no, mun tarina "tiivistettynä" menee näin:
marraskuussa -99 tapasin erään miehen ja ihastuin
ensinäkemältä.mä olin 15 ja se on mua 4vuotta vanhempi ja tuntui pitävän musta.saman vuoden itsenäisyyspäivänä tuli meille ja... no, arvaatte varmaan mitä tapahtui.seuraavana päivänä onnellisena menin tähän nuortenpaikkaan, mis yleensä oleskelin.mikko kielsi kaiken,selitti mun ystäville et mä valehtelin koko jutun, kun olin maininnut heille ihastuksestani ja edellisestä
illasta.myöhemmin kun tekstiviestitse kysyin mitä mä olin tehnyt väärin tuli vastaus: "sori, mut sä oot vaan liian pentu..." arvatkaa loukkasko?no, seuraavan vuoden ku tää herra seurusteli, mä vuoroin vihasin sitä ja vuoroin "rakastin"...
meidän välillä ei ollu mitään ennen viime vuoden toukokuun viidettä eli perjantaita,siis kyllähän me ns. kamui jossain välis oltiin ja sillo tällö tekstattiin, mut sillo se soitti mulle ku olin pistäny vähän härskimmän viestin.me tavattiin kahvilas, ja mä tavalliseen tapaani heitin härskimpää läppää, mitä olin töis tottunu tekemään... sovittiin sit et se tulee illemmalla mun isän kämpille, ku mun piti olla siellä.no,täs vaihees varmaan jo arvaa mitä me tehtiin... äijä tosin kysy multa aletaanko seurustelemaan ja niin se sit alko.
viikon verran me tavattiin ja naitiin ja lauantaina, ku meil tuli viikko täyteen, se
anto mulle stressinopan, sellasen punasen jos oli kaikkii hempeitä tekstejä ja tietyst mä tein siin vaihees mitä hän pyysi.pari tuntia myöhemmin kun se oli viemäs mua kotiin se alko autos puhuu et mä oon ehkä sittenkin liian pentumainen ja nuori sille... mä en pystyny tekee muuta ku kuuntelee.
lopputulos oli se et se jätti mut.
seuraavan kerran mä kuulin siit pari viikkoo myöhemmin kun silt tuli tekstari:
"suostuisitko sä seksisuhteeseen mun kanssa?"
mä,hölmö kun olin, suostuin siihen...
sitä jatku juhannusviikkoon asti, sit tuli taas tekstari:
"sori, mä en voi tulla naimaan sun kans ku seurustelen ja oon onnellinen, enkä petä!"
no, mä päätin et en enää sekaannu siihen mieheen, mut toisin kävi.
elokuus, ku muutin mutsille asumaan mulle tuli puhelu tält mieheltä.se halus tavata.
onneks mä olin sillo kaverin kans, mut tapasin sen kuitenkin torin parkkipaikalla.se olis halunnu
tulla käymään kattomas mun uuden kodin.vain kaverini ansiosta sain sanottua ei.seuraavana päivänä (eli perjantai 17.8)vietettiin kamujen kans tupareita.seuraavana päivänä mä sit menin
mun isoenon hautajaisiin.ennen tilaisuuden alkua
mun puhelin taas piippas...
"haluisitko jatkaa seksisuhdetta mun kanssa?"
mä olin jo jonkun aikaa pohtinu et mä kostan sille miehelle sen miten se on kohdellu mua ja mun tunteita.no, mä vietin yhden yön sen kanssa, eikä se ees jääny mun viereen yöks.siin vaihees mä tein päätökseni.mä aloin seurustella yhden vanhemman miehen kans ja en maininnu täst seikast
toiselle mitään, ei sen puoleen, ei me ees nähty tai pidelty yhteyksiä.mä välitin täst miehest todella paljon ja kyllähän siinäkin oli virheensä, mut mä kestin ne toistaseks,sehän rakasti mua aidosti.yhtenä iltana, ku olin viettää aikaa kultani kans, mulle tuli taas viesti:
tuutko meille yöks, saat jotain sellast mist tykkäät...
no mä en itse ensimmäisenä ehtiny kattoo sitä,
vaan jake ehti ensin... mä näin miten siihen sattu ku se anto puhelimen mulle.mä olin jo aiemmin kertonu sille tost tapauksesta ja nyt se alko syyttää mua pettämisestä.meil alko ongelmat.
jake punkkas meillä aika pitkään, kaks viikkoo meidän puolentoist kk:n suhteesta.päivää ennen ku meil tuli kuukaus täyteen meil oli aivan ihana ilta, me naurettiin ja pelleiltiin.seuraavana
yönä mä näin unta mun eksäst.se oli muuttunu toisenlaiseks ja herätessäni mä katoin jakeen ja mietin et mitä se siin tekee... munhan piti olla jossain muualla,nimittäin sen mun "ensirakkauden" luona.jake ei sen jälkeen viettäny yhtään yötä mun kanssa.mä en pitäny siihen tyyppiin yhteyksiä, mut mä ajattelin sitä aamulla herätessäni ja illal nukkumaan mennessä.mä tajusin miten epäreilua se on jakea kohtaan, mut mä en pystyny vaikuttaa asiaan lainkaan.seuraava viikonloppu me oltiin erossa,mut nähtiin sunnuntaina.jake vaikutti jotenki syylliseltä.
mulla oli epäilykseni asiast.ja mikä sattuma, mun ex soitti ja halus nähä välttämättä.mä suostuin siihen vaik jake kuunteli vieres ja taas alko syyttelyt pettämisestä.täl kertaa se oli molemminpuolista.me erottiin riidoissa ja menin tapaamaan sitä toista.jostain syystä me mentiin sen kämpille.mä halusin kostaa molemmille miehille
joten mä petin.toimituksen jälkeen mä käänsin mikolle selkäni ja sanoin ääni sortuneena et mä halusin nukkua.mä itkin hiljaa koko yön.
seuraavan kerran jakee nähdessäni mä kerroin et mun kaveri,joka oli ollu sen seuras viikonlopun oli kertonu,et jake oli pettänyt mua.näin oli oikeesti käynyt.meidän juttu loppu siihen paikkaan.kyl me viel yks yö vietettii yhes,mut mitään ei tapahtunu.jake yritti muuttaa mun mieltä ja se vuoroin itki ja huus mun perään.
muhun sattu, mut mä en voinu enää jatkaa sen kans.
mä olin pettänyt ja petetty.
mikon kans me nähtiin viel pari kertaa, mut marraskuus se alko taas seurustelemaan.toisen
kans.
jouluaattona mä näin mikkoo seuraavan kerran ja se kysy mun uutta numeroo,kun se oli kuulemma yrittäny soittaa mulle.mä pistin sille sit tekstarina sen.ei siit mitään hyvää seurannu.
tammikuus se alko taas seurustelemaan,tällä kertaa sen saman tytön kans ku kesälläki.
me oltii päästy taas kaveri väleihin ja meil oli jopa hauskaakin ku kierreltii kaupungilla ja kaverit katto et ei kai taas...mut mä tein yhden pienen virheen,mä yritin tutustua sen tyttöystävään.seuraavaks sain kuulla et oon lutka ja jakorasia ja vaikka mitä muuta.myös sen et yritin rikkoo niitten välit ja halusin vieläki sen mun eksän takas.mikko oli kyl tukenu mua tammmikuun alus ku mun suhde loppu,mut ei sen enempää.mikko oli kertonu tälle tytölleen nää asiat niin, et se tosiaan vaikutti sille et mä jahtasin sitä.mä en oo tänävuonna soittanu sille ku yhen kerran ja vain koska se oli yrittäny tavottaa mua.muuten se mies on soitellu mulle ja halunnu tavata.nyt tää mikon nykynen on kieltäny mua tapaamasta mikkoo enää koskaan mun terveyden tähden.mä en vois olla enemmän samaa mieltä asiasta.mä olin jo toipunut kyseisestä asiasta.mul ei enää ole mitään tunteita kyseistä henkilöä kohtaan.
no, tuo oli valhe... on mul yks tunne sitä kohtaan: sääli.
mä en edes jaksa vihata sitä...
mä olen vihanu kuluttanut loppuun.
ikävä kierre exän suhteen
8
608
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
lukea noin pitkä tarina, kun virkkeet alkaa pienellä kirjaimella eikä pisteen jälkeen ole väliä. Ei kaikki se ole vitsiä mitä koulussa opetettiin kirjoittamisesta...!
Tietty jos itselleen kirjoittaa niin samahan se sitten, vaan kun varmaan toivoit että tätä jaksaisi muutkin lukea ja miettiä...?- Reetta
... mut tota juttuu kirjottaessani mä
tavallaan kirjotin itselleni. tavallaan yritin saada jotain tolkkuu tohon asiaan ja sen kirjotettuani mä oon saanu selvitettyy jotain itelleni...
mä oletan et jos jotakuta kiinnostaa
lukee tätä mun vuodatusta, ni sitä tuskin haittaa noi kielioppivirheet, mitä siin varmasti esiintyy.
Eikös asia ole niin, et kukin tyylillään? - Oinas77
Reetta kirjoitti:
... mut tota juttuu kirjottaessani mä
tavallaan kirjotin itselleni. tavallaan yritin saada jotain tolkkuu tohon asiaan ja sen kirjotettuani mä oon saanu selvitettyy jotain itelleni...
mä oletan et jos jotakuta kiinnostaa
lukee tätä mun vuodatusta, ni sitä tuskin haittaa noi kielioppivirheet, mitä siin varmasti esiintyy.
Eikös asia ole niin, et kukin tyylillään?Teki tosiaan mieli lukea se sun juttusi ja sen teinkin, mutta välillä oli pakko jättää rivejä välistä kun oli niin epäselvää!
Toi tarina on varmaan aika tyypillinen nuorille teineille, jotka kuvittelevat jokaisen suhteen olevan "se juttu". Yleensä siinä käy niin, että jätkä tajuaa tilaisuutensa tulleen ja käyttää tyttörukkaa hyväksi aikansa, kunnes kohtaa kiinnostavan typykän ja sen jätettyään palaa taas "helpon nakin" luo joksikin aikaa.. Ja oravanpyörä on valmis..
Toivottavasti et suutu kirjoituksestani, mutta näinhän se on?
Itse olen joskus ihastunut (luulin rakkaudeksi), niin etten välittänyt mistään muusta kuin sen toisen miellyttämisestä, mutta aika nopeasti huomasin mikä hän on miehiään ja lopetin jutun. Tietysti se sattui, mutta opinpahan ainakin etten enää ikinä liian heppoisin perustein pistä itseäni likoon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisin tunnevammainen frigidi; olen avoliitossa jo viidettä vuotta. Tarkoitan vain sitä, että en rakentele tulevaisuutta/pilvilinnoja huteralle suhdepohjalle tai parin kuukauden seurustelun varaan.
Toivottavasti opit jotain kokemuksestasi! Hyvää jatkoa sinulle - Reetta
Oinas77 kirjoitti:
Teki tosiaan mieli lukea se sun juttusi ja sen teinkin, mutta välillä oli pakko jättää rivejä välistä kun oli niin epäselvää!
Toi tarina on varmaan aika tyypillinen nuorille teineille, jotka kuvittelevat jokaisen suhteen olevan "se juttu". Yleensä siinä käy niin, että jätkä tajuaa tilaisuutensa tulleen ja käyttää tyttörukkaa hyväksi aikansa, kunnes kohtaa kiinnostavan typykän ja sen jätettyään palaa taas "helpon nakin" luo joksikin aikaa.. Ja oravanpyörä on valmis..
Toivottavasti et suutu kirjoituksestani, mutta näinhän se on?
Itse olen joskus ihastunut (luulin rakkaudeksi), niin etten välittänyt mistään muusta kuin sen toisen miellyttämisestä, mutta aika nopeasti huomasin mikä hän on miehiään ja lopetin jutun. Tietysti se sattui, mutta opinpahan ainakin etten enää ikinä liian heppoisin perustein pistä itseäni likoon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisin tunnevammainen frigidi; olen avoliitossa jo viidettä vuotta. Tarkoitan vain sitä, että en rakentele tulevaisuutta/pilvilinnoja huteralle suhdepohjalle tai parin kuukauden seurustelun varaan.
Toivottavasti opit jotain kokemuksestasi! Hyvää jatkoa sinulleTäytyy sanoa että olen oppinut
aika paljonkin tässä viime aikoina.
Mutta mulla on nyt kaksikin ongelmaa
tämän asian suhteen. Ensimmäinen on se, että
jos menen chattiin ja tämä eksän nykyinen on siellä ni joudun kuuntelemaan
aika mielenkiintosta tekstiä.Itse en yleensä
vaivaudu juttelemaan asiasta, mut siltä taas kuuluu jotai uhkauksia jne jne. en jaksa kun hymähdellä koko asialle. Huomasin sen seikan vielä et tämä henkilö jauhaa minusta p***aa
näissä "huoneissa". Toinen ongelma on se, et
tiedän eksäni pettäneen tätä nykyistään ainakin
kerran ja mietin, pitäisikö tälle tytölle kertoa.
Ai niin, minähän olen kuulemma valehtelija. Ei hän uskoisi vaikka kertoisinkin...
Itse kun olin tuossa tilanteessa ja minulle kerrottiin miehen pettäneen en uskonut, en ainakaan ennen kuin näin itse kyseisen tilanteen.
"Rakkaus" on sokea, ainakin alkuun.
- mä vaan
Jos yhtään lohduttaa,ni mul on saman suuntasia kokemuksia..mut elämä jatkuu,pakkohan sen on..ja vaikka täl hetkel en luota kehenkään..ni tiedän,et selviin..ainahan mä oon pudonnu jaloilleni!Et tsemppii vaan sullekkin..
- Reetta
Olen havainnut itsessäni tuollaista luottamuspulaa
miesten suhteen. Vainoharhaisuuskaan ei ole kaukana ollut. Onneksi olen nyt löytänyt miehen, joka ei painosta eikä paina henkisesti alas. Mä olen jopa alkanut uskoa tasa-arvoon. Toisekseen, en ole ajatellut tätä tapausta aikoihin, mikä on ihan hyvä asia luullakseni. Välillä tulee tietysti pohdiskeltua, jos asia on sillä hetkellä ajankohtainen, mutta ei muuten.
Todella toivon, että myös sun asiat "lähtis kulkemaan" hyvään suuntaan... päivä kerrallaan, niinhän se menee?
- Maatushka
Tuota tarinaasi lukiessani mieleeni tuli väistämättä, että onneksi en ole enää teini...
Uskoisin sinunkin kierteesi katkeavan iän myötä (kuten jo näkyy käyneenkin?), ja toivon, että löydät sellaisen terveen itserakkauden, että laitat omat toiveesi ja tarpeesi samalle viivalle toisen vaatimusten kanssa.
Tällä tarkoitan sitä, että et anna polkea ja käyttää itseäsi hyväksi, kuten tuo Mikko tekee.
Neuvoisin sinua myös tuon seksin suhteen siten, että älä mene miehen kanssa ainakaan parina ensimmäisenä iltana sänkyyn, niin seurastasi karsiutuvat ne jotka ovat vain seksin perässä, ja toisaalta, jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, hän kunnioittaa sitä, ettet ole liian helppo nakki (vaikka vonkaisikin).
Mikon nykyisen tyttöystävän kannan asiaan ymmärrät, kun vaihdat mielessäsi osia tuon tytön kanssa, miten itse suhtautuisit, jos poikaystaväsi viettäisi aikaansa entisen "hoitonsa" kanssa? Tosiasiahan on, että sinulla ei ole mitään oikeutta Mikkoon, olivat tunteesi mitkä olivat.
Tämä oli kovaa tekstiä, mutta jos oikeasti pysähdyt miettimään asiaa, huomaat, että siinä oli mukana hiven totuuttakin, ja totuus on harvoin miellyttävä. Mutta vain totuuden myöntämällä asioista, voit päästä elämässäsi eteenpäin ja kasvamaan ihmisenä vahvemmaksi ja onnellisemmaksi.
Kaikkea hyvää siis sinulle toivon :) !- Reetta
Kirjoituksesi nosti taas mieleeni tuon vanhan kysymyksen: Missä kulkee raja tavallisen nuoren naisen ja lutkan välillä? Miten se määritellään?
Olisin aika kiitollinen jos joku pystyisi määrittelemään tarkasti sen rajan, niin kykenisin olemaan poikkeamatta tieltä. Tietysti voisin jatkaa tätä linjaa mitä tällä hetkellä noudatan, eli olen ns frigidi. Minulla on tällä hetkellä "henkisen puhdistautumisen" kausi menossa ja siihen kuuluu selibaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741405
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111184Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33925Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804