on NAMUPALA....nam nam.Ai kun sais ikiomaksi semmosen...:))))
Aidan...
5
817
Vastaukset
- Not-a-Shaw-Girl
En halua loukata makuasi enkä tunteitasi, mutta
eikö Aidan olen hieman homomainen? Minusta on.
Oma miessuosikkini oli se Samanthan
lonkkavikainen tuttu - johtuu varmaan
isäkompleksistani. Hän oli niin hyvä
heittämään huulta ja jotenkin
niin ihanan itsevarma, että ihastuin...ja
ulkonäkö menetti merkityksensä :)- Not-a-Shaw-Girl
Oioioioi:kirjoitin virheen. Piti kirjoittaa:
eikö Aidan ole hieman homomainen.... mutta
kirjoitinkin:
eikö Aidan olen hieman homomainen....
You see?
Mitä tästä pitäisi ajatella? Parempi
jättää selittelyt ja selvennykset pois.
Mielipiteeni tuli toivottavasti esiin. - anni
Not-a-Shaw-Girl kirjoitti:
kirjoitinkin:
You see?
Mielipiteeni tuli toivottavasti esiin.minä olen tykännyt tästä kyseisestä näyttelijästä jo ihan pentuna, kun hän esitti villi pohjola-sarjassa Chris nimistä radioääntä. (tulee muuten sub teeveeltä nykyään) Ei muuten ollut hiventäkään homomainen siinä roolissa :) NAM :)
- Niina
Not-a-Shaw-Girl kirjoitti:
kirjoitinkin:
You see?
Mielipiteeni tuli toivottavasti esiin.Enpäs tiedäkkään sitä Samanthan tyyppiä kun en ole sarjaa alusta asti seurannut....vasta viime aikoin ajäin koukkuun ja ei miusta Aidan ole homomainen.hih ei sitten yhtään vaan oikee miesten MIES....aijai kun saisin itelleni nam nam ja vautsiwauuuuuuuuuuuuuuu
- Nainen24v
anni kirjoitti:
minä olen tykännyt tästä kyseisestä näyttelijästä jo ihan pentuna, kun hän esitti villi pohjola-sarjassa Chris nimistä radioääntä. (tulee muuten sub teeveeltä nykyään) Ei muuten ollut hiventäkään homomainen siinä roolissa :) NAM :)
Itsekin joskus 15-vee kuolasin Villin Pohjolan edessä, olihan roolihahmo Chris jokaisen teinin unelmamies! John näytteli myös jossain typerässä tieteissarjassa pääosaa, en muista sarjan nimeä mutta sitä esitettiin maikkarilla ainakin kesällä 1999.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193046
- 1162361
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2401934Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41915Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin221902Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001596Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651164
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106