Kuutio taivaalla. UFO vai NASA:n tekele?

32

249

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

Eikun se on se Uusi Jerusalem. Varo ettei lysähdä sun päälles.

• a---a

Jyrki ja Youtube. Erottamattomat. Ja aina yhtä nolot.

• serafiiiina
      • CIAo Serafiiiiina. Olen pannut merkille, että ihmiset arastelevat ufo-aihetta. Osaatko sanoa miksi?

• serafiiiina
        yurki1000js kirjoitti:

CIAo Serafiiiiina. Olen pannut merkille, että ihmiset arastelevat ufo-aihetta. Osaatko sanoa miksi?

Niin, tuossa mun laittamassa videossa luultavasti oli kyse Atlas 5 raketista, kai? Niin se ainakin selitettiin ihmisille. Kyllähän sitä säikähtäisi kovasti kun tuollaisen näkisi kuitenkin.

Kai niistä Ufoista on aina hissukseen puhuttu, ettei leimata kahjoksi.

Minä kyllä pahoin pelkään, että kohta tullaan näkemään jotain kaikkien tajunnan räjäyttävää taivaalla, Ufoinvaasio tai feikkitempaus tms. Ehkä jo tässä kuussa. Ei kannatta mennä lankaan, ne on paholaisen juonia nekin. Herra pidä huoli meistä kaiken tämän pahan maailman keskellä. Aika on niin paha ja synkkenee vaan.

• Sinä sen sanoit Serafiiina. Pelätään kahjoksi leimautumista. Mutta estääkö pelko ottamasta selvää mistä on kysymys? Vai toivooko jumalaton maailma hiljaa mielessään, että avaruuden muukalaiset tulisivat pelastamaan maailman?
        Pohdin. Sitä mukaa kuin tiedemaailma kertoo Maan asukkaille, ettei elämä ole alkanut ittekseen elottomasta aineesta maan päällä, lisääntyy/vahvistuu jumalattomien ihmisten keskuudessa usko siihen, että avaruuden muukalaiset ovat istuttaneet elämän Maahan. Kumma kyllä kukaan ei hiffaa kysyä, että miten nuo muukalaiset saivat alkunsa. Hmm...

https://www.google.fi/#q=vatican alien

Videoita
        https://www.google.fi/#q=vatican alien&tbm=vid

• UskomatontaVaikoTotta

Se on melko varmasti UFO. Vaikka se olisi laatikkoleija, se on UFO siihen asti kun se tunnistetaan. Poikkeuksena fotoshopattu vedätys, sehän ei oikeasti ole lentävä objekti.

• Manteliina

Mitä profetiaa tässäkin aiheessa oli? Tää palsta on mennyt ihan pilalle, asiaa on vaikka mitä muttei profetioihin liittyvää. Ufopalstakin on ihan erikseen.

• serafiiiina

Kyllä ne liittyy kun oivaltaa asiat oikein. Vatikaani ja Paavihan liittyy oleellisesti tähän Ufo-asiaan, ja nyt on viitteitä siihen, että kohta maailmalle paljastetaan tämä Ufo-asia. Se tulee järkyttämään kaikkien maailmankuvaa, ja kai se sen tarkoitus onkin. Ufot on kuitenkin paholaisesta, ja Jeesus on suojamme tässäkin asiassa.

• adam-and-eve

• serafiiiina
        serafiiiina kirjoitti:

Kyllä ne liittyy kun oivaltaa asiat oikein. Vatikaani ja Paavihan liittyy oleellisesti tähän Ufo-asiaan, ja nyt on viitteitä siihen, että kohta maailmalle paljastetaan tämä Ufo-asia. Se tulee järkyttämään kaikkien maailmankuvaa, ja kai se sen tarkoitus onkin. Ufot on kuitenkin paholaisesta, ja Jeesus on suojamme tässäkin asiassa.

Eikä ne kaikki Ufot edes ole mitään Ufoja, vaan on ns. Blue Beam project olemassa, jossa niitä tullaan heijastamaan taivaalle, jotta ne näyttää siltä kuin siellä olisi Ufoja. Ne jotain hologrammeja oikeasti.

Tässä esim. luultavasti harjoituksesta kyse, kuvattu Amerikassa elokuussa:
        https://www.youtube.com/watch?v=nqV1XXSgHII

Kyllä jotain erikoista on tekeillä, koska näitä Ufo havaintoja paljon viime aikoina ollut Jenkkilässä. Nämäkin asiat liittyy tähän lopunaikaan, ja Uuden Maailmanjärjestyksen esiinmarssiin joka on käynnissä.

• Jumalattomien tulevaisuus: Orjuus.
        https://www.google.fi/#q=darpa mind control
        Videoita
        https://www.google.fi/#q=darpa mind control&tbm=vid
        Pave selvittää asiaa suomeksi.

https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4

Raamattu ennusti nämä ajat.
        https://www.google.fi/#q=end times prophecies
        Videoita
        https://www.google.fi/#q=end times prophecies&tbm=vid
        Ateismi ei pelasta. Uskonnot eivät pelasta. Jeesus pelastaa. Suomessa nämä asiat tiedetään, koska Raamattu tuli Suomeen jo kauan siten.
        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

• serafiiiina
        serafiiiina kirjoitti:

Ja ettei jää epäselväksi, Paavi ei ole mikään kiltti mies, vaikka antaa sellaisen kuvan itsestään.

Nyt onkin jännä seurata Paavin 'edesottamuksia', kun menee Jenkkilään tässä kuussa.

• tietäntämän

pikaposti rahtikoneesta

• serafiiiina

Kätke meidät veresi suojaan. (Ilm 12:11)
      Pueta taivaallinen sotavarustus yllemme. (Ef 6:11)
      Me sidomme kaikki pimeyden vallat ja voimat meidän ja perhekuntamme elämän kaikilta alueilta. (Matt 18:18)

Nyt jos koskaan, tässä pimenevässä maailmassa kannattaa rukoilla Taivaan Isän varjelua, ja sitä että emme joudu harhaan.

• Amen Serafiiiina. Maailma on todellakin suuren murroksen ja muutoksen edessä.

https://www.youtube.com/watch?v=kpATsQ7Uq0A

Luottakaamme Herraamme.

5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Tule Herra Jeesus!

https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc

• Tuulah

mekka on kuulemma tuon kuution mallinen mesta sanoi minun mieheni, joka tietää aina kaiken.( siltä on hyvä kysyä)joten voisikohan tuo sitten olla jäljitelmä että mekka laskeutuu taivaasta,(islaminuskoiset kun matkii kaikessa kristinuskoa) niin kuin uusi Jerusalem kohta.

• sasfgasdfgs

Saathan sinä ukoltasi kysellä, mutta jospa pitäisi horinansa kuitenkin ihan omana tietonasi.

• tit7or8py

Borgien alus, ainakin Stra Trekissa.

• raamatusta

profetia koeteltavaksi...

Tiinan näky keväällä 2005

Ennen kuin näin näyn UFO-ilmiöistä keväällä 2005, minulla ei ollut niistä mielipidettä. Toisin on nyt.

Näky annettiin nukkuessani, mutta sitä ei voi sanoa varsinaiseksi uneksi.

Olin tilassa, jossa näin itseni nukkumassa kodissani reaaliajassa. Asuin silloin yksin tiheään rakennetussa lähiössä Espoossa. Siihen talojen väliin ilmestyi pienehkö "avaruusalus", jonka sisällä oli kaksi olentoa. Ne olivat jonkinlaisella ihmisolentojen kartoitusmatkalla tehtävänään tutkia, ketkä olivat otollisia niiden tarkoitusperiin. Ne näkivät seinien läpi suoraan ihmisten sieluntilaan. Niillä oli eittämätön valta vaikuttaa ajatusmaailmaan.

Sitten ne tulivat minun asuntoni kohdalle. Pelästyin kovasti mutta turhaan: olin niille näkymätön!

Tähän heräsin ja näkyyn tuli saman tien varma selitys:

"Viimeisinä aikoina on Saatana tekevä suuria tunnustekoja ja ihmeitä. Monet eksyvät, jotkut valitutkin.

Kun näitä DEMONEITA, jotka esiintyvät valon ja edistyksellisyyden lähettiläinä, alkaa enenevässä määrin ilmestyä ihmisaistein havaittavissa muodoissa, tulee SATOJATUHANSIA sieluja eksytetyiksi ja ne putoavat valtavina laumoina kadotukseen, kun niiden aika on tullut.

Tämä on se VÄKEVÄ EKSYTYS, jonka Jumalamme on nähnyt hyväksi lähettää. Maaperä näille valheille on hyvää vauhtia syntymässä. Uudestisyntyneisiin kristittyihin näillä demoneilla ei tietenkään ole mitään valtaa. Jotkut uskovat kuitenkin silmiään ja järkeään, kun näitä alkaa tapahtua eivätkä arvostele hengellisesti."

Koetelkaa profetiat hengessänne, tutkikaa itseänne Jumalan edessä.

terveisin Tiina

• katseVapahtajaan

Hyvä juttu, Tiina että varotat. Kaikki UFO- jutut ja humanoidit ovat saatanan eksytystä.
        Nyt eletään Jeesuksen Kristuksen takaisin paluun aattohetkissä.

• Kiitos Raamatusta. Ajankohtaista asiaa.

• serafiiiina
        yurki1000js kirjoitti:

Kiitos Raamatusta. Ajankohtaista asiaa.

Efesolaiskirje 6

10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
        11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
        13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
        14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
        15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
        16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
        17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
        18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;

Raamattu 1933/38

• adam-and-eve

"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
        Kiitos Serafiiiina. Tuo lause auttaa meitä armahtamaan toisiamme. Toimikaamme rauhasta käsin.

Biblia (1776) Ja Jumalan rauha, joka ylitse kaiken ymmärryksen käy, varjelkoon teidän sydämenne ja teidän taitonne Kristuksessa Jesuksessa.

• Ihan_valheellista_täysin

Kuin lapsien pilakutsukerrontaa konsanaan. Jotain rajaa kaikkeen on hyvä olla.

• Aloituksen_liite

Yhtä hyvin voisi esittää Jurasic Parkin olevan todellisuutta. Nyt tolkkua ihmiset. Edes minuuttia ei tarvitse katsoa ja ensimmäinen kuva on kuin tähtien sodasta.

• xzy

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      89
      1430
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      992
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      124
      454
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä