Henkisesti maahan lyöty

Onaipato

Kirjoitan erään ihmisen tositarinan,joka vieläkin kokee eräät ihmiset ahdistavina ja epäluotettavina ja tämä kaikki alkoi 2 vuotta sitten kun hän oli yhteydessä erääseen, joka ensin esiintyi hyvänä ystävänä,mutta joka sitten tekikin kantelun tästä tarinamme henkilöstä hänen selkänsä takana eräälle toiselle henkilölle käyttäen tätä henkisenä lyömäaseena tätä tarinamme ensimmäistä henkilöä vastaan,eikä voinut tulla puhumaan hänen kansssaan kahden kesken vaan otti siihen toisia ihmisiä mukaan,jotta tarinamme henkilö saatiin henkiseen ahdinkoon sekä syvän häpeän,masennuksen ja syyllisyyden valtaan.Lisäksi tuota tarinamme henkilöä peloteltiin viranomaisilla,vaikka tuo tarinamme henkilö tuskin tarkoitti alunperinkään mitään pahaa yhteydenpidollaan, mutta hänet leimattiin pahaa tarkoittavaksi aiheettomilla kanteluilla.En halua kirjoittajan nimeä enkä myöskään näiden henkilöiden nimiä julkisuuteen,koska tämä saattaisi tuon tarinamme henkilön vieläkin hankalampaan asemaan,vaikkakin hänen olonsa henkisesti ei ole paras mahdollinen,kun ajattelee sitä kuinka nuo ulkopuoliset ystävänä edessäpäin esiintyvät ovat tuhonneet hänen elämänsä pettäen hänet mitä julmimmalla tavalla,ei sellaiset mitään ystäviä ole eivätkä ansaitse jotka toisia pettävät ja joihin ei voi luottaa,noiden tuollaisten ihmisten luottoluokitus on täysi nolla ja he kuuluvat ilman muuta vihollissarjaan numero yksi.Tosi ystävä ei kantele,ei petä eikä valehtele.Hän jättäytyi pois ulkopuolisesta maailmasta,koska hän pelkää joutuvansa eräiden kouluikäisten pilkkaamaksi ja hysteeristen hänestä kielivien aikuisten kantelun kohteeksi,ei hän luota ulkopuolisiin ihmisiin eikä halua olla hänestä kantellevien ihmisten kanssa missään tekemisissä,niin alas hänet ajettiin vuonna 2013,valtaosa ihmisistä tuolla paikkakunnalla eivät ole hänen luottamuksensa arvoisia,vaan pettureita ja valehtelijoita.Hän tarkoitti vain omasta mielestään hyvää,mutta hänet leimattiin hänen selkänsä takana pahaa tarkoittavaksi,jota oli helppo lyödä sanoilla ylhäältä alaspäin käyttämällä viranomaisia pelottelukeinona,että saadaan tuo tarinamme ensimmäinen henkilö,siis uhri,tuntemaan olonsa henkisesti ahdistuneeksi,masentuneeksi,syyllisyyttä ja häpeää sisimmässään kantavaksi.
Tämä tapahtui Lempäälässä.

1

168

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alaspainetuthännostaa

Paljon oli toistoa,mutta liittyikö tämä nyt johonkin uskonnolliseen yhteisöön? Itselläni varsin samoja kokemuksia,enkä tiedä toivunko täysin koskaan. Voimia vainon ja kiusan kohteekai joutuneelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      77
      1198
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1006
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      970
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      871
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 59
      744
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      62
      671
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      650
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      642
    10. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      637
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      38
      617
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      616
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      569
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      539
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      520
    16. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      515
    17. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      507
    18. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      467
    20. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      105
      454
    Aihe