http://sidroth.org/television/weeks-guest
David Herzog’s revelation of the "Courts of Heaven" shows divine justice is available for every believer. David shows how you can access heaven 24/7, and he sees results everywhere he goes — Hong Kong, Nepal, Israel AND here in the USA!
Nyt puhuu David Herzog
4
105
Vastaukset
- observatör
Herzog on panteisti, jonka opetuksissa sekoittuvat esoteeriset aatteet, hermetismi ja muut New Agen ainesosat. Portaaleita, metafysiikkaa ja mystiikkaa. Mies väittää että Jumala on materiaalinen olento. "Teologiansa" inspiraatioksi hän nimeää mm. Star Trekin.
Toivottavasti edes jonkun hälytyskellot alkoivat soida. - Ihmettelläsopii
Täällä kellot kilisivät varoituksia,susi lampaiden vaatteissa. Hienopuheinen
hillitty Pawson on nautinto kuunnella. Taitava esiintyjä,saaden yleisön mukaansa vitsikkäillä esimerkeillä.Puhdas englanninkieli on hänen etunsa.
Milloin hänet on asetettu saarnaamaan,ja kenenkä valtuuttamana ?
Niihin kysymyksiin ei yksikään saarnaaja voi antaa tyydyttävää vastausta. - Mersulla-ajaen
Uskooko kukaan Jeesuksen saarnaavan fariseusten omistamilla TV-kanavilla,
minä en siihen uskoisi.Jaasus paljastaisi heidät hakaniemen torilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165