Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

talleja yläne-säkylä välillä? Kertokaa kokemuksianne

ninna

elikkäs kertokaa omii kokemuksii säkylä- yläne välisist talleist.

11

3643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertomus

      Siinä aika keskustassa sellanen yksityispaikka jonka omistajana toimi Eija Jokinen. Paikka oli aivan hirveä. Ei minkään näköistä lämmitystä edes tallissa. Heiltä tuli yksi suokki "meidän" tallille ilmaisvuokralle, piti tältä tammalta jäädä varsa sitten maksuksi ilmaisesta asumisesta, niin tulivat sitten jossain vaiheessa tammaansa katsomaan niin ei heppa katsonut edes omistajaansa tai tallityttöjä päin kun talutin sitä laitumelle.
      Tamma sitten sai varsansa, mutta Jokinen halusikin ne sitten omaan talliinsa kun varsa oli parin päivän ikäinen. No meidän tallin omistaja lähti sitten vastahakoisesti kuskaamaan tammaa ja varsaa Jokiselle Säkylään niin muutaman päivän kuluttua Jokinen soitti et varsa oli kuollu. Tuli sieltä sitte parivuotias lämminveritamma meidän tallille korvaukseksi mutta senkin hepan kanssa oli ongelmia papereiden kanssa. Jokinen aina vaan lupasi ja lupasi lähettää mutta en tiedä onko tänä päivänäkään tullut perille.

      Tässä lista muistamistani Jokisen (entisiäkin voi olla) hevosista:
      Pavetar, Viirilla, Rillan Renttu, Kiito (kutsumanimi, en tiedä orin oikeaa nimeä), Nifty Novak 'Ruttu', 'Demi'...

    • Anonyymi

      Yläneellä kun mennää Hinnerjoelle (?) päin löytyy Mia Kärin talli Kuusikorven Hevostila. Mukava paikka, kannattaa käydä katsomassa.

      • Emppu93

        Mä oon muuten menossa 80% varmuudella Kuusikorven hevostilalle kesällä ratsastusleirille. Onko muita? Anonyymi*: Oletko käynyt siellä ratsastamassa/leirillä. Voisitko kertoa Kuusikorven hevostilasta?


      • Suvi
        Emppu93 kirjoitti:

        Mä oon muuten menossa 80% varmuudella Kuusikorven hevostilalle kesällä ratsastusleirille. Onko muita? Anonyymi*: Oletko käynyt siellä ratsastamassa/leirillä. Voisitko kertoa Kuusikorven hevostilasta?

        Kertomus: Muistatko yhtään paremmin tosta hevosesta kiito mitään?? Rotua? Ulkonäköä?


    • Yks vaa

      Moi. Säkylässä muistan että olis ollu Kihin Kiito........

    • hiludus

      eurasssa on yks talli TUPUNAN RATSUPIHA aika epäsiisti paikka mut hyvät hevoset ja tunnit.

      • Hepotyttö12

        Oon menossa 100% varmuudella tupunan ratsupihalle leirille niin voisko joku kertoa tän paikan opettajista ja hevosista enemmän?


      • Anonyymi

        Aika säikkyjä


    • Anonyymi

      Säkylässä vuorenmaalla poniravi koulu. Itse käyn siellä ratsastamassa ja itseni mielestä ihan paras paikka

      • Anonyymi

        Oon kuullu juttuu et siel ei opeteta kunnolla/opetetaan väärin. Tottakai kaikilla on omat tavat opettaa ja ratsastaa mut en sitte tiiä.


    • Anonyymi

      Ihan ok parhaat hepat ja ponit ikinä kävin ite susun tallilla ylläneellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe