Soini valmis jättämään jopa hallituksen

Miehenteko

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppilisti

      Ei ole populistista vastuunkantajaksi !

      • poppoppop

        Stubb ja Orpo ovat vieläkin suurempia populisteja.


      • umpipetturiSoini

        Vaalipetoskätilö soinin öyhötyksillä ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään arvoa. Pelkkää suunsoittoa vailla vastuuta.


      • paskova_bolseviikki

        .

        Housuihinsa paskova bolseviikki siis viis veisaa yhteisesti sovitusta hallitusohjelmasta

        .


    • KutJaPai

      Hienoa, että Timolla on selkärankaa.
      Ensiksi luopuisi hallituksesta ja sitten politiikasta ja rupeaisi vakka Vermon- raviradalle tallimieheksi, joisimme Martan kanssa kahvit.
      Suomi ei tarvitse Soinia eikä perussuomalaispuoluetta.

      • Kommarithiljaaa

        Suomi ei tarvitse sinunlaisiasi mädättäjiä.


      • nollaSoini

        Täytyy olla melkoinen poliittinen idiootti, jos vieläkin uskoo petturiSoinin öyhötyksiä.


    • TimoOnNilviäinen

      Eihän nilviäisellä ole selkärankaa, hehheh!

    • Soinin-Timppa

      Minulla on ja oli UNELMA ministerin titteli ja mustan Audin takapenkki. Varmaankin minua äänestäneitä vithuttaa... Hahaaahaaaa ....

      • arvostanaurinkoista

        Puolueen kannatuksen lasku kuitenkin erittäin pientä. Timo selkäraankainen käytös kreikka tuessa (piikki kiinni) oli kannattajien mieleen. Maahanmuuttoasia on kesken, ja siinäkin Timo pistää kampoihin. Katsokaa video, kun jope on tikke.


    • Paniikissa

      Kannatuksen laasku saa lupaamaan katteettomia lupauksia.

    • Mitähän tämäkin Soinin suusta kuultu mölinä tarkoittaa: "Jokainen on vapaa tekemään omat ratkaisunsa ja kyllä se aivan hyvä on, kelle se on sopivaa ja kelle mahdollista"

      • Se on siis tuosta artikkelin loppupuolelta kopioitu.


    • Immonen_johtoon

      Pelkkää puhetta, Soini painukoot suohon!

      Tarvitaan uusi jämäkkä puolue ja Suomen Sisusta sellainen saataisiin.

      • hvvhö

        Uusi pienpuolue, voisivat kilpailla Muutoksen kanssa. ja persut pääsisivät eroon häiriköistä, ei huaaaanoooo.


    • huhahehee

      huoneeni seinällä on kuvat Hitleristä, kim jon unista, timosta, chestä, leninistä, marxista ja timon kaverista arhimäen paavosta ja pieniä on ihmiset
      voi mahoton sais kuvan sinusta

    • jytkytkytkyt

      Joko Soini säätiö on saanut imuroitua persu uskovaisten jäsenmaksuja tarpeeksi että ,nyt voi hylätä kaikki äänestäjät ja elellä tyhmien persujen rahoilla.jytky jytky jytky jytky........

    • olkaammeihmisiksi

      JOS Soini jättää hallituksen, hän jättää myös puolueen. Ei hänellä ole enään mitään voitettavaa politiikassa, ja takinkäännökset ovat himmentäneet "gloriaansa".

      Hommalaisten toilailut jää sitten hänen osaltaan täysi toisten murheeksi. Antaa muiden siivota armottoman populismin ja tuhoisan vallanhimon aiheuttamat ongelmat.

      Ja viis siitä että "isänmaa" jätetään tuuliajolle muiden pelastettavgaksi.

      Itse luulen että Soini taipuu pakon edessä tälläkin kertaa. Kaikki muu olisi edesvastuutonta.

      Toinen asia on sitten se saako hän vallasta juopuneet muut kansanedustajansa mukaan vastuulliselle linjalle. Onko hän johtaja? Edes puolueessaan.

    • Soinismi_riittää

      Soini on kuin lipevä mato, ei hänellä ole selkärankaa!

      • gigp

        Tyhjäpään hokemaa !


    • Oenonen

      Siinä hallitusohjelmassahan lukee että Suomi pitää pakolaiskiintiön AINAKIN edellishallituksen tasolla ja siihen sisällytetään taakanjako. Joten eipä tuota tarvitse edes muuttaa. Soinin on turha enää vinkua, kun itse allekirjoitti tuon ohjelman. Joka ei usko, niin valtioneuvoston sivuilta löytyy PDF muodossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe