8 Sillä hänen opetuslapsensa olivat lähteneet kaupunkiin ruokaa ostamaan.
4:9 Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
4:10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
4:11 Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
4:12 Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
4:13 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
4:14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
4:15 Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa."asdfgasfg kirjoitti:
No mutta. Eikö Jyrkikään enää ymmärrä palstapoliisia? Viikko sitten vielä ylistitte toisianne kilpaa.
Elä hättäile. Kyllä tämä tästä:)
yurki1000js kirjoitti:
George. Käsi sydämelle. Kristinusko on ainoa, joka tarjoaa varmaa pelastusta. Siksi Herraan luottavilla ihmisillä on RAUHA sydämessään. Rauhan saa kun ELÄVÄ Jumala antaa sen lahjaksi. Ilmaiseksi. ARMOSTA.
2Tim 1:7-12 Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan, vaan kärsi yhdessä minun kanssani vaivaa evankeliumin tähden, sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa, hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja, mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta, jonka julistajaksi ja apostoliksi ja opettajaksi minä olen asetettu. Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu.
Biblia (1776) Ja Jumalan rauha, joka ylitse kaiken ymmärryksen käy, varjelkoon teidän sydämenne ja teidän taitonne Kristuksessa Jesuksessa.
Joh:
4:5 Niin hän tuli Sykar nimiseen Samarian kaupunkiin, joka on lähellä sitä maa-aluetta, minkä Jaakob oli antanut pojalleen Joosefille.
4:6 Ja siellä oli Jaakobin lähde. Kun nyt Jeesus oli matkasta väsynyt, istui hän lähteen reunalle. Ja oli noin kuudes hetki.
4:7 Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda."
4:8 Sillä hänen opetuslapsensa olivat lähteneet kaupunkiin ruokaa ostamaan.
4:9 Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
4:10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
4:11 Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
4:12 Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
4:13 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
4:14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
4:15 Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa.""Kristinusko on ainoa, joka tarjoaa varmaa pelastusta."
Monilla uskovilla ei ole vain käsitystä että pelastusta mistä? Ja kristinusko nimenomaan TARJOAA pelastusta, ja pelastuksen tiellä pysyy loppuun saakka pitämällä uskonsa, ja olemalla uskollinen loppuun saakka. Mutta ei kenellekään voi luvata tai tarjota varmaa pelastusta, eilisen usko ei pelasta jos sinulla ei ole sitä tänään. Jeesuksen omalla on kyllä pelastusvarmuus kun pysyy uskollisena loppuun saakka ja elää Hänen tahtonsa mukaan. Pelastus varmuus ei tule Raamatusta.
Jokainen UT:n kirjoittaja varoittaa uskovia menettämästä sitä mitä ovat saaneet Kristuksessa, heiltä löytyy 80 varoitusta, Jeesuksen varoitukset omille seuraajilleen helvetistä. On paljon uskovia, jotka ei lopulta tule koskaan pääsemään Jumalan kuningaskuntaan. Ilmestyskirjassakin tulee selkeästi esiin se, että vain ne jotka voittavat maailman kiusaukset pääsevät sisälle kaupunkiin.
Jumalan armo ei ole vastustamatonta, tuomio alkaa Jumalan huoneesta, ja ne uskovat jotka elävät synnissä eivätkä halua tehdä parannusta ja pyhittyä ja pestä vaatteitaan päätyvät tulijärveen, heidän tuomionsa tulee olemaan paljon kovempi kuin uskosta osattomien sillä he tiesivät ja tunsivat totuuden, mutta eivät toimineet niin minkä tiesivät oikeaksi. Ne oksat, jotka eivät pysy Totuudessa eivätkä tuota hedelmää leikataan irti ja heitetään tuleen.
Armokaan ei jatku loputtomiin ja sitä ei todellakaan pidä, eikä voi käyttää hyväksi. Jumala ei pakota ketään pelastukseen, Jumalalla ei ole suosikkeja.
Ihminen valitsee itse, haluaako hän saada pelastuksen vai ei, pysyykö uskollisena loppuun asti vai ei.
"Siksi Herraan luottavilla ihmisillä on RAUHA sydämessään."
Niin, uskon ja luottamuksen tulee olla jatkuvaa, se ei ole kertaluontoista, eikä vain suulla tunnustamista. Harva elää uskossa ja luottamuksessa Herraan. Kuinka moni lopulta oikeasti luottaa Herraan? Luottaminen ei ole sitä että sanoo luottavansa, muttei oikeasti elä ja toimi luottamuksessa.
Kuten Raamatusta sanotaan, meidät pelastetaan 'ARMOSTA USKON KAUTTA', ei:
'YKSIN ARMOSTA YKSIN USKOSTA' niin kuin Luther ja kumppanit sepittivät. Lutherin mukaan uskova saisi huorata ja murhata tuhansia kertoja päivässä menettämättä pelastustaan.2Tim 1:7-12 Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan, vaan kärsi yhdessä minun kanssani vaivaa evankeliumin tähden, sen mukaan kuin JUMALA ANTAA VOIMAA, hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, EI MEIDÄN TEKOJEMME MUKAAN, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja, mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta, jonka julistajaksi ja apostoliksi ja opettajaksi minä olen asetettu. Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että HÄN ON VOIMALLINEN siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu.
Raamatun mukaan ei ole syytä väheksyä Luojamme kyvykkyyttä.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=voimallinen&kirjat=psa
Biblia (1776) Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Joh 10:27-29 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
17:6-10 Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin. Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta. Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt. Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun - ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.
Heb 2:10-13 Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"
Summaus. Ilman Jumalan armoa olisin puilla paljailla. Amen.
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHho- jumalasiOnEpäonnistuja
yurki1000js kirjoitti:
Raamatun mukaan ei ole syytä väheksyä Luojamme kyvykkyyttä.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=voimallinen&kirjat=psa
Biblia (1776) Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Joh 10:27-29 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
17:6-10 Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin. Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta. Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt. Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun - ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.
Heb 2:10-13 Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"
Summaus. Ilman Jumalan armoa olisin puilla paljailla. Amen.
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHhoRaamatun mukaan luojasi on täysi pösilö. Surkea epäonnistuja. Luuserien luuseri. Ja sinä palvot tuollaista täydellistä surkimusta! Häpeä!
jumalasiOnEpäonnistuja kirjoitti:
Raamatun mukaan luojasi on täysi pösilö. Surkea epäonnistuja. Luuserien luuseri. Ja sinä palvot tuollaista täydellistä surkimusta! Häpeä!
Sääli ettet ymmärrä kiittää Luojaasi jokapäiväisestä leivästäsi. Ei kande tuudittautua ajatukseen, että ruokaa on aina saatavilla. Sääli ettet osaa kiittää Luojaasi rauhasta. Ellet arvosta hyvää säveltäjää, mieti ainakin pian alkavia kovia aikoja.
https://www.youtube.com/watch?v=RKOZEW9SfdU
- KylähullutTiedetään
Uskovaisuudessa on nyt internet-ajan ongelma. Ennen internettiä hullut eivät löytäneet toisiaan, eli he olivat itseksensä ja tiesivät olevansa kylähulluja. Jokaisella kylällä oli omansa, eikä yhdenkään kylän kylähullu tiennyt toisen kylän kylähullusta. Jokainen kyläläinen myös tiesi kylähullun kylähulluksi. Kylähullu huuteli siellä torilla Tempaus tulee, Jeesus tulee ja nämä hullut huutelivat siellä 60-luvulla, 70-luvulla, 80-luvulla jne.
Sitten tuli internet ja yurkin ja muiden kylähullujen elämä mullistui. Hän pääsi tapaamaan muita kylähulluja internetin kautta. Enää kylähullu ei ollutkaan yksinäinen kylähullu vaan hän löysi verkosta vertaistukea hulluudelleen ja hän luulee, että kun joku muukin luulee yhtä hullua, se on siksi totta.
Nyt nämä yksinäiset kykähullut muodostavat verkon ja löytävt toisensa ja tämän johdosta luulevat olevansa oikeassa, kun ovat löytäneet jonkin toisenkin yhtä hullun. Se on surullista. Mieluummin yksin kylähulluudestaan tietoinen kylähullu kuin kylähullu, joka luulee olevansa terve ja ei-hullu.Kuka olet? Tule esiin jos uskallat. Taidat olla lammas suden vaatteissa :D
http://render.globalgallery.com/images/376890--600.jpg- JarmoEiKirj
Mitä! Oletko elänyt niin kauan... wow, varmaan jo viiskyt vuotta. Tiesitkö että kun Jeesus nousi Taivaaseen, niin sen jälkeen jokainen sukupolvi on odottanut. MUTTA! Vain palavasti Jeesukseen Kristukseen uskova uudestisyntynyt. Ajatteles, joka 25. vuosi uusi polvi alkaa sikiämään uusia ihmisä, se tekee 80 sukupolvea odotusta. Itse olet nähnyt niistä nyt vain kaksi.
- KylähullutTiedetään
JarmoEiKirj kirjoitti:
Mitä! Oletko elänyt niin kauan... wow, varmaan jo viiskyt vuotta. Tiesitkö että kun Jeesus nousi Taivaaseen, niin sen jälkeen jokainen sukupolvi on odottanut. MUTTA! Vain palavasti Jeesukseen Kristukseen uskova uudestisyntynyt. Ajatteles, joka 25. vuosi uusi polvi alkaa sikiämään uusia ihmisä, se tekee 80 sukupolvea odotusta. Itse olet nähnyt niistä nyt vain kaksi.
""" Mitä! Oletko elänyt niin kauan... wow, varmaan jo viiskyt vuotta. Tiesitkö että kun Jeesus nousi Taivaaseen, niin sen jälkeen jokainen sukupolvi on odottanut. MUTTA! Vain palavasti Jeesukseen Kristukseen uskova uudestisyntynyt. Ajatteles, joka 25. vuosi uusi polvi alkaa sikiämään uusia ihmisä, se tekee 80 sukupolvea odotusta. Itse olet nähnyt niistä nyt vain kaksi. """
Kylähullut ovat kylähulluja vaikka niitä seuraisi 81 sukupolven ajan. Valitettavasti internet saa kylähullut löytämään toisensa. Silti yksikään jumala ei palaa takaisin, vaikka jokainen kylähullu kuolaa niiden perään ja onkin kuollannut jo pidemmän aikaa. Ja kuolaavat jatkossakin ilman parempaa onnistumista kuin kylähullujen sukupolvet menneisyydessä.
- KTSEiKirj
Palstakeisarin aika alkaa loppua ja siksi vinkuu aloituksiaan kuin teuraalle vietävä sika.
- Valheetpaljastuvat
Siltä näyttää, palstakeisarin oppipojilla Jarmolla ja yurkillakin aikalopussa.
Valheetpaljastuvat kirjoitti:
Siltä näyttää, palstakeisarin oppipojilla Jarmolla ja yurkillakin aikalopussa.
En allekirjoita oppipojista mitään mutta muuten hyvin sanottu. Minäkin toivon ihan sitä samaa mulle ja Jyrkille. Aika on tosiaan lopussa.
JarmoEklund kirjoitti:
En allekirjoita oppipojista mitään mutta muuten hyvin sanottu. Minäkin toivon ihan sitä samaa mulle ja Jyrkille. Aika on tosiaan lopussa.
Ollaan juonessa mukana:)
https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg
- xzy
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659