Kuinka monelta teiltä posti on kadottanut paketin? Mä tilasin yhden auton varaosan Saksasta. Se oli siis käytetty ja toista sellaista ei ole nyt myytävänä. GLS kuljetti sen Suomeen ja posti hävitti pari viikkoa sitten! Postilla on nykyään sellainen online-neuvonta, josta kysyin pakettia monta kertaa. Tänään pyysin viimein todistuksen siitä, että paketti on kadonnut! Lähettivät kuulemma tiedon siitä GLS:lle, joka ilmoitti mulle että tieto on tullut. Nyt mun täytyy sitten tehdä reklamaatio. Toivottavasti englanninkielinen kelpaa :( Eniten mua ärsyttää tässä tuo postin "asiakaspalvelu". Puhelinpalvelu on helkkarin kallis, joten en ole nyt soittanut sinne. Online-palvelussa saa epämääräisiä vastauksia, kuten vielä viime viikolla: "kyllä se varmasti löytyy!". No, ei löytynyt-
Posti hävitti pakettini
6
214
Vastaukset
- 2-7
Mielestäni oikea tapa on ilmoittaa myyjälle, että paketti ei ole saapunut. Hänen asiansa on selvitellä, missä se on. Jos paketti ei saavu kohtuuajassa, myyjän pitäisi maksaa hinta takaisin. Jos maksu on tapahtunut Paypalilla tai luottokortilla, onnistuu rahojen saanti takaisin helpoiten, mikäli myyjä ei muuten suostu maksamaan.
Toivottavasti paketti kuitenkin vielä löytyy Postin kätköistä. Välillä ne jumivat yllättävän pitkään "jossakin".
Postilla on muuten chattikin. - luottomennyt
Nyt on nähty tämäkin, eli Postin palvelussa rikollisia? Eikö Itella palkatessaan työntekijöitä, vaivaudu tutkimaan työntekijöiden taustoja? Itsellä hävisi kirjekuoresta rahaa. Erään kännykkälähetys sisälsi rautanauloja ja kuplamuovia, ja nyt tämä.
- Suututtaa
Minullakin on huonoja kokemuksia postista. Tilasin kiinasta elektroniikkaa. Ostoksella on niin sanottu ostajan-suoja tietyn ajan postituspäivästä lukien. Jos tuon suoja-ajan puitteessa tekee reklamaation on mahdollisuus saada ainakin osa maksetusta summasta takaisin tai uusi tuote viallisen tilalle.
Suomen posti ei vaan laittanut saapumisilmoitusta minulle, vaikka kirjatusta lähetyksestä semmoinen pitäisi vastaanottajalle laittaa kännykkään.
Kun sitten tajusin että nyt ei mene kaikki oikein, läksin peräämään paikallisesta postista henkilökohtaisesti tulevaa lähetystä.
Posti neiti kertoi että paketti on tullut jo sinä ja sinä päivänä, ja se on nyt palautettu takaisin kiinaan lähettäjälle.
Eipä ollut mitään tehtävissä, sinne meni rahat hukkaan. SUOMEN POSTI ON SYVÄLTÄ ...
Ennen posti toimi ei enään.- 2-7
Kannattaa itse seurata seurantanumeron avulla lähetyksen kulkua. Suomen Postin seurannassa toimii sama Kiinan lähetystunnus. Näkyy sen jälkeen, kun lähetys on saapunut Suomeen.
Normaalisti Suomen Postilta tulee kortti tai paperille tulostettu lappu, kun paketti on noudettavissa. Joskus se voi jäädä mainosten tms. sekaan ehkä postinjakaja on voinut laittaa sen väärään postiluukkuun tms. Itselläni on sellainen postilaatikko, jossa on irrotettava välipohja. Välipohja oli paikoillaan ja kortti oli päässyt menemään sen alle näkymättömiin kapeasta raosta. Huomasin kortin vasta parin kuukauden päästä. Lähetyksen sain kuitenkin, koska seurasin lähetystä Postin seurannalla ja sain lähetyksen seurantanumeron perusteella. Ihmettelin kyllä, miksei korttia tullut.
- kuinpientäoravaa
Vastaukseksi 2-7 kommenttiin: tarkoitathan chatilla online-palvelua? Sinne otin yhteyttä monet kerrat. En viitsinyt soittaa kun puhelinpalvelu on älyttömän kallis. Emailitse taas vastausta joutuu odottamaan monta päivää. - Kaiken lisäksi, jos lähetystä ei kirjata, lähettäjä joutuu kärsimään menetyksen nahoissaan. Mun mielestä itella on aivan p...stä.
- 2-7
Sitä on-line-palvelua tarkoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888