Fantasioin rajusta peppuseksistä

Tämmönenblondi94

Elikkäs, olen 21v nainen ja fantasioin rajusta peppuseksistä. Fantasíassani mies yhtäkkiä kääntää minut voimakkaasti ympäri, heittää sängylle/missä nyt ikinä ollaankaan ja armotta painaa ison kullinsa suoraan peppuun... Läpsii kovaa perseelle, vetää hiuksista, nai kauan kovaa ja syvälle venyttäen erittäin tiukkaa peppuani. Vaikka anelen armoa, luultavimmin kyyneleet postilla, mies ei lopeta vaan jatkaa kunnes laukeaa sisälleni. Haluan siis olla totaalisesti alistettuna, "huorana" ja "hyväksikäytettynä". Tämän jälkeen mies voisi vielä panna peppuani erilaisilla dildoilla tai muilla esineillä, pelkästään tuottaakseen minulle kipua ja nautintoa ja alistaaksen minua, jotta saan kunnolla peppuni helläksi.

Oon vaan niin väsynyt näihin nuoriin vässyköihin, jotka ei halua panna peppuun koska "hui kamala, toi reikä on niin tiukka etten halua satuttaa", "seksin kuuluu kestää vain 2 minuuttia" tai "haluan olla vain hellä". Blah blah blah, haluan vaan tulla nussituksi niin, että sen tuntee vielä parin päivän päästä on. Luulisi ettei ole liikaa pyydetty? :D

Kellään muulla samanlaisia haaveita? Tai mikä vielä parempaa, ketään joka olisi kiinnostunut auttamaan mua tässä tilanteessa?

14

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täältä löytyy apuja sinulle..klikkaa nikkii

    • JännitykselläOdottelen

      Missähän se kuuluisan löylykauhan tarjonta viipyy.........

    • Jukkis12

      Ei se ihme ole tuo sun fantasia, itse haaveleilen suht samasta ja olen mies.

    • mmkjhhhh

      Työnnä löylyksuha perseeseen

      • löylykauhaaaaaa

        Kyllä taas on löylykauha oikeassa paikass. Hyvä!

        Mut sit ku on raiskaus totta, nii tuskin tulee tänne kirjoittaa.... ulkopuolisella ei koskaa ole oikeus koskea kehenkää....

        Mut tietenkin tutun kanssa tai sit parisuhteessa nii voi kerjätä, että toinen ns. tekee asiat..... parisuhteessa taas sit se juttu voi tulla normi elämässä.


    • Ota yhteyttä.

    • kuitffghf5u

      Onko tullut mieleen, että fantasian ja todellisuuden välillä on suuri ero?
      Aina voi fantasioida ja nauttia, mutta entä toteutus? Jos toteutat fantasiasi, se tulee olemaan jopa traumatisoiva kokemus jos mies on väkivaltainen. Saat vaurioita sisääsi, vuodat verta ja joudut sairaalaan tikattavaksi. Sen jälkeen kärsit kivuista eikä suolesi toimi normaalisti.
      Pidä siis fantasiat pelkkinä fantasioina, niitä on meillä kaikilla ja se on ihan normaalia!

    • 0303

      Muuten voisinkin auttaa aloittajaa mutta kun peppupanot ei koskaan kestä kovin pitkään. Peppu kun puristaa sen verran nautinnollisesti ja asentokin on sellainen että ainakin omaa heppiä hierotaan juuri oikeista kohdista, ei siinä kestä kovin pitkään.

      Ja jos vielä näkee että nainen nauttii siitä mitä saa... Niin sitten joutuu jo ajattelemaan eläkeläisten vaipanvaihtoa ja suihkukäyntejä, ettei laukeaisi hetimiten.

    • mmbvhgg

      Työnnetään urakalla löylykauhaa perseeseen niin katotaan vieläkö kiinnostaa perspano hahaa

    • tätäkaisähaluat

      Kunnon nyrkkinaintiii sä ämmä haluut. Täältä saisit ja muutakin.

    • syvälle

      Täällä 36v varattu mies jonka vaimo ei anna peppuseksiä. Autetaan toisiamme. :)
      [email protected]

    • vieläkö täällä tarvitaan apua

    • Arhu91

      Täällä 24v kundi. I am your guy!

    • voisjättääväliinki94

      minäkii haluan! siis panna urakalla tuota alotusviestin kirjottajaa :P sama ikä, kova kunto.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe