Ymmärrän hyvin, miksi tämä palsta ei kiinnosta

KoomistaSeurattavaa

persuja.

Täällähän pörrää muutama täysiverinen palstahäirikkö, joilla ei ole mitään sanottavaa, eikä heillekään ole mitään sanottavaa, eivät kertakaikkiaan ymmärrä, edes asioista joihin ovat itse iltapäivälehtien juttuihin linkkejä pistäneet, kinaavat niitäkin juttuja vastaan, vaikka ovat sen palstalla itse otsikoineet ja alustaneet.

Tuo taitaa olla sitä asiallista, kriittistä keskustelua jota palstalla ovat persujen vastustajat kertoneet käyvänsä. Kyse on nähtävästi siitä, mikä on kenellekin asiallista, osalle porukkaa tuntuu olevan valehteleminen asiallista kriittistä keskustelua, mutta hulluinta on tosiaan se, että osoittavat itse omat juttunsa valheiksi, mutta kinaavat siitä huolimatta.

Siinä siis syy, miksi palstalla persuja ei juurikaan näy, ja miksi näiden persujen vastustajien on esitettävä itse kaikki "roolit" palstalla.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fakta.homma

      Samaa se on muiden puolueiden palstoilla, eli itse niiden puolueiden edustajat usein puuttuvat sieltä. Jokaisen puolueen palstalla on oma hyvin pieni haukkujakuntansa, ei ole tarkoituskaan käydä mitään "keskustelua".

      • ToooooodellaKyllästyntyt

        Se mitä noita muiden puolueiden palstaita olen katsellut, samat pari häirikköä sielläkin mellastaa typeryyksillään.

        Tämä on ylläpidolta sitä hienoa suomalaisen keskustelukulttuurin vaalimista, jossa muutamat terrorisoivat enemmistöjä, kun puuttuu osaaminen, vaikka myydään osaamista, sitä ei kuitenkaan ole palstojen hallintaan. Ihmetyttää että mainostajat mainostavat näillä palstoilla, sillä nuo muutamat ostovoimattomat karkoittavat ostovoimaa omaavat palstailta. Mikäli mainostajat osallistuvat tällaiseen sonnan ylläpitoon mainoksista maksamalla, on se aikamoista ostajakuntansa ali-arviomista.


    • hallituksen_hankkeet

      Miksi persu raiskaa ???

      Putkonen kertoo tänään TV:ssä Pikku Kakkosella.

    • Persut on perseestä!

      • pipip

        Huora äitisi on perseestä.


      • pepenäiti
        pipip kirjoitti:

        Huora äitisi on perseestä.

        sot sot poika! Sillä työllä olen meidän perttiä yrittänyt elättää. Eihän se tässä maailmassa yksin pärjää minun se on perttikin elätettävä!


    • Oenonen

      Kyllähän tälläkin palstalla perssuja näkee. Uhriutumassa, pakkoruotsisekoilemassa ja väittämäsä heille epämieluisia totuuksia valheiksi. Eli tyypillistä persuilua harrastavat. Muuhunhan perssu ei tunnu kykenevänkään, aloituksestakin sen huomaa.

      • Hakkaraene

        Niin oenonen! Väitit yhdessä vaiheessa että persut eivät pitäneet yhtään vaalilupausta. Sanoimme että tämä on valhe. Sinusta se oli epämieluisa totuus persulle!
        Seuraavaksi sanoitkin että persuilla olikin yksi vaalilupaus joka pitikin. Tässä vaiheessa sinun esittämä persuille epämieluisa totuus olikin valhetta.
        Tässä vaiheessa sanoimme että valehtelet. On enemmän kuin yksi lupaus. Tämäkin oli tietenkin persuille epämieluisa totuus kunnes kerroit että olikin kaksi lupausta jotka olivat pitäneet.
        Joten kun sanoimme sinulle että valehtelet vaalilupauksista se oli mielestäsi "uhriutumista"
        Kun sitten ilmaantuukin lupauksia jotka piti niin sinä korjailet mielipidettäsi ja lukumäärää jatkuvasti. Me olemme edelleen sitä mieltä että useita lupauksia piti, toisin kuin sinä valehtelet täällä.
        Tosin sinustahan liikkuikin täällä oikein "valheiden lista" joita olit esittänyt ja väärässä ollut. Hankala, logiikkaasi rikkova selittely vei pohjan koko kirjoittelultasi. Politiikka ja politikointi sekä uskottava kirjoittelu ovat taitolajeja. Niistähän sinulla ei ole hajuakaan. Mutta sellaisena palstahäirikkönä olet kyllä hyvä. Se on sinulle sopivata hommaa!


      • Oenonen
        Hakkaraene kirjoitti:

        Niin oenonen! Väitit yhdessä vaiheessa että persut eivät pitäneet yhtään vaalilupausta. Sanoimme että tämä on valhe. Sinusta se oli epämieluisa totuus persulle!
        Seuraavaksi sanoitkin että persuilla olikin yksi vaalilupaus joka pitikin. Tässä vaiheessa sinun esittämä persuille epämieluisa totuus olikin valhetta.
        Tässä vaiheessa sanoimme että valehtelet. On enemmän kuin yksi lupaus. Tämäkin oli tietenkin persuille epämieluisa totuus kunnes kerroit että olikin kaksi lupausta jotka olivat pitäneet.
        Joten kun sanoimme sinulle että valehtelet vaalilupauksista se oli mielestäsi "uhriutumista"
        Kun sitten ilmaantuukin lupauksia jotka piti niin sinä korjailet mielipidettäsi ja lukumäärää jatkuvasti. Me olemme edelleen sitä mieltä että useita lupauksia piti, toisin kuin sinä valehtelet täällä.
        Tosin sinustahan liikkuikin täällä oikein "valheiden lista" joita olit esittänyt ja väärässä ollut. Hankala, logiikkaasi rikkova selittely vei pohjan koko kirjoittelultasi. Politiikka ja politikointi sekä uskottava kirjoittelu ovat taitolajeja. Niistähän sinulla ei ole hajuakaan. Mutta sellaisena palstahäirikkönä olet kyllä hyvä. Se on sinulle sopivata hommaa!

        Jos viitsii vaaliohjelmaa katsoa, huomaa että piti ainoastaan 2. Normien purkamisen ja armeijalle lisärahaa. Joten siinäpä ne "useat" pidetyt lupaukset olivatkin. Ja sinähän se olet oikea tyyppi uskottavuudesta puhumaan. Niin, sillä listalla olikin ihan yksi valheeksi luettava asia, jonka myönsin. Persut väittivät että niitä olisi ollut satoja, mutta mitäpä pienistä. Perssuhan väittää jokaista asiaa joka hänelle epämieluinen on valheeksi. Tai trollaamiseksi. Uhriutumista harrastatte ihan muuten vain, turha edes kieltää. Vaikkapa selitykset siitä että persuja vainotaan, vaikka he eivät olevinaan hallituksessa mitään voi, ovat uhriutumista. Joten taitaa palstaperssu tyypillisesti taas jatkaa valehteluaan.


      • Oenonen kirjoitti:

        Jos viitsii vaaliohjelmaa katsoa, huomaa että piti ainoastaan 2. Normien purkamisen ja armeijalle lisärahaa. Joten siinäpä ne "useat" pidetyt lupaukset olivatkin. Ja sinähän se olet oikea tyyppi uskottavuudesta puhumaan. Niin, sillä listalla olikin ihan yksi valheeksi luettava asia, jonka myönsin. Persut väittivät että niitä olisi ollut satoja, mutta mitäpä pienistä. Perssuhan väittää jokaista asiaa joka hänelle epämieluinen on valheeksi. Tai trollaamiseksi. Uhriutumista harrastatte ihan muuten vain, turha edes kieltää. Vaikkapa selitykset siitä että persuja vainotaan, vaikka he eivät olevinaan hallituksessa mitään voi, ovat uhriutumista. Joten taitaa palstaperssu tyypillisesti taas jatkaa valehteluaan.

        Mahtaako noita hukemiasi enää kukaan viitsiä edes lukea, samaa paskaa hiukan eri paketissa. Ei voi olla ylimalkaisella älykkyydellä varustettu, kun jaksaa tuollaista sontaa yöt pääksetynsä suoltaa. Mikä sua oikein vaivaa ?


      • ei.soininatsi

        Avaajan mielsestä ne palstat, jotka on natsikiihotuksen vuoksi suljettu, ovat parempia kuin tämä? Kertoo persujen arvomaailmasta todella paljon!


      • Oenonen
        Gangsters_Paradise kirjoitti:

        Mahtaako noita hukemiasi enää kukaan viitsiä edes lukea, samaa paskaa hiukan eri paketissa. Ei voi olla ylimalkaisella älykkyydellä varustettu, kun jaksaa tuollaista sontaa yöt pääksetynsä suoltaa. Mikä sua oikein vaivaa ?

        No, lue itse se persujen vaaliohjelma. Löytyy ihan heiddän kotisivuiltaan. Perssua tässä tuntuu vaivaavan taas niin paljon että ihan multinikkeillä pitää. Eikä se perssun älykkyyskään häikäise, taitaa palstaperssulla kengännumero olla ÄOta suurempi... Nuo kaksi ovat toteuttaneet ja esmes se palstaperssujen kovasti hehkuttama eläkekorotus ei sieltä vaaliohjelmasta löydy. Tarkista vaikka ja tule sitten valehtelemaan.


    • timotimoo

      Hei. Olen Timo suomesta. Miten voin palvella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe