Yksi asia on varma että minäkin olen kuolevainen. Luin Koskissa lehteä ja siinä oli juttuu hautausurakoitsijasta joka aloittanut valkeakoskella liiketoiminnan 2014.
Kysyn voiko tähän hautausurakoitsijaan luottaa viimeisenä palvelun tuottajana koska olen homo ja en muutenkaan pidä syntiä tehneistä poliiseista? Siis hyväksyykö Jumala minut taivaaseen tämän syntiä tehneen yrittäjän saattaessa minua viimeisellä matkalla?
Tarviin varmasti palveluu
Vaikeevalinta
2
122
Vastaukset
- vaihtoehtokin
Yhteistalolla on hautaustoimisto jossa palvelu on ollut kunnioittavaa ja hyvää .Todellista ammattitaitoa useiden vuosien ajan
- olenkaappihomo
Kysyn näin torin laidalta että mitäs mieltä tää ex-ylikonstaapeli eli nykyinen hautausurakoitsija on näistä matu:ista?
Ja viellä nyt olen pohtinut että myiskö tää ex-ylikonstaapeli mulle velaksi arkun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089