Miesten mielestä naisten tarjoama seksi on
aina maksullista.
Avioliitossa se vasta kalliiksi tulee.
Maksu suoritetaan joko suoraan, tai ravintola-
laskuina, elatusmaksuina, autokuljetuksina
vaatteina, koruina....
Maksullista aina
8
1899
Vastaukset
- MIES
eunukin kommentti.
itseni sanovan, että avoseksi on kalleinta seksiä,
kun sitä ei saa...- Maksumies
Ja kaiken kukkuraksi ei naisen mukana naitaessa tule enää edes myötäjäisiä mukana. Millä ihmeellä sellaisen sitten voi elättää? Täytyy olla joko miljonääri tai antaa naisen pitää rikkaampia rakastajia, jotka hoitavat lahjat, ravintolaillalliset, hepenet ja helyt - mutta saavat myös parhaimman seksin. Itselle ei jää sitten kuin jämät ja äpärät. Tällainen on monen miehen osa Suomessa.
- Liikemies
Miksi pitäisi ottaa pidemmäksi aikaa kimppaan nainen joka ei kata omia kulujaan ja tuo omaa osaansa vanhuuden/sairauden varalle kerättävään yhteiseen pottiin?
Mitä hyvää mies saa elämäänsä liittoutumalla sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin pikkuhiljaa löystyvä pimppansa?
Jos kaikesta huolimatta tekee mieli ottaa kimppaan vähemmän tienaava ja/tai vähävaraisempi nainen, niin avioehto on keksitty helpoksi ja halvaksi omaisuusvakuutukseksi.- AAMU
KANNATTAA OSTAA BUMBATTAVA BARBARA,
SE EI MÄKÄTÄ JA AINA ON OLEMASSA NEULA.
- aamu
itse maksan elatusmaksuja.
ja miksi ostat koruja laita pyykkinaruun pyykkipoika ja se äitienpäivälahjaksi.
osta muijalle kirpparilta hyvin ruosteinen pyörä,
siihen työkalut ja yms. että voi itse hoitaa,
ja anna niin vähä ruokaa että pysyy hoikkana ja määräys että joka ilta 2 tuntia pillujumppaa
että pysyy tiukkana, ja jos et halua lapsia ja kortsut maksaa ja on muuten tosi epämukavia
pane perseeseen ja suuhun.
siis kunnot kuri.
toimi poika - ajattele!
Voi kun elämä on rankaa! Pitää ostaa koruja, hepeneitä, maksaa automaksut jnejne!! AIVAN KAMALAA! Ja palkaksi saan vain seksiä! Etkö muka mitään muuta? Eikö vaimosi siivoa koskaan, tee ruokaa, käy töissä, maksa kuluja joita et tule edes ajatelleeksi(esim.lasten vaatteet, lelut yms.)
Joo näinhän se on, että miehet ovat niitä ressukoita, jotka pakotetaan ostelemaan koruja ja muuta paskaa! Itsepähän ostatte! Itsepähän sitä lompakkoanne levittelette. Ja jos on niin rahakas mies, että voi talonkin maksaa ilman vaimon avustusta, niin siinäpähän sitten maksaa! KUKA PAKOTTAA!? Rakkaudessa annetaan puolin ja toisin. On outoa jos pitää täällä netissä purkaa turhautumistaan maksumiehenä olemisesta..
Ja kyllä ärsyttää toi asenne, että vaimolta saa vaan pillua palkaks. Jos noin ajattelee vaimostaan, niin oliskohan aika erota!- Säästö-Severi
Naisia löytyy moneen lähtöön:
On rahan perässä juoksevia naisia, jotka ovat rahaan kiinni päästäkseen valmiita tarjoamaan hyvää ja monipuolista seksiä. Ota heistä ilo irti niin kauan kuin sitä riittää ja siirrä heidät sitten ihmissuhdeketjussa eteenpäin ennen kuin he pääsevät kiinni puolikkaaseen omaisuudestasi.
On myös paljon naisia, joilla on hyvin palkattu työ ja joiden elämäntehtävä ei ole miehen rahojen kuppaaminen seksiä vastaan. Suosittelen ottamaan kotileikkikaverin tästä ryhmästä. Rahat säästyy, ja bonuksena vielä lasten kasvatus on siedettävämpää, kun lasten äidinpuoliset geenit ovat tuosta jälkimmäisestä ryhmästä.
Jokerivinkkinä voisi ottaa esiin syntymäpihit (raha-asioissa) naiset. He eivät välttämättä ole itse kovin innostuneita seksistä, mutta ovat kyllä koska hyvänsä valmiita antamaan miehelleen pimppaa, koska se pitää miehen poissa tuhlaamasta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576