Hei. Onko äijät käyny poistattaa intiimialueen karvoja sokeroinnissa?
Millainen kokemus ?
Onko tietoa tehdäänkö Oulussa missään miehille alapään sokerointia?
sokerointi miehille ?
3
475
Vastaukset
- Karvaton18cm
Pari vuotta oon käynyt säännöllisesti. Ensimmäiset kerrat on yhtä helvettiä, mutta sitten helpottaa ja llopputuloshan on niin mahtava että sänkeä ei enään ilmesty ja iho on silkkisen sileä. Ainoo haittapuoli on se ettei enää malta pitää näppejä erossa alapäästä. Oulun paikoista en tiedä kun ite asustelen etelämmässä.
Eiköhän google auta asiassa.
Mutta suosittelen lämpimästi. - Karvaton15cm
Joo, oon käynny muutaman kerran ja kyllä se sattuu aivan helvetisti joka kerta, mutta mitäpä sitä ei tekisi sen eteen jos haluaa täysin siloisen pepun ja munan. Huonoa on se että pitää antaa karvojen kasvaa riittävän pitkiksi jotta ne voi poistaa sokeroinnilla.
- 1405
Itse kaksi kertaa poistattaneena sanoisin että ei se mitenkään kamalaa ollut. Kuvittele ajavasi ylähuulta keltaisella BIC:in raaserilla ja kylmällä vedellä. Se on helvettiä. Karvojen poisto ei satu lainkaan niin paljoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572408Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768