Poliisi etsii tekijää: Nuori nainen yritettiin raiskata Joutsenossa
Keskiviikko 2.9.2015 )
Rikosilmoituksen tehneen nuoren naisen mukaan mies yritti tarjota hänelle 50 euron seteliä siitä, että nainen menisi hänen kanssaan puskaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090220284378_uu.shtml
Nainen oli riuhtaissut itsensä miehen otteesta irti ja lähtenyt kävelemään pois paikalta. Tämän jälkeen mies oli tullut naisen takaa ja otti naisesta syliotteen. Nainen oli alkanut huutaa apua, jolloin mies oli lyönyt häntä kasvoihin ja poistunut juosten paikalta.
Naisen mukaan mies oli ollut noin 170 senttimetriä pitkä, laihahko ja hänellä oli ollut lyhyt siilimallinen tumma tukka. Naisen mukaan hän oli ollut ulkomaalainen ja puhunut englantia.
OLISIKO LOHJALLA HYVIÄ PUSKIA
VIHREÄTLEHDET
2
78
Vastaukset
- valtuuuutteettu_kepu
Lohjalle pakolaiskeskus pitää auttaa köyhiä
- naatitaan
Ja sitten selvisi myöhemmin että tekijä olikin huonosti englantia puhunut suomalainen juntti jonka harrastuksena on pistää yllä olevaa juttua eri kuntien sivuille. Saa kuulemma siitä...iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993