Tuomioja on homo.
Oli Halosen Tarjan kanssa kihloissa, mutta poikiin katsonto, kuten Tarjallakin tyttöihin.
kts kummankin puheitaan, ao asiaan.
Ei ole koskaan ollut naimisissa.
Halonen otti naapurin miehen ilman sormuksia.
Homon näköisen turjaḱkeen.
Homo vihkimiset peruuntuu
5
3542
Vastaukset
- FaktaaPukkaa
Nytpä Pankkopoika erehtyy. Erkki Tuomioja on naimisissa Marja-Helena Rajalan kanssa.
Pankkopojan oma seksuaalinen suuntautuminen on perin selvää. Pankkopoika on kirjoituksiensa perusteella kiinnostunut lähinnä homoseksuaalisuudesta, joten poikiin päin Pankkopoika selvästi on. - SellaisiaHomoja
Tällainen homo on Tuomioja
-------------------------
Erkki Tuomiojan puoliso on vuodesta 1978 ollut toimittaja, taloustieteen kandidaatti Marja-Helena Rajala. Pariskunta asuu Helsingin Töölössä sekä kesäisin Tuusulassa. Pariskunnalla ei ole lapsia.1970-luvun puolivälissä Tuomiojalla oli suhde Tarja Halosen kanssa.
Liikuntaa harrastava Tuomioja joutui jättämään koripallon rannevamman vuoksi. Juoksussa hän on voittanut ikämiesten SM-kisoista hopeaa ja pronssia 3000 metrin estejuoksussa, jossa hänen ennätyksensä on 10.52,6. Maratonin hän on juossut aikaan 2 tuntia ja 59 minuuttia.[23][24] Erkki Tuomioja on edustanut Helsingin Jyryä vuodesta 1968 lähtien yleisurheilussa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Erkki_Tuomioja
--------------------------
Ville Niinistöäkin olet homoksi nimitellyt. Samanlainen homo se on kuin Tuomiojakin, erotuksella, että Niinistöllä on lapsia.
Homot ne tosiaan on pankkopoitsulla aina mielessä. Siitä puhe, mistä puute. Väärille tahoille vain tähtäilet.- Hiiliville_synnyttänyt
Joko homotkin synnyttää ?
- Rantamajan_vuokralaiset
Hiiliville_synnyttänyt kirjoitti:
Joko homotkin synnyttää ?
Saat tuosta yhden majurin.
Vastaa, kun osaa käydä "petsamossa"
- Mitalia_pokkaamassa
Saat tuosta yhden majurin.
Vastaa, kun osaa käydä "petsamossa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170