Petos vuokranantajilta

petettykunnonihminen

Vuokrasin eräältä avioparilta kaksion. Määräaikainen vuokrasopimus 6 kk. Aloin oireilemaan rajusti..astmani paheni ym.allergiaoireet. Aavistin asunnossa olevan hometta. Ilmoitin moneen otteeseen vuokranantajille.he eivät tehneet asialle mitään. Tilasin homekoiran..joka merkkasi 25 kohtaa asunnossa..vuokranantajat eivät vieläkään reagoineet. Sanoin itseni irti . He varastivat vuokravakuuteni...vedoten määräaikaisees sopimukseen. He ilmoittivat että on tullut heille mielipahaa ym.asian vuoksi..Heidän tyttärensä on Vuokranantajien liitossa työssä ja hän alkol lähetteleen epämukavaa postia..mm.mikäli vielä pyydän rahojani hän harkiysee asian antamosta viranomaisille....ym.ym...ym

Ihmisillä ei omaa tuntoa®

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuspäitäRiittää

      Tuo "harkitsen asian antamista viranomaisille" on tapa uhkailla tietämättömiä. Hän ei ensinnäkään voi antaa asiaa yhtään mihinkään, koska ei ole asianomistaja.
      Sinuna vaatisin rahoja takaisin oikeusteitse. Onhan sulla sen homekoiran ohjaajan kirjallinen lausunto?
      Oletko ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen?
      Oletko huomannut, onko asunnossa uusi vuokralainen? Jos on, varoita häntäkin! Mikäli hänkin päätyy lähtemään asunnosta ennenaikaisesti, sinulla on yksi todistaja mahdollisessa oikeusjutussa.
      Älä anna periksi, tai nuo pistävät asian kiertämään!

      • tehoaakyllä

        - kirjoita asunnon ovelle " tässä on home asunto" ja tilaa paikallislehti tekeen juttua.


      • josMuueiauta
        tehoaakyllä kirjoitti:

        - kirjoita asunnon ovelle " tässä on home asunto" ja tilaa paikallislehti tekeen juttua.

        Kuulostaa hyvältä :) Kannatettava ehdotus!


      • mielivalta

        KULUTTAJA-ASIAMIES ON JULKINEN MAFIA, JOKA TOIMII MIELIVALTAISESTI. PIENISTÄ ASIOISTA, MISSÄ HEIKKO VASTUS
        EHKÄ TERHISTELEVÄT. MUUTEN ISON RAHAN JA VAHVEMMAN
        ASEMA RATKAISEE!


    • petettykunnonIHMINEN

      Joo,koen myös että tämä henkilö Vuokranantajien Keskusliitosta Helsingistä harjoitti uhkailua.On minulla homekoira-raportti tallella ja minua edeltaväkin vuokralainen oli huomannut huoneistossa ongelmia,kova päänsärky ym.oli hänellä myös ollut.Hänelle toimitin myös homekoira-raportin.Nämä vuokranantajat vain hokivat minulle.Kuinka heillä on oma lehmä ojassa,oma lehmä ojassa jne.Nyt selvisi minulle mikä lehmä siellä ojassa oli,homekoira sen niin iloisesti minulle ilmoitti.

      Uusi vuokralainen on asunnossa ja hän on myös tietoinen asiasta.Sekä myös siitä että vuokranantaja riisti minun vuokravakuus-rahani.
      Olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen joka sanoi että laki on minun puolellani ja minun kuuluu saada vakuusraha,homekoiran maksu,sekä korvaus siitä kuinka paljon sairastin tuona aikana...kuinka allergiani räjähti entisestään ja 6 kertaiseksi nostettiin astmalääkitys.Lääkärin paperit on tallella ym.Yhteensä olen heiltä saamista noin 1200 e.sekä viivästyskorko päälle.Luulisi Vuokran-antajien liitossa olevan tietoisia että vuokra-asunto on oltava sellaisessa kunnossa ettei koidu vuokralaiselle haittaa terveydelle tms.En sitten tiedä jospa heillä on oma lakikirja ja jospa tällä työntekijälläkin on --oma lehmä ojassa:)))))
      Vielä en ole nostanut virallista syytettä mutta lakimiehellä on kaikki paperit---asiakirjat.Ym.

    • Hellina

      Ota heti yhteys kuluttaja-asiamieheen!

    • kusipäitäRiittää

      Hienoa, että olet jaksanut hoitaa asiaa etkä ole antanut periksi uhkailuista huolimatta. Sun kannattaa ilmoittaa toiselle osapuolelle, että vaadit niin ja niin paljon. Ja että jos et sitä saa, menet oikeuteen. Jos niillä on yhtään järkeä, suostuvat vaatimukseesi. Ikävä, että terveyden menetystä ei korvaa mikään. Toivottavasti enää kukaan ei sairastu noiden verenimijöiden takia.

    • Petettykunnonihminen

      Kyllähän se on aivan päivänselvää että minun kuuluu vuokravakuus;homekoiran käyntilasku;lääkärissäkäynti maksut ja lääkkeet mitä tuona aikana kyseisessä asunnossa asunnon sairauden takia jouduin omasta pussistani maksamaan. Niin päivänselväähän se on että vuokranantaja-pariskunta on minulle velkaa. Tuntuu Keikyässä kasvavan kaikenlaista ohdaketta ja piikkiruusua...€

    • 17x18x

      Paljonko se homekoiran käynti maksoi?

    • petettykunnonihminen

      Homekoira on kallis mutta varma. Kannattaa jokaisen se tilata jos vaan epäilee asunnossa olevan hometta. Koiran käynti maksaa paljon. Useita satasia. Ei pikkuraha. Netistä löytyy tarkemmat hinnat. Matkakulut on myös. Kohtalaiset €.

    • pistokas

      Rikos ei vanhene. Asian voi viedä oikeuteen milloin vaan. Onneksi asia on jo poliisilla. Se on hyvä asia.

      • ei_nyt_ihan_noin

        >> Rikos ei vanhene >>
        Rikoksen syyteoikeus vanhenee 2, 5, 10 tai 20 vuodessa, riippuen rikoksen rangaistusasteikosta.

        >> Onneksi asia on jo poliisilla. >>
        Ap kertoi antaneensa asian lakimiehelle, ei poliisille. Kyseessä on riita-asia, poliisi ei tutki riitoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe