Amber

muuttuu hevoseksi :D

Amberista tulee koko ajan enemmän hevosen näköinen :D
Mitä mielt ootte?

16

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Målå

      Asiaa puhut.

    • pläh

      Se on ihan oudon näköinen...aivan outo suu!

      • utrurt

        Mitäköhän väliä sillä taas on miltä kukakin näyttää.
        tuskin itsekkään olette mitään kaunottaria toisin kuin minä.


    • 9 +14? =10?

      hölh, enemmä ridge näyttää hevoselta kuin amppeeri...

      kökötin kökötin... ;D

    • Liliana natalia

      Mikähän lie viestin aloittajan perustelu Amberin hevosvertailuun ?
      Näyttelijän hampaat , kasvojen muoto ,?
      Samathan ne on siitä saakka olleet, kun Amber tuli sarjaan alunperin rickin ja Bridgetin "lastenhoitajaksi" !
      ( mikä aika hurjaa, kun nyt katsoo heitä...)
      Olihan ikäero rickiin kuitenkin aika pieni...siis ajatellen sitä " kiellettyä suhdetta" joka heillä oli..ja syntyi sit se vauvakin, joka puolestaan, niiiin saippuaarjalaisittain vaihdettii amberin serkun lapsen kanssa, kun A ;n poika olikin syrjähypyn seurauksena musta -ihoinen
      muistaako kukaan niitä kuvioita?
      No, kenties, mitä ärsyttävämpi roolihenkilö, niin sitä helpommin kiinnittää huomiota hänen ulkoisiin seikkoihin

    • wenfiwer

      Kyllähän Ämpäri voisi pikkuhiljaa häipyä hevon v**tuun koko sarjasta. Jotenkin epätoivoinen luumuilija se on .

    • oiahsoiqwd

      Aika kivasti Ämpärin lapsen isyys paljastuu synnytyssalissa, kun kätilö vetäisee lakupekan Ämpärin toosasta ulos....ei oo Liam isukki, eikä Oliver.....

      • Beetlehemintähti

        Vaan Ämpärin äiti se potuttamaan alkoi ja enpä katsele ennen kuin se punanaama häippäsee näkyvistä. Kaikenlaista näyttelijää sitä on ja sarjan kirjoittaja aika lailla pitää soppaa kaiken aikaa... Tauko ko. sarjan katselussa!


    • Kuumapuuma

      No mut, Amberhan plussas jo raskaustestin, ENNEN kuin menee sen Donnan pojan kans sänkyyn
      Kumma juttuhan se, jos Oliverin siitämä laps onkin musta-ihoinen syntyessään..
      Mutta toisaalta...Kauniissa ja Rohkeissa MIKÄ TAHANSA on mahdollista
      Odotellessa sitä Brooken ja Thomasin suhdetta
      Miks ei puumanainen Stephanie vaikka iskis Nickin tai Whipin???
      Juu , niin, Forresteiden ukkojen yhteinen ihastus Brooke...
      Akkojen ( Brooke, Bridget, Felicia) Nick
      Stephanie ja Nick seuraava pari!!!!

    • iojedfpiwjefpojpq
    • Kylä metsän keskellä

      No , uskottavahan se on , kun omin silmin tuli nähtyä , mutta huh...
      osaa tää sarja olla niin ennalta-arvattava , ja sit tulee jotain, että ei oo totta!!!
      Mut eihän pienessä "Los Ankelesin" kylässä olekaan mitenkään isot ympyrät
      Yleensä vain yks tai pari ravintolaa mis käy kaikki
      Ja ainoat kuumat sinkut tai ylipäänsä asukkaat ovat forrestereita, loganeja, maroneja tai spencereitä

    • tietoa on

      Amber ja Marcus olivat vehdanneet keskenään jo aikaisemmin kuin mitä tämä näytetty kohtaus antoi ymmärtää. Se selittää Marcusin isyyden.

    • YA

      Ämpäri on mun ehdoton numero ykkös -lempihahmo Kaunareissa!!!! Enemmän vaan sitä ruutuun!

    • Minäpäminäjuu

      Amber ei ole enää mukana jenkeissä esitettävissä jaksoissa..

    • bihuojpkå

      Oiskohan oikeesti niin että Amberilla ei olisi enää kaiken tehdyn jälkeen mitään asiaa kenenkään Forresterin lähelle. Mutta siellä se taas luumuilee.....

    • Iiihahahaa!

      Donna se vasta kunnon hevosnaama on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe