Moi! Olen 13 vuotias tyttö (tammikuussa syntynyt). Etsisin siis vuokrahevosta/ponia. Ratsastustaustaa on 5-6v olen mennyt paljon issikoillakin. Etsin siis Espoosta. Olen n.173 cm pitkä ja painan n.50 kiloa eli jos on poni pitäisi olla aika iso poni. Tasoni on He/c (osaan siis pohkeenväistöt jne) ja 50cm. Olen hypännyt suhteelisen vähän koska ratsastuskoulussani on panostettu enemmän kouluratsastukseen. Olen säänkestävä ja teen tallityötä. Maastossa olen mennyt paljon ja kokemusta on kuumemmista ja laiskemmista hevosista. Julkiset pitäis olla 1,5km lähellä. 1-3 viikossa riippuu hinnasta yms. Osaan myös englantia hyvin ja ruotsia. Äitini ja isosiskoni (16v) ovat hevosihmisiä minun lisäkseni. Tulevaisuudessa kilpaileminen ja valmentuminen olisi plussa :). Olen oppinut paljon mutta olen innokas oppimaan lisää ja tykkään haasteista. Huumoria on että ei rupe kyllä itkettää jos tipun :) Jos kiinostaa kysy tai sähköpostiini [email protected].
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86780
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537- 26531