Yli 20 vuotta sitten päättynyt suhde ei

jätä_rauhaan

En tiedä sinun tunteista? Mutta itse en saa vieläkään sinua mielestäni. Lähinnä haluaisin saada selväksi sen, miksi olit minua kohtaan niin ilkeä ja itsekäs?
Itse olin sinulle liiankin kiltti ja avulias.
En usko, että tulet koskaan löytämään ketään kaltaistani. Et tule koskaan kohtaamaan yhtä älykästä ja luovaa ihmistä, mitä minä olin. Et myöskään ketään, joka rakastaa sinua niin paljon, mitä minä rakastan, silti hylkäsit minut. Siihen pystyy vain äärimmäisen julma ja kylmäsydäminen ihminen, jollainen ilmeisesti olit. En tiedä, oletko vielä samanlainen? Vai onko elämä opettanut sinua? Vastaa, jos tunnistat itsesi.

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTuleVastausta

Ei tule vastausta. Ei nyt eikä koskaan.

• todellasurullista

Olet varmaan utse muuttunut kylmäksi ja ilkeäksi, sitten muille, kostaaksesi rakkaasi menetyksen.

• kymääkyytiä

kylmenee ja kovettuu iän myötä. Luonteelle ei voi mitään,
        Kyllä jääpalakin voi sulaa saadessaan lämpöä ja aika tasaa kuopat tieltä,mutta omapäisyys säilyy hamaan hautaan,

• Olen.rauhassa

En koskaan tule unohtamaan sinua,en voi vaikka haluaisin.Jäit kaipaamaan minua mutta syyt,miksi kaipaat.Kaipaat sen vuoksi kun ylistin erinomaisuuttasi ja itseriittoista minä,minä viittaa kantavaa narsistista käsitystäsi rakkaudesta.Oikeasti rakastava ihminen ei sano ääneen olevansa ainoa joka osaa rakastaa juuri minua niin hyvin ettei kukaan voi sitä paikkaa täyttää.Olen mieluummin yksin kuin valheellisen rakkauden vanki.Tunnen sinun tapasi toimia ja uskon että karma hoitaa.Ikuisesti sinun,ikuisesti menetetty,ja kysymys kuuluukin:Kuka sanoin viimeisen sanan?

• Apinanapina

Anteeksi kun jätin sinut niin kylmästi. Olin vielä niin nuori ja kokematon... Halusin olla vapaa...rakastin ja rakastan sinua vieläkin..

• Kukahelvetti

Niin, tunnistan kyllä itseni, mutta kuka teistä se on?

Se oli vuosi hmm. 1996?

German sex machine?

• elinikämonelle

Jo olet jaksanut roikkua, huikeeta. Eikö kannattaisi jo luovuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe