Mies ei tykkää kun lopetin ajelun

pensas

Lopetin tuossa joku kuukausi pari sitten alapään sheivailun siksi, että ihoni ärtyy siitä liian herkästi. Olin niin kyllästynyt niihin inhottaviin näppylöihin ja alkavaan sänkeen ja jatkuvaan pistelyyn. Nyt olen pitänyt sellaista siistittyä vähän alle sentin karvoitusta ja heti tuntuu paremmalta.

No mieshän ei tästä tykkää. Hän sanoo, että karvoitus tuntuu ällöttävältä (ajelee itsekin). Vuosi ollaan oltu yhdessä, mutta nyt herra valittaa, että ihan kuin ei "kotona olisi". Voi tsiisus että ottaa hermoon äijän valitus, kun ei tajua sitä että minulla on todella herkkä iho eikä sheivaus tunnu yhtään enää hyvältä. Mikä piru siinä posliinissa miehet viehättää?

4

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelppoRatkaisu

No pistä jätkä ulkoruokintaan, sun alapää on sun juttu, jos ei kelpaa, painukoon etsimään muualta. Ei taida olla muutenkaan ihan balanssissa tuo teidän suhde, jos tuolla tavalla pitää ärjyä ja määräillä toisen kehoa..

• rtfgyhukol

Oletko selittänyt miehelle, miksi lopetit sheivaamisen? Jos olet, ja silti valittaa, niin suosittelen kyllä miehen vaihtoa.

Itsekin jaksoin vuosikausia kärsiä sheivauksen aiheuttamasta kutinasta, pistelystä, näppylöistä ja jopa paiseista, kun jotenkin kuvittelin, että en muuten kelpaa. Kun sitten päätin, että nyt saa riittää, ja aloin kovasti selittelemään poikaystävälleni tilannetta, vastaus olikin, että ei hänelle ole mitään väliä, onko niitä karvoja vai ei:D

• Karvoillataiilman

Kiva on välillä kun on karvoja/ ilman, on ku vierasta saisi.

• makujaonmoneksii

Posliini on sanoinkuvaamatomman kiihottava. Posliini saa heti viisarin värähtämään. Olen kuitenkin sitä mieltä sheivaus ei saa olla sellaista kuin pensas kuvaa. Pimppakarvoja voi kuitenkin muotoilla ja pitää siistinä, ilman että ajaa kaikki pois. Olen nähnyt todella kauniita pimppoja, joista karvat on siistitty ja silti ne ovat kiihottavia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3404
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2004
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1739
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1145
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe