Moi, olen jo kauan halunnut fretin, mutta taloudessa on kolme hamsteria. Talossamme on olohuone, keittiö, kolme makuuhuonetta ja sauna.
Hamsterit ovat minun huoneessani eikä niitä voi siirtää toisiin makuuhuoneisiin. Joten olisiko ideoita mihin turvalliseen paikkaan hamsut voisi siirtää?
Toinen kysymys on, että kuinka paljon enemmän rahaa fretti vie kuin vaikka koira?
Fretti ja hamsterit
2
78
Vastaukset
- Mitävielä
Hamsterit voit suosiolla siirtää pakastimeen. ELI EI frettiä ja hamsteria samaan talouteen. Stressaavat vain toinen toisiaan, kun haistavat näädän ja näätä haistaa ne. ja fretti kyllä keksii keinon saadakseen syödä hamsterisi. Ja fretti on vielä niin harvinainen eläin ettei kaikki eläinlääkärit ehkä osaa hoitaa niitä niin oikean eläinlääkärin löytäminen voi olla työn ja rahan takana.
- EriHuoneet
Kyllä ne voivat olla samassa taloudessa, mutta samaan huoneeseen en niitä suosittelisi milloinkaan. Minulla on fretti ja on ollut yhtäaikaakin vähän aikaa, kunnes iän puolesta talvikkoni kuoli. Ei siis fretin suuhun. Talvikkoa pidin isossa terraariossa, mihin järjestin pommin varman kannen, kaiken varalta. Vaikka terraario olisikin eri huoneessa, on fretti erittäin terävä päättelykyvyssään ja pohtii sen sata kertaa mahdollisuuksia päästä jyrsijän syöntiin.
Siis; eri huone terraariolle, missä hamsut, terraario sijoitettuna korkealle ja tuo pommin varma kansi kaikista varotoimista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095