Moi, olen jo kauan halunnut fretin, mutta taloudessa on kolme hamsteria. Talossamme on olohuone, keittiö, kolme makuuhuonetta ja sauna.
Hamsterit ovat minun huoneessani eikä niitä voi siirtää toisiin makuuhuoneisiin. Joten olisiko ideoita mihin turvalliseen paikkaan hamsut voisi siirtää?
Toinen kysymys on, että kuinka paljon enemmän rahaa fretti vie kuin vaikka koira?
Fretti ja hamsterit
2
102
Vastaukset
- Mitävielä
Hamsterit voit suosiolla siirtää pakastimeen. ELI EI frettiä ja hamsteria samaan talouteen. Stressaavat vain toinen toisiaan, kun haistavat näädän ja näätä haistaa ne. ja fretti kyllä keksii keinon saadakseen syödä hamsterisi. Ja fretti on vielä niin harvinainen eläin ettei kaikki eläinlääkärit ehkä osaa hoitaa niitä niin oikean eläinlääkärin löytäminen voi olla työn ja rahan takana.
- EriHuoneet
Kyllä ne voivat olla samassa taloudessa, mutta samaan huoneeseen en niitä suosittelisi milloinkaan. Minulla on fretti ja on ollut yhtäaikaakin vähän aikaa, kunnes iän puolesta talvikkoni kuoli. Ei siis fretin suuhun. Talvikkoa pidin isossa terraariossa, mihin järjestin pommin varman kannen, kaiken varalta. Vaikka terraario olisikin eri huoneessa, on fretti erittäin terävä päättelykyvyssään ja pohtii sen sata kertaa mahdollisuuksia päästä jyrsijän syöntiin.
Siis; eri huone terraariolle, missä hamsut, terraario sijoitettuna korkealle ja tuo pommin varma kansi kaikista varotoimista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245650Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624172Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143717Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453013
- 902987
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302695- 201795
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231717