Postia Hannulta: "Verikuut eivät ole iso juttu."

Laitan lyhyen otteen alkuun.
> Suomentajan kommentti:
Tämä tärkeä artikkeli on valitettavasti jäänyt suomentamatta, vaikka se olisi pitänyt suomentaa jo ajat sitten. Nimittäin näillä ns. verisillä kuilla perustellaan paljolti uusinta päivämäärän asettamista ja harhaa, että seurakunnan tempaus tapahtuu ensi syyskuussa (2015). <
https://ajankohtainen.wordpress.com/2015/08/29/verikuuhulluus/

9

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

      Verikuuhömpsää on tälläkin foorumilla viljelty ja palstakeisari suorastaan palvoo sitä...

      • Sympaatti

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


    • Minä kavahdan joka ikisestä kirjoituksesta, jossa Jeeusken meille tarjoamaa pelastussuunnitelmaa kutsutaan harhaksi, eksytykseksi, koiranoksennukseksi tai miksi tahansa joksi sitä ne ihmiset nimittävät, JOTKA EIVÄT HALUA LÄHTEÄ HETI, vaan heillä on jotain syvimmässä sisimmässään, jota eivät ole vielä sovittaneet. Sen sijaan KAIKKI NE joilla on aito pelastusvarmuus, haluaisivat HETI POIS ja innostuvat jos joku puhuukin Taivaskotiin pääsystä. Ongelamana lienee se, ettei kukaan mene Jumalan eteen JOS on jotain pienintäkään selvittämätöntä.

      • YäkJo

        Lopeta hölötys ja ota lääke.


    • KTSEiKirj

      Kun verikuuhömpsä kohta paljastuu ankaksi on palstakeisarinkin pelit pelattu eli paha saa aikaan aina lopulta jotain hyvääkin.

      HYVÄ!

      • Muslimilletarjolla

        totuusvoittaaaina
        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi


      • KTSEiKirj

        Arto saa olla ihan itsekseen Porvoon virallisena kylähulluna.


    • vsdavsd

      sfsdvf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe