Oriveden asemalle voisi tuoda täyden junalastillisen pakolaisii. Majoitus Taistolle ja lähikaupasta löytyy kaikki tarvittava ruoka. Työllistyvät hyvin kun laittavat entiset liikehuoneistot kepappipaikoiksi ja käyvät marjassa oriveen mettissä. Mutta eihän tätä oriveteläinen peruskyttääjä hyväksy......ovat uhka ett vievät sosiaalituet tai antavat muijalle mu lkkuu
Oriveelle pakolaisii
10
88
Vastaukset
- Jihad.tulee.ota.koppi
Ei niille kelpaa. Pitää olla asunnoiksi rakennettu ja varusteltu kiinteistö. Joka ei saa olla syrjässä.
Kriminaaleja ja jihadistejahan sieltä Yhdysvallat ja Turkki liittolaisineen eurooppaan lähettää.
Ei näe "pakolaisissa" juurikaan lapsia, naisia, vanhuksia tai selvästi hädänalaisia avusta kiitollisia nöyriä ihmisiä. Jihadisteja käytökseltään kaikki.
Vanhanen kielsi aikoinaan jyrkästi sanan pakolainen käytön. Nyt sitä käytetään korostetun paljon, koska nämä "pakolaiset" eivät ole aitoja pakolaisia vaan jihadisteja.
Mäntästä levittäytyy tänne ihan tarpeeksi "pakolaisia". Eilenkin täällä pyöri punainen henkilöauto jossa ainakin 10 tummaa "pakolaista". - sippilä
Oriveden kylille pitää saada väriä totesi kunnan johto, siksi otetaan 200 koneinsinööriä kunnan asuntoihin ja pitkäpartaisia oppilaita visuveden kouluun. Tuleekohan tämä Sippilän haastattelukaverikin kouluun.
- uusiokäyttöä
Onhan hotelli tyhjänä.
- TahtooKotisomalin
ehottomasti sinnehotelliin mahtuu. Onkohan muissa kunnissa katsottu mitä kaavamääräykset sanovat että voiko pakolaisia sijoittaa ko. alueelle?
- PunaisenKyntäjänKolhoosi
Turhaan pelätään että mamut raiskaisivat naisiamme. Somalituttavani sanoi ettei rakastele mielellään suomalaisnaisten kanssa. Ovat aina kuivia ja pippurikaasu kirvelee ikävästi silmissä.
- asiaok
Kyllä tänne mahtuu, vuokrataloja tms. mihin sijoittaa.
Saataisiin työpaikkoja ja kulttuuria kylään- 19-17
jihadissa ei ole mitään hienoa. ne on syyrian ja irakin tuhoajia, jihadisteja, joita nyt vyöryy.
onneksi maahanmuuttovirasto haluaa vähintään 150 paikkaisia kiinteistöjä, niitä ei orivedellä ole. mutta jihad tulee tuhoamaan oriveden muun maan ohessa.
- Vanhattalotkäyttöön
Vesihuollon notkossahan on ne kaksi vanhaa taloa tyhjillään!
- juuretorivedellä
Älkää huolehtiko suotta! Niin kauan kun Suomessa on näköjään rajat auki kaikille niin niitä irakilaisia armeijakarkureita riittää joka paikkaan. Pakko ihmetellä, että se joukko jonka näin tulevan oli pelkkiä isokokoisia jätkiä. Kaikki hyväkuntoisia irokeesitukkaisia kavereita ja lyhyin oli varmaan 190cm. Niin outoa menoa tällä hetkellä, että tämä on suomalaisten pilkkaamista. Kun näette mustia Kovasen busseja joissa hyvin tummat ikkunat niin niillä ne tuodaan
- hyllyllekölaitetaan
"Oriveden asemalle voisi tuoda täyden junalastillisen pakolaisii. "
Minkähän ihmeen takia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279