Hei. Onko äijät käyny poistattaa intiimialueen karvoja sokeroinnissa?
Millainen kokemus ?
Onko tietoa tehdäänkö Oulussa missään miehille alapään sokerointia?
sokerointi miehille ?
3
527
Vastaukset 3
- Karvaton18cm
Pari vuotta oon käynyt säännöllisesti. Ensimmäiset kerrat on yhtä helvettiä, mutta sitten helpottaa ja llopputuloshan on niin mahtava että sänkeä ei enään ilmesty ja iho on silkkisen sileä. Ainoo haittapuoli on se ettei enää malta pitää näppejä erossa alapäästä. Oulun paikoista en tiedä kun ite asustelen etelämmässä.
Eiköhän google auta asiassa.
Mutta suosittelen lämpimästi. - Karvaton15cm
Joo, oon käynny muutaman kerran ja kyllä se sattuu aivan helvetisti joka kerta, mutta mitäpä sitä ei tekisi sen eteen jos haluaa täysin siloisen pepun ja munan. Huonoa on se että pitää antaa karvojen kasvaa riittävän pitkiksi jotta ne voi poistaa sokeroinnilla.
- 1405
Itse kaksi kertaa poistattaneena sanoisin että ei se mitenkään kamalaa ollut. Kuvittele ajavasi ylähuulta keltaisella BIC:in raaserilla ja kylmällä vedellä. Se on helvettiä. Karvojen poisto ei satu lainkaan niin paljoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530