Haluaisin vain sanoa että elämäni on täynnä riitoja vaikka olen nuori tyttö ja itse ajattelette "Mitä sinä tiedät elämästä olet vasta nuori tyttö"
Haluan purkaa tämän asian mikä on minun rinnan sisälläni jo monet vuodet. Myös tiedättekö sen tunteen kun olet auttanut tätä ihmistä jo yli 10 vuotta yhdessä iskäni kanssa ja perheeni ja loppujen lopuksi he juoruilevat susta ja pyytävät sinulta koko ajan rahaa ja ei koskaan soitta sulle mistään hyvästä ja ei edes puhu sulle koskaan ja soittaa sulle ainoastaan kun se tarvii sua. Olen säälittä ihminen ilman iskää kaikki hänen veljet olisivat paskoissa töissä ja TODELLA paskoissa maissa. Ilman minua heidän lapset eivät osaisi kunnolla suomea ja paskakaan. Sanon itseääni todella säälittäväksi ihmiseksi ja olen todella pettynyt itseeni TODELLA PALJON. Mutta ei kiinnosta jatkan koulua ja olen hyvässä reitissä ja ajon menestyä elämässäni ja tehdä iskääni ja perhettäni ylpeiksi.
loputtomat riidat
SALATTUNIMI
0
62
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 100985
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669