23:10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus.
23:11 Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.
23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
23:13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
23:14 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun syötte leskien talot, jopa näön vuoksi pitkiä rukouksia pitäen! Sentähden saatte sitä kovemman tuomion.
23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
23:16 Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!
23:17 Te tyhmät ja sokeat! Kumpi on suurempi, kultako vai temppeli, joka kullan pyhittää?
Vaan joka teistä on suurin - kuka?
8
50
Vastaukset
ISO AMEN!!!
- Faktaa
'' Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään''.
- fwegaerrgh
"Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus."
itse jonkun ikäisenä lapsea kutsuin itseäni mestariksi mutta en millään pahalla kylläkään, ilmeisesti se tuotti huonoa karmaa elämääni. en kyllä sillo tienny asian olevan väärin.- Faktaa
Lapset ovat lapsia, mutta sen jälkeen...
''Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.'' - 564654
6452
- 534453
534345
- retret
etwrret
- JarmoEiKirj
Mutta älkää luulko että kaikki jotka profetoi, korottaa itsensä profeetaksi. Nimittäin kukaan ei nimitä itseään profeetaksi ja jos jotain aletaan profeetaksi kutsua, ei se ole titteli, eikä mikään arvonimike, vaan peräti melkeen kuin "koiran rooli", jossa saa kaiken vihat päälleen. Ei ole kivaa tuoda sanomaa, jota ei kukaan halua kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381