Vapaa-ajattelijain liiton päivystys sekavaa

lopun_alkua

Liiton palkattu työntekijä ilmoitti keväällä olevansa liiton entisellä toimistolla keskiviikkoisin. Nyt taas kerrotaan, että hänet tapaa "varmimmin" torstaisin. Kellonajatkin ovat muuttuneet. http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti150827.html

Toiminta tekee erittäin sekavan vaikutuksen. Rivijäsenten palvelu heikkenee samalla kun johtoeliitti nauttii yhä tasokkaammista eduista eturivin hotelleissa ja ulkomaan lennoilla. Lopun alkua.

21

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahahanat.kiinni

      Tuossa tulikin kätevästi sanottua, miten vaparien valtiolta keplottelemat rahat on nielaistu. Ihmettelen yhä enemmän, miksi valtion tulisi osallistua vapaa-ajattelijatoiminnan rahoittamiseen. Varsinkin kun rahankäyttö on tuollaista.

    • eroavapareista

      Ei kannata kuulua vapareihin rivijäsenenä. Edellä kerrottu syyt, joiden takia en maksanut tänä vuonna jäsenmaksua. Karhukirjeet roskiin.

      • hyvätvinkitkäyttöön

        Et tietenkään maksanut, koska et kuulu edes koko järjestöön. Samasta kynästä kaikki kolme ensimmäistä vastausta.

        Älä vastaa noin nopeasti itsellesi, äläkä käytä samoja lauserakenteita, ja sanoja jatkuvasti. Kannattaa keksiä useampi kirjoittaja joilla on selkeä rooli ja persoona (opiskelija, kotiäiti, uskovainen, liberaali jne jne)

        Tässä vähän vinkkejä multinick trollaamiseen. Katsotaan tapahtuuko kehitystä.


    • ei.voi.olla.totta

      Hahahahaaa. Ei sulla kyllä kaikki hissit mene ylös asti, kun jo tuostakin onnistut mielesi pahoittamaan. :D

    • Huhhahheijaaa

      Kyllä torstai on vähintään yhtä hyvä päivä kuin keskiviikkokin!

      Vapaa-ajattelijoita arvostetaan, kun siihen kohdistetaan noin ulkopuolisten tarkkailijoiden aikaa ja huomiota.

      • kröhömmm

        Ulkopuolisten?


      • lopun_alkua

        Kuten hyvin tiedät, linkin kirjoittaja kuuluu Vapaa-ajattelijain liitto ry:n alaiseen yhdistykseen. Miksi siis valehtelet taas?


      • Jaa, mistäs sitä nyt voi tietää mihin kukakin kuuluu. Ehkäpä kommentoija viittasi siihen että kirjoitus on PAT:n sivuilla eikä se ole liiton jäsen.


      • lopun_alkua
        rainbowshy kirjoitti:

        Jaa, mistäs sitä nyt voi tietää mihin kukakin kuuluu. Ehkäpä kommentoija viittasi siihen että kirjoitus on PAT:n sivuilla eikä se ole liiton jäsen.

        Jos puhuu tarkkailijoista, puhuu henkilöistä. Turha inistä, ettet tiedä, kuuluuko linkin kirjoittaja vapareihin vai ei.


      • Rahahanat.kiinni
        lopun_alkua kirjoitti:

        Jos puhuu tarkkailijoista, puhuu henkilöistä. Turha inistä, ettet tiedä, kuuluuko linkin kirjoittaja vapareihin vai ei.

        Vaparit ovat törkeällä tavalla kiusanneet ja nimitelleet kyseistä henkilöä tälläkin palstalla. Nyt sitten on muka joku tuntematon suuruus! Erittäin röyhkeää toimintaa henkilöiltä, joiden yhdistys nauttii valtion rahoitusta. Tällaista vartenko rahoitus on annettu? Kuinka kehtaatte anoa valtiolta rahaa ja kuitenkin toimia tällä tavoin?


      • Mistä sitä voi tietää onko yhden yhdistyksen sivuilla kirjoittava henkilö jäsen jossain toisessa yhdistyksessä, kun yhdistysten jäsenyystiedot eivät ole oletusarvoisesti julkista dataa? Minä en vieläkään tiedä mistä Vapaa-ajattelijain liiton jäsenyhdistyksestä nyt on edes kyse, vaikka ihan hyvin piti kuulemma tietää? Tiedän vain että liiton ulkopuolisen yhdistyksen PAT:n sivuilla on julkaistu liittoa arvosteleva kirjoitus.


      • törkeää.törkeää
        rainbowshy kirjoitti:

        Mistä sitä voi tietää onko yhden yhdistyksen sivuilla kirjoittava henkilö jäsen jossain toisessa yhdistyksessä, kun yhdistysten jäsenyystiedot eivät ole oletusarvoisesti julkista dataa? Minä en vieläkään tiedä mistä Vapaa-ajattelijain liiton jäsenyhdistyksestä nyt on edes kyse, vaikka ihan hyvin piti kuulemma tietää? Tiedän vain että liiton ulkopuolisen yhdistyksen PAT:n sivuilla on julkaistu liittoa arvosteleva kirjoitus.

        Kysy kavereiltasi, jotka täällä trollaavat ja nimeltä mainiten mollaavat tuota yhtä ihmistä.


      • Ei tässä ole minun mielenkiinnostani kyse. Vastasin alkuperäiselle kommentoijalle "Huhhahheijaaa" esitettyyn kritiikkiin, en omasta puolestani. Ja joo, Kimmo Sundström on palstalla tunnettu henkilö. Tunnettu siitä että hän kirjoittelee PAT-yhdistyksen nettisivuilla. Tunnettu siitä että kokee itsensä Vaparien ulos savustamaksi*. Tästä pitäisi sitten jonkun päätellä että hän on kuin onkin Vaparien jäsen jossain toisessa yhdistyksessä? Ilmeisesti vapaa-ajattelijoita kuvitellaan ajatuksenlukijoiksi ja selvän näkijöiksi, mutta näin ei ikävä kyllä ole. Olemme reaalimaailman rajoittamia siinä kuin kaikki muutkin...

        *) http://keskustelu.suomi24.fi/t/13315908/kimmo-sundstrom-ei-anna-periksi


    • Hienoa, että osoitat kiinnostusta vapaa-ajattelua kohtaan. Mitäpä olisit liiton toimistolta halunnut? Lainata kirjoja ehkä, vai halusitko ihan kasvotusten kysyä neuvoja lapsen et-opetuksen ongelmiin, kenties käydä paikan päällä tutustumassa vapaa-ajatteluun...?

      • törkeää.törkeää

        Miksi mollaatte tuota yhtä ihmistä?


      • Huhhahheijaaa
        törkeää.törkeää kirjoitti:

        Miksi mollaatte tuota yhtä ihmistä?

        Ei tässä ole ihmistä mollattu, vaan ainoastaan todettu, että PAT on ulkopuolinen tarkkailija, joka julkaisee melko paljon myös Vapaa-ajattelijoita koskevia kirjoituksia.

        Itse juttuhan oli melko asiallinen. Onko liiton toimisto sitten otsikossa ilmaistu "entinen toimisto", jos liitolla ei ole kokoaikaista työntekijää, on sitten toinen asia. Kyllä se on edelleen toimisto, toimitila ja kokoustila.


      • Huhhahheijaaa
        Huhhahheijaaa kirjoitti:

        Ei tässä ole ihmistä mollattu, vaan ainoastaan todettu, että PAT on ulkopuolinen tarkkailija, joka julkaisee melko paljon myös Vapaa-ajattelijoita koskevia kirjoituksia.

        Itse juttuhan oli melko asiallinen. Onko liiton toimisto sitten otsikossa ilmaistu "entinen toimisto", jos liitolla ei ole kokoaikaista työntekijää, on sitten toinen asia. Kyllä se on edelleen toimisto, toimitila ja kokoustila.

        Sen sijaan vaparivihakampanjoijan otsikointi ja (kostean unen) nimimerkki olivat tietenkin tyypilliseen tapaan täysin asiattomia.

        Voi sanoa, että nuo kampanjoijat käyttävät hyväkseen PAT:n uutisointeja omiin vapaa-ajattelua vahingoittamaan pyrkiviin päästöihinsä.


      • sesivustaseuraaja
        Huhhahheijaaa kirjoitti:

        Sen sijaan vaparivihakampanjoijan otsikointi ja (kostean unen) nimimerkki olivat tietenkin tyypilliseen tapaan täysin asiattomia.

        Voi sanoa, että nuo kampanjoijat käyttävät hyväkseen PAT:n uutisointeja omiin vapaa-ajattelua vahingoittamaan pyrkiviin päästöihinsä.

        Mitä vihakampanjaa te käytte yhtä ihmistä kohtaan tällä palstalla? Vielä käytätte nimeä.


      • päältäkatsoja
        sesivustaseuraaja kirjoitti:

        Mitä vihakampanjaa te käytte yhtä ihmistä kohtaan tällä palstalla? Vielä käytätte nimeä.

        Hyvällä tyylillä vastaavat vaparit mielestäni tuon tyhjänjankkaajan märinöihin. Eri mieltä olemisen ilmaisu ei ole vihapuhetta. Mielestäni.


      • hohhohhooooo
        Huhhahheijaaa kirjoitti:

        Sen sijaan vaparivihakampanjoijan otsikointi ja (kostean unen) nimimerkki olivat tietenkin tyypilliseen tapaan täysin asiattomia.

        Voi sanoa, että nuo kampanjoijat käyttävät hyväkseen PAT:n uutisointeja omiin vapaa-ajattelua vahingoittamaan pyrkiviin päästöihinsä.

        Eli PAT kirjoittaa sinun mielestäsi asiallisesti! Koska PAT otetaan VAL:n jäseneksi?


    • Rahahanat.kiinni

      Vapariliitto nauttii valtion rahoitusta, mutta sekoilee jopa päivystyksissä. Ei tuommoiselle porukalle pitäisi valtion rahaa mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe