Kuuntelin autossa radiouutiset tänään klo 12. Aiheita oli tasan yksi: kehitysapurahojen leikkaus - oikeammin leikkauksen paheksunta. Asiasta jankutettiin jankuttamasta päästyäkin ja kierrettiin ja tökittiin joka puolelta lukuisin kommentein ja haastatteluin. Arkkipiispaa ja sen toisen kirkon pomoa myöden oltiin paheksumassa.
Tällaistako tiedonvälityksen kuuluu olla? Pahimman luokan propagandaa, ei tiedonvälitystä ollenkaan, kuin muinoin Reporadiossa. Sitä tukemassa ovat minunkin verorahani...
Mikä on radiouutisten tarkoitus?
7
<50
Vastaukset
Ei kehitysavun maksamisella ole tarkoitus tuhota maksajamaan taloutta. Kehitysapua maksetaan, jos maalla ontodella siihen varaa eikä se elä velkarahalla itse. Mikä siinä on niin vaikeaa hyysäreiden ja hurskastelijoiden tajuta ??? Että silleen.
- Jytkytinjytky
Jytky jytky jytky.
- KylmäSilmäTuijottaa
Pakkotoisto on aivopesun isoäiti.
Sen olette kaikki varmaan jo Hyysärimediassakin huomanneet?
Silloin kun totuus ja median luomat mielikuvat eivät kohtaa käytännössä lähes missään niin tuloksena ei voi lopulta olla mitään muuta kuin pahaa ja Mefiston kylmän käden kosketusta. - lkfjhgd
Aamusta iltaan yle mokuttaa. Huomenna taas sianpieremän aikaan ylen aamutv aloittaa mamutussiedätyksen.
- SPRkuseeHunajaa
Nyt on raha rökösillään, se vain vaatii ensin suuren ja hyvinkin pitkällisen puuduttavan mediakamppanjan mustan puhumiseksi valkoiseksi.
- glkjhgfds
Tv1 ja 2 yhdistettävä. Tv2 on joutava urheilukanava nykyään.
- Kuplayle
Yle joutuu esittämään myönteistä mamupropagandaa, tosin se tekisi varmaan sen muutenkin, Yle elää Krista Kososen tavoin vihervasurikuplassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519