Onko kukaan ennustanut?

qihjfoeqifh

Onko kukaan ennustanut ennen Syyrian sodan puhkeamista pakolaisten joukkotulvasta Eurooppaan? Jos on, niin kuka ja mistä löytyy?

12

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpettelehanLisää

Rajatieto, ennustajat.
      Kysyppä sieltä.
      Raamatusta löytyy profetiat. Lue sieltä.
      Hölmöily ei ole profetiaa.

• qihjfoeqifh

"Ja Herra otti minut laumojeni äärestä, ja Herra sanoi minulle: 'Mene ja ennusta minun kansaani Israelia vastaan'. " (aamos 7:15)

• koeteltavaksi

Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
      Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.

• koeteltavaksi

Anne Lindellin talous uni romahduksesta On elokuu v. 1997 ja näin seuraavan unen.

Unessa istuin hämärtyvässä illassa eräänlaisella kaiteella ankealla ja betonisella pihamaalla, ja katsoin keski-ikäisen miehen kanssa isoa kylttiä varastomaisen rakennuksen tai kenties hylätyn hallin suurten ulko-ovien yläpuolella. Kyltissä luki sanat ”Matförråd” (suom. Ruokavarasto).

Mies puhui hiljaisella äänellä, pää painuksissa alaspäin, hieman tuskaisesti, mutta kuitenkin rauhallisesti ja melkein kuiskaten: … Ruokavarastoja täytyy täydentää, sanoi mies, myös siemenviljaa, perunoita ja siemeniä on oltava varastossa tuleville vuosille. Sanoin, että kyllähän meillä nyt ruokaa riittää … sitähän on jo yli tarpeen.

Niin nyt, sanoi mies, mutta entä kun maailmalla alkaa valtava liikehdintä? Mikään silloin ei oikein toimi. Pakolaisten vuoksi Suomen väkiluku on silloin aivan toista kuin nyt, ja osaa vainotaan. Aivan 2000-luvun alussa tulee olemaan samaan aikaan yhtäällä ääretöntä rikkautta ja hyvinvointia ja toisaalla nälänhätää ja pahoinvointia.

Eritoten vuodet 2008 ja 2009 tulevat olemaan rikkaalle Yhdysvalloille ja joillekin Euroopan välimeren maille todella vaikeata laman aikaa. Kreikassa paljastuu pahoja väärinkäytöksiä, jotka johtavat Kreikan valtion ja kansan suuriin kärsimyksiin, ja perässä tulevat seuraavassa järjestyksessä vuoden 2011 kesästä lähtien Portugali, Espanja ja Italia. Häikäilemättömät väärinkäytökset tulevat julki ja näissä maissa kaikki tulevat kärsimään eräitten harvojen valtaapitävien henkilöitten petoksista.

Näissä maissa ihmiset saavat kokea uudestaan ja jopa pahempana sen mitä oli Euroopassa 1990 luvun allussa, koska näihin maihin alkaa virrata satojatuhansia pakolaisia, jotka järkyttävät muutenkin heidän heikkoa talouspohjaansa. Lopulta Italian tilanne puhkaisee todella pahan kriisin kaikialla Euroopassa ja kaikilla sektoreilla: rahamaailmassa, työllisyydessä, ruokapulassa, pakolaisongelmassa. Italialaiset eivät edes kykene valvomaan rajojaan, joten ei-toivottujen ainesten virtaaminen Afrikasta jopa Euroopan pohjoisosiin on valtavaa.

Lohdutukseksi meille suomalaisille, että sillä hetkellä niin Suomessa kuin muualla Skandinaviassakin ovat asiat muuta maailmaa paremmin. Norjaa aletaan kadehtia, ja yht´äkkiä kaikki muut Euroopan valtiot haluaisivat olla yhtä kauaskatseisia ja riippumattomia kuin Norjalaiset. Huokaisin ja sanoin: minnekkä me sitten voisimme paeta, Ruotsiin, Norjaan? Mies sanoi, että ei kannata paeta … yrietään vain selvitä jotenkin. Mies otti minua molemmista olkapäistä kiinni lujalla otteella ja sanoi: Me kestetään – uskotko? Nyökkäsin kyynelleet silmissä. Mies nousi ylös ja lähti kävelemään hartiat kumarassa poispäin … Tähän heräsin..

• Jossain Pihon sivustolla on jopa profetia siitä että Suomi laittaa pakolaistulvan vuoksi rajat kiinni ja julistaa asian vuoksi poikkeustilan. Että lukekaa profetioita, älkääkä vain huudelko joutavia.

• TIEDOKSI ETTÄ VÄÄRISTELY LOPPUISI:
        Haluan muistuttaa ettette nosta ketään jalustalle, ei minua, eikä muitakaan, jotka profetoivat tai ovat tekemisissä profetioiden kanssa.
        Esimerkiksi Jouko Piho ei ole juurikaan profetoinut, hän koittaa niitä tulkita mutta sekin on mielestäni turhaa, koska se voi johtaa harhaan. Jouko Piho vain julkaisee muiden profetioita, joten hän on ennemminkin vain julkaisija ja julistaja.
        Minulla ei ole kuin nuo kaksi tärkeintä profetiaa, ylösottojen malli, (1. morsiamen tempaus, 2. häävieraiden tempaus 3. Jeesuksen näkyvä paluu) eli pelkästään miten sato korjataan. En minä ennustele päivämääriä, vaan seuraan mahdollisia päivämääriä mielenkiinnolla ja julkaisen tarvittaessa tärkeiksi kokemiani mahdollisuuspäivämääriä. Toinen konkreettinen profetiani on Suomen suuren profeetan ja ilmoittaminen että hän on SE TOINEN SÄKKIPUKUINEN ja toinen niistä nousee Israelin maasta. Tämän suuren profeetan eteen tehätävän tien valmistaminen on se mistä olen puhunut ja jotta kenelläkään ei ole enää tämän esiin tultua epäselvää, kuka hän on.
        Sitten jos vielä mainitaan Harri Veijonen, niin jokainen tajuaa että Jumlaan profeettaa nöyrempää ihmistä pitää suurennuslasilla etsiä kansasta. Profetoiva saa kyllä kaikkien vihat niskaansa, muttei ylpeytensä vastenmielisyyden vuoksi.

• nöyryydäestä

Sitten jos vielä mainitaan Harri Veijonen, niin jokainen tajuaa että Jumlaan profeettaa nöyrempää ihmistä pitää suurennuslasilla etsiä kansasta. Profetoiva saa kyllä kaikkien vihat niskaansa, muttei ylpeytensä vastenmielisyyden vuoksi.

mitä minä olen huomannut, niin harvoin niin itseään täynnä olevia ihmisiä onkaan... tuskin enempää voikaan olla kusta päässä. Siis ikäänkuin me uskovaiset ollaan niin hyviä, että ei uskovat joutuvat helvettiin - koko profetioiminen kuvastaa täydellistä ru******ta

• ennustuksetToteutuvat

Toinen on Inarissa olevä säkkipukuinen, joka koko aika valmistautuu tähän suureen tehtäväänsä. Tämä alkaa kun kävelijäkäki porotunturilla pyöräyttää kolme täysin pallomaista puolikirjavaa jäkäläpaskaa

• pilkkapuheisiin

Nämä pilkkapuheet ovat niitä oikeita vihapuheita. Näissä ei ole tarkoituskaan saada mitään rakentavaa aikaan, eikä edes kritiikkiä, vaan vain pahaa mieltä.
        2. Piet. 3:3-6 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta." Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

• kuvaPettää

historiallinen Jeesus on on vähän toisenlainen tutkimusten mukaan
        Jeesus itse vastusti kirjanoppineita - kuitenkin Jeesuksen palvojat jopa palvoo pilkun paikkoja raamatussa...

Mikä raamattu on muu kuin kuva Jeesuksesta tai Jumalan kuva, joka puhuu kaikkia valheprofetioita ihmisten mieleen. Niissä ei ole mitään totuutta!

• poismielivalta
        kuvaPettää kirjoitti:

historiallinen Jeesus on on vähän toisenlainen tutkimusten mukaan
        Jeesus itse vastusti kirjanoppineita - kuitenkin Jeesuksen palvojat jopa palvoo pilkun paikkoja raamatussa...

Mikä raamattu on muu kuin kuva Jeesuksesta tai Jumalan kuva, joka puhuu kaikkia valheprofetioita ihmisten mieleen. Niissä ei ole mitään totuutta!

Juuri oikein, Raamattu on näköjään kirjioitettu aika lailla ainoastaan (ainakin toteutus oli v. 2009 lähtien) Jumalan luvaksi olla Hullu, joka saa olla vailla vastuuta ja huolenpitoa kaiken tuhoava ja pilaava AvaruusHirviöDinosaurus, että kun kaikki kerran meni jo pieleen v. 2009, niin sieltä asti ovat Herrat täysin jättäneet Raamattua noudattamatta, lukuunottamatta sitä Jumalan "oikeutta" olla kiivas, Hullu, joka saa tehdä mitä vaan, missä vaan ja kelle haluaa. Iso Jeesuskin meni täysin pieleen ja pilalle alkaessaan viimeistään silloin v. 2009 aivan tahallaan luomaan Arabikevättä, josta kaikki sai alkunsa. Hänkin on sieltä asti täysin toiminut tietoisena väärin (ihan vääryyksiin asti), että Hänestä itsestään nyt tuli se ihan aivan VÄÄRÄ Herra, joka kuvittelee ilmeisesti Hällä olevan tilausta maailmaan, jonka ovat Herrat ihan itse saaneet ja saattaneet kaikkeen tähän vaaraan, mikä maailmassa on akuutein ongelma. Olettavat kait Heillä olevan mitään Oikeuksia enää maailmaa ja ihmisiä (muita kuin ISIS yms.) kohtaan, kun kaikki sekasorto, konfliktit ja hämmennys on Heidän vikansa ja aikaansaannoksensa. Ei kiinnostanut Herroja vääryyksien ja kohtuuttomien epäoikeuksien korjaaminen, eikä oikeassa järjestyksessä, priorisoiden mennä niitä muitakaan aikaansaannoksiaan korjaamaan, vaan tahallaan jättivät puuttumatta niihin oikeisiin epäkohtiin ja antoivat kaiken muunkin sitten aivan tietoisina tapahtua. Koskaan eivät ajoissa toimineet oikein, niin on sitten myöhäistä , kun eivät enää muka mitään saa pelastettua, EI tietenkään, kun ei Herroja kiinnostanut oikeus ja Totuus eikä ihmisten turvallisuus. Itseään täynnä olevat Herrat loisivat täällä emämunansa kuin JättiläisAvaruusitikat, ja kuvittelee Jeesus sitten vielä itsellään olevan oikeuksia maapalloa (sen populaatiota) kohtaan. Muistakaa: kaikki tapahtuu juuri niin kuin Herrat ovat halunneet ja antaneetkin tapahtua. Se ei ollut ihminen, joka tuhosi itsensä ja maapallon, vaan kaikki on lähtöisin Jumalan ja Jeesuksen käsistä ja otteista ja Heidän haluistaan. Välinpitämättömiä, itseään täynnä olevia mielivaltaisia Itsehallitsijoita, jotka ovat toisensa tänne jalustalle nostaneet, kaikkien meidän muiden kärsimyksen ja maapallon tuhoamisen hinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4192
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      85
      3783
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3265
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2457
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      55
      2286
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2115
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1808
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36