Fretti ja hamsterit

Help123

Moi, olen jo kauan halunnut fretin, mutta taloudessa on kolme hamsteria. Talossamme on olohuone, keittiö, kolme makuuhuonetta ja sauna.
Hamsterit ovat minun huoneessani eikä niitä voi siirtää toisiin makuuhuoneisiin. Joten olisiko ideoita mihin turvalliseen paikkaan hamsut voisi siirtää?
Toinen kysymys on, että kuinka paljon enemmän rahaa fretti vie kuin vaikka koira?

2

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitävielä

Hamsterit voit suosiolla siirtää pakastimeen. ELI EI frettiä ja hamsteria samaan talouteen. Stressaavat vain toinen toisiaan, kun haistavat näädän ja näätä haistaa ne. ja fretti kyllä keksii keinon saadakseen syödä hamsterisi. Ja fretti on vielä niin harvinainen eläin ettei kaikki eläinlääkärit ehkä osaa hoitaa niitä niin oikean eläinlääkärin löytäminen voi olla työn ja rahan takana.

• EriHuoneet

Kyllä ne voivat olla samassa taloudessa, mutta samaan huoneeseen en niitä suosittelisi milloinkaan. Minulla on fretti ja on ollut yhtäaikaakin vähän aikaa, kunnes iän puolesta talvikkoni kuoli. Ei siis fretin suuhun. Talvikkoa pidin isossa terraariossa, mihin järjestin pommin varman kannen, kaiken varalta. Vaikka terraario olisikin eri huoneessa, on fretti erittäin terävä päättelykyvyssään ja pohtii sen sata kertaa mahdollisuuksia päästä jyrsijän syöntiin.
      Siis; eri huone terraariolle, missä hamsut, terraario sijoitettuna korkealle ja tuo pommin varma kansi kaikista varotoimista huolimatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3042
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1682
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      977
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      66
      914
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      825
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      83
      810
    Aihe