Mistä ladata Windows 7 ISO-image aito?

Windows7HomePremium

Haluan tehdä aidon Windows 7 sp1 asennuslevyn ja käyttöjärjestelmän puhdasasennuksen, koska ostin käytetyn koneen tietokoneliikkeestä jonka mukana ei tullut asennuslevyä.
Kotelossa on kyljessä aito Microsoft tuotetunnus tarra.
Se aito DVD levy olisi hyvä olla olemassa.

Voi olla että joskus kokeilen Windows 8, 8.1, tai 10 versiota. Haluan ne tehdä ne kaikki versiot varmuudenvuoksi DVD levylle.

Voisiko joku laittaa linkkejä Microsoftin sivulle josta löytää niiden aitojen ISO-image versioiden latauslinkit.

Kiitos

55

8539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ÄLÄLATAA

        ÄLKÄÄ LADATKO TUON LINKIN ISO-IMAGE TIEDOSTOJA
        Tuo joku wagu sivusto ei ole Microsoftin lataus sivusto.
        http://www.waqu.net/


      • sieltälöytyy
        ÄLÄLATAA kirjoitti:

        ÄLKÄÄ LADATKO TUON LINKIN ISO-IMAGE TIEDOSTOJA
        Tuo joku wagu sivusto ei ole Microsoftin lataus sivusto.
        http://www.waqu.net/

        Nimenomaan kannattaa ladata! Nytkin käytössä parissa koneessa ja ei mitään ongelmia tai haittaohjelmia. Ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne huutelemaan..


      • Windows7HomePremium

      • ASDASDASDASDW3

        nIIN TAI NOIN. sanoisin että ei nyt ihan noinkaan. Tässä teille parasta mitä olette tällä viikolla nähneet: http://1i.fi/parastanyt


    • sieltäjuuri

      Hae Microsoftin sivuilta.

      • eisaasieltä

        Ei löydy:)



      • Windows7HomePremium

        Kiitos sinulle M-Kar Etsin juuri tätä linkkiä aidon ISO-imagen lataussivua.
        En huijarien kräkättyjä hakkeroituja sivuja ja ISO-image tiedostoja.
        Tuossa pitää ilmeisesti ensin laitaa se tuotetunnus ja sen jälkeen ladat oieka ISO-image versio.
        https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7


      • aidonsaasieltä
        Windows7HomePremium kirjoitti:

        Kiitos sinulle M-Kar Etsin juuri tätä linkkiä aidon ISO-imagen lataussivua.
        En huijarien kräkättyjä hakkeroituja sivuja ja ISO-image tiedostoja.
        Tuossa pitää ilmeisesti ensin laitaa se tuotetunnus ja sen jälkeen ladat oieka ISO-image versio.
        https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7

        Tuo Murobbs linkki on aito:)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää ny turpanne kiinni. Windows 7 ei ole enää muutenkaa turvallinen

        Vastasit sitten 5 vuotta vanhaan kommenttiin, ääl...!


    • "Kotelossa on kyljessä aito Microsoft tuotetunnus tarra."

      Niin tarkoitat varmaan että on asennuslevyn kotelon kyljessä?

      Jos se on tietokoneen kotelossa niin sitten se on väärässä paikassa ja kyseessä on OEM Windows. Siihen tilataan aito asennuslevy laitteen valmistajalta.

      • Windows7HomePremium

        Pitäisikö myös soittaa tietokoneliikkeeseen joka myi käytetyn koneen ja pyytä sieltä aitoa DVD levyä? He ovat sen aidon Windows 7 siihen asentaneet.


      • Windows7HomePremium kirjoitti:

        Pitäisikö myös soittaa tietokoneliikkeeseen joka myi käytetyn koneen ja pyytä sieltä aitoa DVD levyä? He ovat sen aidon Windows 7 siihen asentaneet.

        Ei varmaan auta... Katsos kun tietokoneita myydään esiasennettuna Windowsilla, ns. OEM Windowsilla ja niissä tulee sitten laitevalmistajan työkalut asennuslevyjen tekemiseksi.

        Nyt kun on kyseessä käytetty kone, tietokoneliike on hankkinut sen raadon jostain, ei ole varmaankaan ollut asennuslevyjä ja mahdollisesti kiintolevy on vaihdettu jos vaikka ollut viallinen.

        Mutta, Windows lisenssi on sidottuna emolevyyn ja se lisenssitarra kotelon kyljessä pätee sen emolevyn kanssa. Tietokoneliikkeillä on tavallisesti ostettu työkaluiksi Windows system builder asennusmedia lisenssi kun siltä voi asentaa uusiksi OEM Windowsin myös.

        Tässä yhteydessä toki katoaa ne laitevalmistajan asennusmediatyökalut. Ja Windowsin käyttösopimus taas kieltää sen, että tietokoneliike tekisi kopion System buider OEM asennusmediasta sinulle.

        Käytännössä vaihtoehtoina on joko tiedustella saisiko tietokoneen valmistajalta tilattua asennusmediat tälle tietokoneelle mutta se ei välttämättä onnistu jos varaosatkuu umpeutunut, tai sitten vaihtoehtoisesti varmistat sen nykyisen asennuksen tekemällä kopion levypinnasta. Sopiva työkalu tähän on CloneZilla, että voit varmistaa sillä vaikka ulkoiselle kiintolevylle. Jos se on liikkeessä tehty uusi asennus niin sehän on sitten puhdas.

        Tietokoneliike voi myös myydä sinulle sen oman Windows 7 OEM:n jos heillä on vielä ylimääräisiä mutta varmaan maksaa sen satasen.

        Itse tekisin niin, että CloneZillalla varmistaisi ulkoiselle levylle, sitten ajaisin Windows 10 päivityksen joka pistää sen myös puhtaaksi ja jos homma toimii täysin niin sitten varmistaa uusiksi sen kiintolevyn, että saa palautettua puhtaalle Windows 10:lle jos kiintolevy hajoaa.


      • Windows7HomePremium

        Voi kökkö menipä tämä nyt hankalaksi? :/
        Soitin tietokoneliikkeeseen ja he lupasi polttaa Windows 7 levyn minulle.
        En kyllä tiedä mikä ISO-image se sitten oikeen on ja voiko sillä tehdä puhdasasennusta jos he on laittanut sinne jotain omia juttuja joukkoon??

        Windows 10 asennusta tuo Windows 7 tyrkyttää mutta. Se kökkö 10 vaklaa ja sen palomuuri vuotaa nettiin. Se on oikeen murheekryyni. VitXu mitä säätämistä senkin kanssa. tietokone on hyvä renki mutta huono isänät. Ei minua kiinnosta alaa säätämän ja vääntämään joka helveXtin kuukausi. On sitten kyseessä Windows taikka Ubuntu.

        10 koneessa on ympäri konetta piiloitettu kohtia jotka pitää rastittaa että se ei lypsää päivittäin mun valtiosalaisuuksia ;)

        Jos mä nyt alan kokeilee sitä Windows 10 versiota ja se asennuksen aikana kaatuu tai tilttaa myöhemmin niin ei minulla ole silloin mitään aitoa Windows käyttöjärjetelmää DVD levyllä.


      • Windows7HomePremium kirjoitti:

        Voi kökkö menipä tämä nyt hankalaksi? :/
        Soitin tietokoneliikkeeseen ja he lupasi polttaa Windows 7 levyn minulle.
        En kyllä tiedä mikä ISO-image se sitten oikeen on ja voiko sillä tehdä puhdasasennusta jos he on laittanut sinne jotain omia juttuja joukkoon??

        Windows 10 asennusta tuo Windows 7 tyrkyttää mutta. Se kökkö 10 vaklaa ja sen palomuuri vuotaa nettiin. Se on oikeen murheekryyni. VitXu mitä säätämistä senkin kanssa. tietokone on hyvä renki mutta huono isänät. Ei minua kiinnosta alaa säätämän ja vääntämään joka helveXtin kuukausi. On sitten kyseessä Windows taikka Ubuntu.

        10 koneessa on ympäri konetta piiloitettu kohtia jotka pitää rastittaa että se ei lypsää päivittäin mun valtiosalaisuuksia ;)

        Jos mä nyt alan kokeilee sitä Windows 10 versiota ja se asennuksen aikana kaatuu tai tilttaa myöhemmin niin ei minulla ole silloin mitään aitoa Windows käyttöjärjetelmää DVD levyllä.

        "Soitin tietokoneliikkeeseen ja he lupasi polttaa Windows 7 levyn minulle."

        No, sitten he rikkovat sopimusta ja se ei ole sitten sinun ongelma. Homma ok.

        "En kyllä tiedä mikä ISO-image se sitten oikeen on ja voiko sillä tehdä puhdasasennusta jos he on laittanut sinne jotain omia juttuja joukkoon??"

        Todennäköisesti system builder OEM, joka asentuu siististi laitteen kyljessä olevalla koodilla. Voi tehdä puhdasasennuksen.

        Siinä kyllä se juttu, että ei sitten välttämättä ole kaikkia laiteajureita mukana, että se sitten niin puhdas ettei välttämättä edes netti toimi asennuksen jälkeen.

        Se on sitten sinun tehtävästi varmistaa kaikki erikseen asennetut ajurit siihen ja niistä todennäköisesti on tietokoneliikkeen tekemä kansio siellä jossain mistä ovat asennelleet tai sitten etsit laitevalmistajan sivun kyseiseltä laitemallilta mihin haet ajurit. Tai sitten jokainen komponentti pitää kartoittaa ja hakea kyseisten komponenttivalmistajien sivuilta ajurit ja oikea versio ajurista.

        "Se kökkö 10 vaklaa ja sen palomuuri vuotaa nettiin."

        No Windows on sitten vähän väärä käyttis kun kaikki Windowsit siirretään tuohon. Windows 7:n käytöllä lähinnä valmistelet siirtymistä siihen Windows 10:n. Tai vaihtoehtoisesti, pidät sitä Windows 7:aa siksi että valmistelet sillä siirtymistä pois Windowsista ja asennat siihen sitten vaikka niitä Ubuntun ohjelmia pelkästään että sitten vaikka vuoden kuluttua asennat Ubuntun. Windows 7 on joka tapauksessa sellaista mistä hankkiudutaan eroon.


      • sieltälöytyy12
        Windows7HomePremium kirjoitti:

        Voi kökkö menipä tämä nyt hankalaksi? :/
        Soitin tietokoneliikkeeseen ja he lupasi polttaa Windows 7 levyn minulle.
        En kyllä tiedä mikä ISO-image se sitten oikeen on ja voiko sillä tehdä puhdasasennusta jos he on laittanut sinne jotain omia juttuja joukkoon??

        Windows 10 asennusta tuo Windows 7 tyrkyttää mutta. Se kökkö 10 vaklaa ja sen palomuuri vuotaa nettiin. Se on oikeen murheekryyni. VitXu mitä säätämistä senkin kanssa. tietokone on hyvä renki mutta huono isänät. Ei minua kiinnosta alaa säätämän ja vääntämään joka helveXtin kuukausi. On sitten kyseessä Windows taikka Ubuntu.

        10 koneessa on ympäri konetta piiloitettu kohtia jotka pitää rastittaa että se ei lypsää päivittäin mun valtiosalaisuuksia ;)

        Jos mä nyt alan kokeilee sitä Windows 10 versiota ja se asennuksen aikana kaatuu tai tilttaa myöhemmin niin ei minulla ole silloin mitään aitoa Windows käyttöjärjetelmää DVD levyllä.

        Murobbs sivulta löytyy asennusmedia.. Tälläkinhetkellä käytössä sieltä asennettu ja hyvin pelittää...


    • optiosanktio1

      Asenna Speccy, se on pieni ohjelma millä näet koneen kokoonpanon tietoja, siellä näet myös mikä on asennustunnus millä wintoosa on asennettu.

      Jos sama kuin tietokoneessa mukana tulleessa tarrassa niin silloin se voi olla OEM ja siihen ilmeisesti tarvitaan valmistajan käyttämää asennuslevyä jonka saa valmistajalta tilaamalla.
      Voi se tarra olla myös Retail ja myyjä on sen tarran siihen liimannut.
      Tarkista asia myyjältä, se on ensimmäinen asia mitä tässä tapauksessa pitäisi- ja kannatta tehdä.

      Jos on jokin muu niin tuon Speccyn listaamalla asennustunnuksella niin silloin voit asentaa w-seiskan millä tahansa asennuslevyllä missä on w7 asennustiedosto.

      • sama_kuin_edellä

        Itse en ihan suoralta kädeltä usko tuohon OEM-juttuu että se pitää kaikissa tapauksissa paikkansa.

        Olen ostanut romutetuista koneista poistettuja tarroja missä on merkintä OEM ja asentanut omaan koneeseeni "virallisella" asennuslevyllä hyvin ovat toimineet ja toimii edelleen. Tämä on oma kokemukseni enkä voi sitä yleistää sillä moni muukin asia voi siinä vaikuttaa.


      • Windows7HomePremium

      • Windows7HomePremium kirjoitti:

        Kokeilin Speccy ohjelmalla löytynyttä tuotetunnus koodia (sama kuin tarrakyljessä), ja sillä koodilla lataa aitoa Windows 7 ISO-imagea mutta eipä tuo onnistunut. Virhesanoma tuli :/ ?
        https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7

        Tarkoittaa sitä että on OEM Windows. Microsoft myynyt sen lisenssin laitevalmistajalle joka laittanut tarran koneen kylkeen ja asentanut sen Windowsin. Se on asennettavissa uusiksi System builder OEM asennuslevyltä tai mieluummin laitevalmistajan asennusmedialta missä on sitten kaikki laiteajurit ja työkalut omien asennusmedioiden tekemiseen.


      • optiosanktio1

        Hei,
        Minulla on ostettuna romutetuista koneesta poistettu tarra jossa lukee:
        Windows 7 Pro OA (tuon Windows nimen perässä R ympyrän sisällä)
        OEM Software
        ja muuta asiaankuuluvaan merkintää sekä se Product Key:7R2HG-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

        Asennustiedoston olen ladannut tuolta > (https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7) ja asentanut sillä koneen HDD-kovolle jotka taatusti ei ole olleet aikaisemmin tuolle koodille.

        Tällä samalla koodilla asensin myöhemmin uudestaan nyt SSD-levylle ja Windows on nytkin aktivoitu. Aktivoinin tosin olen joutunut tekemään aina puhelinaktivointina mutta se on helppo juttu, soittaa vaan ilmaiseen numeroon ja sieltä tulee ohjeet miten toimia. Tuon hallitsen kun olen homman tehnyt jo useita kertoja aikaisemminkin, enää ei tarvitse ohjeita kuunnella muuta kuin näppäilee numeroita ja painelee #-hastäkkiä.

        Minun mielestä tuo tarra osoittaa että se on aito alkuperäinen OEM (siitä löytyy myös se "värilanka")....... vai mitä mieltä M-kar olet?


      • sieltälöytyypi
        optiosanktio1 kirjoitti:

        Hei,
        Minulla on ostettuna romutetuista koneesta poistettu tarra jossa lukee:
        Windows 7 Pro OA (tuon Windows nimen perässä R ympyrän sisällä)
        OEM Software
        ja muuta asiaankuuluvaan merkintää sekä se Product Key:7R2HG-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

        Asennustiedoston olen ladannut tuolta > (https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7) ja asentanut sillä koneen HDD-kovolle jotka taatusti ei ole olleet aikaisemmin tuolle koodille.

        Tällä samalla koodilla asensin myöhemmin uudestaan nyt SSD-levylle ja Windows on nytkin aktivoitu. Aktivoinin tosin olen joutunut tekemään aina puhelinaktivointina mutta se on helppo juttu, soittaa vaan ilmaiseen numeroon ja sieltä tulee ohjeet miten toimia. Tuon hallitsen kun olen homman tehnyt jo useita kertoja aikaisemminkin, enää ei tarvitse ohjeita kuunnella muuta kuin näppäilee numeroita ja painelee #-hastäkkiä.

        Minun mielestä tuo tarra osoittaa että se on aito alkuperäinen OEM (siitä löytyy myös se "värilanka")....... vai mitä mieltä M-kar olet?

        Murobbs sivulta löytyy asennusmedia.. Tälläkinhetkellä käytössä sieltä asennettu ja hyvin pelittää..


      • optiosanktio1 kirjoitti:

        Hei,
        Minulla on ostettuna romutetuista koneesta poistettu tarra jossa lukee:
        Windows 7 Pro OA (tuon Windows nimen perässä R ympyrän sisällä)
        OEM Software
        ja muuta asiaankuuluvaan merkintää sekä se Product Key:7R2HG-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

        Asennustiedoston olen ladannut tuolta > (https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows7) ja asentanut sillä koneen HDD-kovolle jotka taatusti ei ole olleet aikaisemmin tuolle koodille.

        Tällä samalla koodilla asensin myöhemmin uudestaan nyt SSD-levylle ja Windows on nytkin aktivoitu. Aktivoinin tosin olen joutunut tekemään aina puhelinaktivointina mutta se on helppo juttu, soittaa vaan ilmaiseen numeroon ja sieltä tulee ohjeet miten toimia. Tuon hallitsen kun olen homman tehnyt jo useita kertoja aikaisemminkin, enää ei tarvitse ohjeita kuunnella muuta kuin näppäilee numeroita ja painelee #-hastäkkiä.

        Minun mielestä tuo tarra osoittaa että se on aito alkuperäinen OEM (siitä löytyy myös se "värilanka")....... vai mitä mieltä M-kar olet?

        Se alkuperäinen OEM on sen tietokoneen emolevylle minkä kotelossa se tarra on. Muissa emolevyissä se on piraatti. Eli jos tietokoneen emolevyn romuttaa, silloin romuttaa myös tämän Windowslisenssin.

        Jos Microsoftia harhauttaa saa jollain kikkailulla ja saa aktivoitua sellaiseen tietokoneeseen mihin ei ole sitä lisenssiä ostanut, taitaa täyttää petoksen tunnusmerkit.


      • vain_1_versio

        Oem-asennusavain toimii myös retail- ja rtm-asennusmedioilta.

        Oem, retail, ja RTM-versiot ovat bitti bitiltä samoja. MS on RTM-version toimittanut laitevalmistajille, jotka ovat korkeintaan lisäilleet siihen omia ohjelmiaan, mutta niitä omia ohjelmia ei käytetä windowsin aktivointiin.

        Can I use Windows 7 OEM Key with a non-OEM disc?
        http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/can-i-use-windows-7-oem-key-with-a-non-oem-disc/7788dfa2-94a7-4db3-8bcd-b0e109bd7b95?auth=1


      • vain_1_versio kirjoitti:

        Oem-asennusavain toimii myös retail- ja rtm-asennusmedioilta.

        Oem, retail, ja RTM-versiot ovat bitti bitiltä samoja. MS on RTM-version toimittanut laitevalmistajille, jotka ovat korkeintaan lisäilleet siihen omia ohjelmiaan, mutta niitä omia ohjelmia ei käytetä windowsin aktivointiin.

        Can I use Windows 7 OEM Key with a non-OEM disc?
        http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/can-i-use-windows-7-oem-key-with-a-non-oem-disc/7788dfa2-94a7-4db3-8bcd-b0e109bd7b95?auth=1

        Ainakin System Builder OEM medialla voi asentaa laitevalmistajien OEM:t.


      • optiosanktio1

        Niiin.... kikkailuksiko M-Kar sanot kun toimii Microsoftin omien ohjeiden mukaan.

        Jos annettu koodi ei kelpaa tulee useampi vaihtoehto miten aktivoinnin voi tehdä. Yksi vaihtoehto on soittaa ilmaiseen numeroon, naputtelee tarkistusnumerot koneelle. Automaatti tarkistaa oikeellisuuden ja neuvoo siitä eteenpäin. Hetken kuluttua tulee uusi munerosarja (8x6 numeroa) jotka on naputeltava koneelle, kun kone hyväksyy ne tulee ilmoitus että aktivointi onnistui ja koneen perustiedoissa lukee että Windows on aktivoitu.

        Tämä on onnistunut minun koneella, sitä en voi taata että onnistuuko se kaikilla maailman koneilla mutta jos minä olen saanut aktivoitua niin en voi ymmärtää etteikö myös muut siinä onnistu.

        Oletkohan M-Kar koskaan itse tehnyt vastaavaa puhelinaktivointia ja tiedät miten se toimii, ellet niin tuo sinun kommentti on perusteetonta paskanjauhantaa.


      • sama_asennusmedia
        M-Kar kirjoitti:

        Ainakin System Builder OEM medialla voi asentaa laitevalmistajien OEM:t.

        System Builder OEM -lisenssin mukana toimitetaan asennusmedia, joka on vain pelkkä asennusmedia. Bitti bitiltä sama, kuin retail-lisenssin mukana toimitettava asennusmedia.
        Myös jos netistä kopioi jonkun Wzor RTM -imagen, niin sekin on bitti bitiltä sama. Koneellehan se tulee adsl/kaapelimodeemin muistipuskurista, joka on identtinen riippumatta mistä se image sinne modeemiin tulee.


      • sama_asennusmedia kirjoitti:

        System Builder OEM -lisenssin mukana toimitetaan asennusmedia, joka on vain pelkkä asennusmedia. Bitti bitiltä sama, kuin retail-lisenssin mukana toimitettava asennusmedia.
        Myös jos netistä kopioi jonkun Wzor RTM -imagen, niin sekin on bitti bitiltä sama. Koneellehan se tulee adsl/kaapelimodeemin muistipuskurista, joka on identtinen riippumatta mistä se image sinne modeemiin tulee.

        Ja oletko varmistanut tämän milloin ja mitenkä?

        Katsos kun Windowsia ei voi asentaa miltä tahansa medialta uusiksi vaan aktivoinnit tyssää siihen kun on väärältä medialta asennettu.

        Löytyykö faktaa tuolle väitteelle ja riittävästi otantaa? Katsos kun mikään ei estä Microsoftia jakamasta vaikka tuhatta erilaista Windows retail tai System builder asennusmediaa jossa on muutama bitti eroa sen suhteen mitkä aktivointiavaimet käy. Tuollainen asennusmedia mikä käy johonkin ja johonkin ei on toteutettavissa yksinkertaisesti loogisilla operaattoreilla.


      • heheheheheee
        M-Kar kirjoitti:

        Ja oletko varmistanut tämän milloin ja mitenkä?

        Katsos kun Windowsia ei voi asentaa miltä tahansa medialta uusiksi vaan aktivoinnit tyssää siihen kun on väärältä medialta asennettu.

        Löytyykö faktaa tuolle väitteelle ja riittävästi otantaa? Katsos kun mikään ei estä Microsoftia jakamasta vaikka tuhatta erilaista Windows retail tai System builder asennusmediaa jossa on muutama bitti eroa sen suhteen mitkä aktivointiavaimet käy. Tuollainen asennusmedia mikä käy johonkin ja johonkin ei on toteutettavissa yksinkertaisesti loogisilla operaattoreilla.

        Matti ja loogiset operaatiot.... hehehehehe



      • XPssä_eri_mediat

        Windows XP:ssä asia oli todellakin noin kuin m-kar väittää. Eri asennusmediat oem- ja retail versioille, oem-avain ei käynyt retail-versioon ja sha1:kin luonnollisesti erilainen. WinXP SP3 asennusmedialta pystyi kuitenkin jo asentaamaan geneerisellä avaimella ja jälkikäteen vaihtamaan avaimen (oem- tai retail-avaimeksi) ja aktivoimaan Xp:n.
        Uudemmissa Windowseissa mitään tuollaisia eroja ei ole. Asentaa miltä tahansa asennusmedialta (home tai pro kuitenkin sen mukaan mikä avain on käytössä).


      • Hooseppi
        sama_asennusmedia kirjoitti:

        System Builder OEM -lisenssin mukana toimitetaan asennusmedia, joka on vain pelkkä asennusmedia. Bitti bitiltä sama, kuin retail-lisenssin mukana toimitettava asennusmedia.
        Myös jos netistä kopioi jonkun Wzor RTM -imagen, niin sekin on bitti bitiltä sama. Koneellehan se tulee adsl/kaapelimodeemin muistipuskurista, joka on identtinen riippumatta mistä se image sinne modeemiin tulee.

        Mistä ***** ADSL-modeemin muistipuskurista? Ei tuollaista ole edes olemassa.


      • Hooseppi
        vain_1_versio kirjoitti:

        Oem-asennusavain toimii myös retail- ja rtm-asennusmedioilta.

        Oem, retail, ja RTM-versiot ovat bitti bitiltä samoja. MS on RTM-version toimittanut laitevalmistajille, jotka ovat korkeintaan lisäilleet siihen omia ohjelmiaan, mutta niitä omia ohjelmia ei käytetä windowsin aktivointiin.

        Can I use Windows 7 OEM Key with a non-OEM disc?
        http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/can-i-use-windows-7-oem-key-with-a-non-oem-disc/7788dfa2-94a7-4db3-8bcd-b0e109bd7b95?auth=1

        Siellä on mediassa tiedosto, joka määrää, että kenen avaimilla sen saa asennettua. Siihen löytyy ohjeet kun käyttää Googlea, että miten sen tiedoston saa muutettua muotoon "kaikki käy".


    • aitoonse

      Tuo Murobbs linkki on aito:):)

      • Linkin domain paljastaa että ei ole.


      • LiikaKetkujaPalstalla

        Pystyykö tuollaiseen ISO-imageen laittamaan jotain vakoiluohjelmia joukkoon. Sitten kun windows on asennettu ja nettiyhteys avattuna niin ne alkaisi heti lähettää tietoa jonnekin hakkerien palvelimille.


      • LiikaKetkujaPalstalla kirjoitti:

        Pystyykö tuollaiseen ISO-imageen laittamaan jotain vakoiluohjelmia joukkoon. Sitten kun windows on asennettu ja nettiyhteys avattuna niin ne alkaisi heti lähettää tietoa jonnekin hakkerien palvelimille.

        Voi.


      • aitonjoo
        M-Kar kirjoitti:

        Linkin domain paljastaa että ei ole.

        Mutta kun on aito:D


      • on_aito

        Riittää että se tiedoston SHA1 ja MD5 on sama kuin MSDN, rtm, retail, oem, ja muissa virallisissa imageissa, niin se on silloin aito image. Siitä poltettu DVD-levy on täsmälleen samanlainen jokaista bittiä myöten, riippumatta mistä image on kopioitu.


    • SSS-joukko

      kai senkin saa pirraati lahdesta.

    • MicrosoftAitoSivu

      Täältä löytyy kaikki eri Windows 7 versiot suomenkieliset :)
      Microsoftin omilta sivuilta mutta en ymmärrä miksi se pyytää sähköposti kirjautumista Hotmailiin? ? Lataus ei lähde ollenkaan käyntii ja onnistunut. Ainakaan vielä? :/

      (sivu.2)
      https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads/hh442898.aspx#searchTerm=windows 7&ProductFamilyId=0&Languages=fi&ProductFamilyIds=350&PageSize=10&PageIndex=1&FileId=0

      (sivu.1)
      https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads/hh442898.aspx#searchTerm=windows 7&ProductFamilyId=0&Languages=fi&ProductFamilyIds=350&PageSize=10&PageIndex=0&FileId=0

      • optiosanktio1

        Nuo eivät ole Microsoftin omia sivuja....!!!!!


      • edellinen

      • Aitoonoikea
        optiosanktio1 kirjoitti:

        Nuo eivät ole Microsoftin omia sivuja....!!!!!

        Kyllä näytti olevan Microsoftin aito lataussivu


      • sieltälöytyy
        Aitoonoikea kirjoitti:

        Kyllä näytti olevan Microsoftin aito lataussivu

        Muroibbs sivultalöytyy TYHMÄT IHMISET! KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ TÄYTYY SANOA!!


      • hyvinpelittääjoo
        optiosanktio1 kirjoitti:

        Nuo eivät ole Microsoftin omia sivuja....!!!!!

        Murobbs sivulta löytyy asennusmedia.. Tälläkinhetkellä käytössä sieltä asennettu ja hyvin pelittää....


      • vapunen_lapanen_pöö
        sieltälöytyy kirjoitti:

        Muroibbs sivultalöytyy TYHMÄT IHMISET! KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ TÄYTYY SANOA!!

        Elä vapunen huuda, käytä ohvia.


      • optiosanktio1
        hyvinpelittääjoo kirjoitti:

        Murobbs sivulta löytyy asennusmedia.. Tälläkinhetkellä käytössä sieltä asennettu ja hyvin pelittää....

        .....niin en ole väittänytkään etteikö Murobbs-sivulta ladattu tiedosto toimisi (joillakin on luetun ymmärtämis vaikeutta)

        msdn.microsoft......... ei ole se ns. viralline Mikkisoftan oma sivu mut se siitä turha tästä on enempää vääntää. Saat uskoa asiaasi minun puolesta.


      • on_ms_sivusto

        Msdn on virallisesti microsoftin sivusto.


      • onsanottumontakertaa
        optiosanktio1 kirjoitti:

        .....niin en ole väittänytkään etteikö Murobbs-sivulta ladattu tiedosto toimisi (joillakin on luetun ymmärtämis vaikeutta)

        msdn.microsoft......... ei ole se ns. viralline Mikkisoftan oma sivu mut se siitä turha tästä on enempää vääntää. Saat uskoa asiaasi minun puolesta.

        On väitetty monet kerrat. Luetunymmärtämisessä vikaa:D


      • vapunen_lapanen_pöh
        onsanottumontakertaa kirjoitti:

        On väitetty monet kerrat. Luetunymmärtämisessä vikaa:D

        Tuntuu olevan vikaa, käytä ohvia!
        ja lue, jos osaat, ketju uudelleen.


      • vapunen_lapanen_pöh

        Vihanhallintakurssille vapunen, mars.


    • Anonyymi

      ...ja piti taas kaivaa 5 vuotta vanha juttu...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe