Elikkä haluisin tietää erilaisista talleista esim. jostain tallista jolla olet ollut leirillä tai käyt ratsastamassa/hoitamassa.
Hyviä leiripaikkoja
9
568
Vastaukset
- Satu
Kävin viime kesänä Siponkulmassa leirillä, ja
oli kiva paikka :) Ruoka oli aina hyvää, ja ratsastuksenopettaja oli TOSI! hyvä. Ja hevoset oli kaikki kilttejä, ja tarvittaessa niistä löytyi hyvin vastusta. Mutta kysele lisää jos kiinnostaa;D- HePoPöPi
missäs tää talli sijaitsee?!
- sutku.
Mä oon ollu Maalaiskartano Pihkalassa 5vrk leirillä kolme kertaa... ja meen myös ens kesänä. Tosi mahtava paikka, ja siellä oppii kaikki! Ihania hepoja :) hyvää ruokaa :) paljo tekemistä :) mahtavat maastot, kenttä ja maneesi. Paljo erilaisia hepoja... ja ratsastajat jaetaan tasoryhmiin... käy kattoon lisää pihkalan sivuilta http://www.maalaiskartanopihkala.fi
niin ja talli on Kestilässä (aika lähellä Oulua.)- Holle <3
Varkauden ratsastuskesku.
Mahtava paikka, olen ollut kolmella leirillä.
Leireillä mukava ohjelma, hyvät hevoset ja opetus. Opettajia on kolme ja kaikki ovat todella mukavia!
Tallilla on myös maneesi ja suuri kenttä. Hevosia on 20?
Majoitustilat on hyvät, yksi neljän hengen ja yksi kolmen hengen huone. Loput kahdelle hengelle. Hyvä ruoka.
Tunnit ovat monipuolisia ja mukavia!
Suosittelen lämpimästi :)
http://personal.inet.fi/yritys/vrk - Suski
Holle <3 kirjoitti:
Varkauden ratsastuskesku.
Mahtava paikka, olen ollut kolmella leirillä.
Leireillä mukava ohjelma, hyvät hevoset ja opetus. Opettajia on kolme ja kaikki ovat todella mukavia!
Tallilla on myös maneesi ja suuri kenttä. Hevosia on 20?
Majoitustilat on hyvät, yksi neljän hengen ja yksi kolmen hengen huone. Loput kahdelle hengelle. Hyvä ruoka.
Tunnit ovat monipuolisia ja mukavia!
Suosittelen lämpimästi :)
http://personal.inet.fi/yritys/vrkOlen ollut 2 leiriä Varkauden ratsastuskeskuksessa ja aivan ihana paikka on!! Opetus on tosi hyvää eivätkä hevoset ole luupäitä... menen enskesänä taas, jos vaan rahaa löytyy!
- köynnösruusu
Teijan Majoitus ja Maastotalli, Liperissä, Pohjois-Karjalassa.
Talli järjestää maastopainoitteisia leirejä.
>Pienet ryhmät (vain 4-5 hlö/leiri)
>Osaavat hevoset etenkin maastossa. 2 hevosista on täysiä estetykkejä. Myös 1 hevonen näiden lisäksi osaa esteiden perusasiat.2 helppo C/B tasoista hevosta. Erittäin luotettavia maastossa, koska kaikki hevoset on koulutettuja tähän.
>Tosi hyvät vetäjät
>Kaikki hevoset on suokkeja (1 piensuokkiruuna)
Lisää infoa:
www.teijantalli.com
www.geocities.com/memmunsivut/ (sieltä Elämäni hevoset ja löytyy nimillä Harlekiini, Huputiti, Lassinveppi, Lorun Loppu ja Valkin-Veera) - rinsessa ;)
Suomen hevispalvelukeskus on varmaan aika hyvä paikka... itse olen menossa sinne ;) se on kokemäellä...
- hebbahöberö
moi!!! täs muutama paikka:
päivin talli: toooooosi hyvä!!!!!
kuopion eläinpuisto: hevoset aika kuumii....
oon nyt menossa ponilaaksoon varmaan aika kiva paikka.... - Matte1
Fäbodantientalli!
Todella mukava paikka!
Mee niitten sivuille kattoon , suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177