En väitä tietäväni tästä juuri mitään, mutta koska olen "Veikko", toiselta nimeltäni, olen joutunut tekemään skitsofreenistä eroa vääryydelle ja oikeudelle.
Vääryys lähestyy valehtelulla:"Sinun ei tarvitse mitään oikeasti rakentaa ja saavuttaa, pelkkä valhe riittää!" Rakkaudeksi naiseen riittää olla runkkari, ja suuren aseman saamiseksi riittää vain valehdella itselleen olla "Amerikan tai jopa Universumin presidentti". Mutta kaikken räikeimmin vääryys tulee esiin tieteessä. Kukaan ei ole LASKENUT mitään oikein, ja väitetään kyseisiä tiedeaksioomia mukamas totuudeksi, tai lopullikseksi tiedoksi, jonkun asian luonteesta ja rakenteesta. Vääryys taistelee uskoa vastaan, koska uskomukset voittavat epäilijän harhasilmän aina, kun se on ITSE alkanut tietää ja rakentaa uskomustaan todeksi.
Vääryys on suuri kuvittelija, satusetä, tai noita-akka, ja hyvin hauska persoona, koska hän tekee kaiken väärin. Pahaksi tämä menee silloin, kun väärä näkee kuoleman, koska hän on vain vahingoniloinen sitä kohtaan, ja saa monia eksytetyksi nauramaan kuolemaa. "Kuolema on ilo, vain jos kuolemansa oli valhe, mutta jos jonkun kuolema ja olemmattomaksi muuttuminen oli tosi, se suurin suru ja murhe mitä kenelläkään voi olla.": Minä olen oikeus, ja minä olen valhe, minä olen "Veikko"; mutta en voita niitä, jotka eivät halua sitä tietää, että vääryys ei silti toimi todellisissa tilanteissa, missä sääntöjen noudattamista valvotaan tarkasti. Vääryys ei myöskään luo mitään toimimaan oikein, vaan ne vääryydellä ja viekkaudella hallitsevat, tekevät pelkkää Kuolemaa ja rikkovaa tomintaa, vaikka:"On sellaistakin syntyä ja vääryyttä johon ei kuole"(Johannes kirjeessään)
Millaisia on vääryyden viettelykset?
Veikkonenkin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728