yksi kysymys

missähän voisi keskustella vapaasti salaliitoista ja niihin liittyvistä asioista pelkäämättä siitä että leimataan hulluksi tms?

itseäni on aina kiinnostanut aihe hyvin pitkälti koko elämä.

10

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitten jos leimataan hulluksi? Ei mitään merkitystä, jos tietää, ettei ole hullu.
      Ja salaliitoistahan voi keskustella monella tavalla, asiallisestikin ja kriittisesti.
      Helpoiten tietenkin leimataan hulluksi jos väittää, että Kuussa ei ole käyty, holokaustia ei tapahtunut, ihmisiä yritetään tappaa matkustaja- ym. lentokoneista tiputettavilla rouheilla (chemtrails), ja muuta yhtä idioottimaista.

    • ugabuggaa

      Pelkäätkö että jotkut kertovat ikävästi faktoja ja pilaavat kivan salaliittosatuilun? Se kyllä harmittaa kun joku ikävästi kritisoi kivan salaliittohörhöilyn "todisteita".

    • ldtketykty

      Jauhatte samaa paskaa vuodesta toiseen ettekä tule hullua hurskaammiksi. Miksei kukaan kommentoi Pariisin junan välikohtausta keksityksim jutuksi niinkuin ulkomailla puhutaan. Täällä te jauhatte iänikuisia juupas eipäs hömppää. Onko kuussa käyty juupas eipäs paskaa. Herätkää pahvit ja ottakaa kantaa mailman tapahtumiin. Kohta tulee julki ettei Estonia koskaan uponnut ja uhrit mediassa on noita ns kriisi näyttelijöitä jotka mielellään esiintyvät mediassa puhumassa paskaa. Herätkää pahvit ja seuratkaa mitä maailmalla uhutaan. Uhutaan tulee yhdistelmästä puhutaan ja huhutaan.

    • gsgdgs

      Saa puhua mitä sylki suuhun tuo, tuolla saa puhua ihan mistä vaan ja varmasti ilman sencuuria :) Niin siis tuo ryhmä on Facebookissa

      • just siksi en ole liittynyt sinne, ja nykyisinkin käytän vain kirjastoa päästäkseni nettiin.


      • hhfrjhryhjxj
        AvaraMieli80 kirjoitti:

        just siksi en ole liittynyt sinne, ja nykyisinkin käytän vain kirjastoa päästäkseni nettiin.

        Tykkäät siis siitä kun keskusteluja senseuoidaa


      • lklkj
        AvaraMieli80 kirjoitti:

        just siksi en ole liittynyt sinne, ja nykyisinkin käytän vain kirjastoa päästäkseni nettiin.

        Oletko kuullu Tor-verkosta?


    • dfgdfgdfgd

      Ei voi keskustella missään turvallisesti. Yksityisyyttä ei enää ole muuta kuin monta metriä maan tai veden alla. Salaliiton pyörittäjät ovat varmistaneet asian mielipuolisilla resursseilla.

      Esimerkiksi Yhdysvalloissa Pentagonin avaruusbudjetti on pitkään ollut paljon suurempi kuin NASA. Oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi mitä USA:n armeija oikeastaan lähettää avaruuteen maailman suurimmilla kantoraketeilla.

      Se lähettää muunmuassa näitä: https://leaksource.files.wordpress.com/2015/04/lacrosse5.jpg

      Kuvassa on tutkasatelliitti, jonka erotuskyky maanpinnalla on noin 1 cm. Tutkasatelliittien avulla niiden käyttäjät voivat nähdä joka paikkaan sisällä ja ulkona päivin ja öin. Jos huomaatte kuvassa on merkintä "experimental beams". Nämä säteet kohdistetaan ihmisiin ja eläimiin. Vaikutukset ovat hyvin monipuolisia.

      Käytännössä järjestelmän operaattori voi lukea ajatuksia ja ohjailla ihmisiä ja eläimiä kuin zombeja (puhutaan ns. "katuteatterista"). Kyse on siis etähypnotisoinnista.

      Näitä satelliitteja on taivaalla yhtä paljon tai enemmän kuin gps-satelliitteja.

      • Okkipzeks

        Jos ihmisiä hallitaan säteillä miten on mahdollista että sinä et ole tämän vaikutuksen parissa?


        Tarkastelen alla asiaa filosofisesta näkökulmasta joka ei välttämättä ole omani.

        Jos lähdetään oletuksesta että maailma on paha paikka jossa salaliitot hallitsevat ei ole ketään johon voi luottaa itsensä lisäksi; tämä on absoluuttinen totuus. Jokainen toinen henkilö on potentiaalisesti toimimassa tuon salaliiton hyväksi, huolimatta siitä vaikka hän vaikuttaisi päinvastaiselta eikä ole olemassa mitään keinoja todistaa asiaa päinvastaiseksi; kyseessä on puhtaasti uskomusasia.

        Kenties poislukien omat lapset mutta niidenkin osalta vain siinä tapauksessa että on seurannut heidän elämänsä jokaista sekuntia jolloin voi olla absoluuttisen varma ettei ulkopuolinen taho ole vaikuttanut heidän ajatuksiinsa ja toimiin. Tämä ei käytännössä ole mahdollista mitenkään.

        Koseptuaalisesti, paras salaliitto on sellainen jota yksilö ei tajua olemassaolevaksi ja toimii sen hyväksi tietämättään. Ja tässä kohtaa pitää ymmärtää että salaliittoisen maailman sipulissa on aivan varmasti kerroksia enemmän kuin normaali mielikuvitus kykenee ajattelemaan, mikäli normi salkkikset ovat suurin piirtein oikeassa salaliitoistaan he suurimmalla todennäköisyydellä toimivat ainoastaan seuraavien kerroksia haluamalla tavalla edelleen sen kokonaisagendan suuntaan; sen sijaan että olisivat "vapauttamassa" maailmaa.

        Toisin sanoen, mikäli pitää maailmaa salaliittojen temmellyskenttänä, ei ole olemassa mitään turvallista paikkaa jossa aiheesta keskustella muiden kuin itsensä kanssa. Eikä sellaista paikkaa edes voi luoda.


      • Okkipzeks kirjoitti:

        Jos ihmisiä hallitaan säteillä miten on mahdollista että sinä et ole tämän vaikutuksen parissa?


        Tarkastelen alla asiaa filosofisesta näkökulmasta joka ei välttämättä ole omani.

        Jos lähdetään oletuksesta että maailma on paha paikka jossa salaliitot hallitsevat ei ole ketään johon voi luottaa itsensä lisäksi; tämä on absoluuttinen totuus. Jokainen toinen henkilö on potentiaalisesti toimimassa tuon salaliiton hyväksi, huolimatta siitä vaikka hän vaikuttaisi päinvastaiselta eikä ole olemassa mitään keinoja todistaa asiaa päinvastaiseksi; kyseessä on puhtaasti uskomusasia.

        Kenties poislukien omat lapset mutta niidenkin osalta vain siinä tapauksessa että on seurannut heidän elämänsä jokaista sekuntia jolloin voi olla absoluuttisen varma ettei ulkopuolinen taho ole vaikuttanut heidän ajatuksiinsa ja toimiin. Tämä ei käytännössä ole mahdollista mitenkään.

        Koseptuaalisesti, paras salaliitto on sellainen jota yksilö ei tajua olemassaolevaksi ja toimii sen hyväksi tietämättään. Ja tässä kohtaa pitää ymmärtää että salaliittoisen maailman sipulissa on aivan varmasti kerroksia enemmän kuin normaali mielikuvitus kykenee ajattelemaan, mikäli normi salkkikset ovat suurin piirtein oikeassa salaliitoistaan he suurimmalla todennäköisyydellä toimivat ainoastaan seuraavien kerroksia haluamalla tavalla edelleen sen kokonaisagendan suuntaan; sen sijaan että olisivat "vapauttamassa" maailmaa.

        Toisin sanoen, mikäli pitää maailmaa salaliittojen temmellyskenttänä, ei ole olemassa mitään turvallista paikkaa jossa aiheesta keskustella muiden kuin itsensä kanssa. Eikä sellaista paikkaa edes voi luoda.

        >>Jos ihmisiä hallitaan säteillä miten on mahdollista että sinä et ole tämän vaikutuksen parissa?<<
        Hän varmaankin käyttää foliohattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe