Hei. Onko äijät käyny poistattaa intiimialueen karvoja sokeroinnissa?
Millainen kokemus ?
Onko tietoa tehdäänkö Oulussa missään miehille alapään sokerointia?
sokerointi miehille ?
3
513
Vastaukset
- Karvaton18cm
Pari vuotta oon käynyt säännöllisesti. Ensimmäiset kerrat on yhtä helvettiä, mutta sitten helpottaa ja llopputuloshan on niin mahtava että sänkeä ei enään ilmesty ja iho on silkkisen sileä. Ainoo haittapuoli on se ettei enää malta pitää näppejä erossa alapäästä. Oulun paikoista en tiedä kun ite asustelen etelämmässä.
Eiköhän google auta asiassa.
Mutta suosittelen lämpimästi. - Karvaton15cm
Joo, oon käynny muutaman kerran ja kyllä se sattuu aivan helvetisti joka kerta, mutta mitäpä sitä ei tekisi sen eteen jos haluaa täysin siloisen pepun ja munan. Huonoa on se että pitää antaa karvojen kasvaa riittävän pitkiksi jotta ne voi poistaa sokeroinnilla.
- 1405
Itse kaksi kertaa poistattaneena sanoisin että ei se mitenkään kamalaa ollut. Kuvittele ajavasi ylähuulta keltaisella BIC:in raaserilla ja kylmällä vedellä. Se on helvettiä. Karvojen poisto ei satu lainkaan niin paljoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171071Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46915
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772