Onko näin vai toisinpäin?

järkeevaiei12

Tämä lama ei ole Suomen työntekijöiden syy , eikä palkansaajien korkeiden palkkojen vika. Syy on juuri keinottelijoissa. Amerikasta tämä lama on tullut jo vuonna 2008 ja sen pankkikriiseistä. Nyt haetaan syytä suomalaisista työntekijöistä.

Älkää antako periksi kusetusyritykselle. EK on politiikallaan lyömässä suomalaisia työntekijöitä.

Pankaa Eurooppaan tuleville tavaroille tulli. Euroopan yritykset alkavat toimia ja tilauksia tulee EU:n sisäpuolelta monille pienyritytksille. Eurooppa herää henkiin.

Lopettakaa suurten firmojen hyysääminen. Ajakaa ne ulos Euroopasta. Euroopan sisämarkkinat ovat suurimmat maailmassa (Kiina ehkä suurempi) Miksi hyväksytte näiden suuryritysten läsnäolon (siis näiden tuonnin Kiinasta tänne). Helvetin yksinkertaista talouspolitiikkaa.

Minkälaisisia maksettuja poliitikkoja EU:ssa istuu?

1

127

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotu-realisti

SPR mainosti aikoinaan ollevansa voittoa tavoittelematon yhdistys.

Suomalaisille asunnottomille asuntoja etenkin nuorille sillä heissä on meidän maan tulevaisuus. He ovat niitä jotka tarvitsevat työtä, turvaa ja kaikea sitä mitä maamme voi antaa.

Turvapaikan hakijat saisivat asua teltassa ja hakea itse ruokansa, tienata leipänsä.

Kaikki ovat pettänet meidät jotka kuulumme alkuperäiskansaan. Kirkko, hallitus, kunnat, terveyskeskus, eduskunta ja ne saatanan villasukkien kutojat. Tuskin niitä kukaan muotivaatteissa raiskauskohdetta etsivä haluaa.

Meidän kaunis maammme on kuralla ja juuri noiden väkisellä mania, mania hutavien tulijoiden takia. Saatan olla rasisti ja sain sanoa minua huorittelevalle mustalle miehelle " mikä ihana sana, kiitos" luulin viimeisen hetkeni koittavan. Onneksi hämmästyi niin että unohti hetkeksi minut.

Ja lopuksi finlandia olkoon sävel joka päihitää kaikki ählämistien huudot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe