Vanha ukko nai rajusti

fkire

2

3999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurustelin 80-luvulla nätin ruskeasilmäisen tytön kanssa, Sain juuri ajokortin ja lähdettiin cortiinalla minun sukulaismiehen luo kun sillä oli volvo jonka aiko myydä.
      Perillä tehtiin autokauppaa syötiin ja lopulla Martti sanoi jääkää yöksi nukkukaa vaikka aitassa tai talossa. Tietenkin viinaa otettiin ja yritettiin ratkoa viiden sadan markan hinta eroa. Saunassa Martti sanoi jos saan naida Elsaa niin ollaan sujut.
      Mietin vähän aikaa Martti sanoi annetaan viinaa ehkä suostuu jos sinä et saa tietää menee minun piikkiin. Katsoin Martin kovettuvaa kalua sanoin varmaan antaa jos saat tuon sisään, Martti iski silmää kun kunnolla nuolee se sopii varmasti.
      Illalla Elsa jo humaltu ja mentiin aittaan Elsi nukahti, nousin pirttiin sanoin kokeile onnistuuko sano että sorruin laverille kun tulin takaisin.
      Martti lähti alushousuissaan aittaan, aitassa oli pieni eteinen ja ovi aittaan.
      Martti istui sängyn laidalla ja herätteli Elsaa kysyi haittaako jos Esko nukku mökissä sortu sinne.
      Elsa nousi istumaan humalaissena miten se sinne meni ja laskeutu seljälleen Martti hietoi rintoja kuiskas oikein saanhan vähän koskettaa kun ei ole naista Elsi huokaili ja hymyili mitä se setä pikku tyttöjä tällai koskettelee Martti kumartui ja imin nännejä katsoin oven raosta kun Elsin selkä nousi kaarelle Martin sormet työntyi pikku housuihin Elsi kiljahti ei sinne ollut puhe koskea.
      Tiesin jos työntää sormet sisään tulee tosi kiimaseksi ja niin kävi jalat leveni ja lantio nousi. Martti sanoi sinähän kiimanen olet ja meni lattiialle käänsi Elsiä poikittain ja nuoli pillua Elsi kiljui himosta setä nuolee pikku pilllua Elsi jo vapisi hyvästä olosta Martti nousi Elsi katsoi kalua ja peräänty sseinää vasten ei tuo sovi se repii Martti veti jaloista Elsin sängyn reunalle sanoi kokeillaan en minä revi sinua ja sylkäisi reilusti sylkeä kalun päähän kun työntyi vähän ja liikkui Elsi kiljui ei satu pian Martti nai kunnolla Elsi työnsi kädet laverin reunaan kiinni Martti sanoi tiukka olet sinä tiukka Elsi sai orgasmin heittelehti puolelta toiselle Martti piti jaloista kiinni ja nai Elsi enää vain ulisi ja antoi halukkaana Martti piti pohjassa kysyi saako laskea Elsi kiljui lske laske Martti laukesi Elsin pakarat tärisi pitkään Martti veti pois Spermaa valui pienestä pillusta lattialle. Martti nousi sanoi pitää mennä katsomaan Eskoa Elsi nousi minä lähen kans.
      Juoksin mökkiin ja nukuin, Martti ravisteli ja Elsi puisteli, Martti sanoi se nukkuu aamuun asti. Elsi seisoi sängyn vieressä ja katsoi Martti tuli taakse ja hieroi rintoja kuiskas olet kuin enkeli ja hieroi takaa kalullaan Martti kuiskas tule ja talutti Elsiä kammariin.
      Elsi vähän esteli älä enää martti kuulu sanovan nuolen sen minkä olen soteknut. pian alkoi Elsi huokailla hiivin katsomaan Martti nuoli vähän aikaa ja nousi veti Elsin istumaan ja tyrkytti kalua Elsi piti kakasin käsin kiinni ja nuoli ja imi naurahti maistuu pillulle.
      Martti vetäyty ei mitään hukkaan ja nousi sänkyyn käänsi Elsin nyt kalu meni sujuvasti sisään Martti sanoi on sulla naitavan seksikäs pylly Elsi kiljui hiljaa kuiskas niin ne pojatkin sanoo Martti kysyi onko niitä montakin ollut Elsi huokaili on kerrankin kolme miestä houkutteli mukaan naivat kaikki kahdesti, Maetti on sulla hyvä kyrpä kuntelin hmeissään milloinhan se on tapahtunut. Martti onneksi kysyi onko siitä aikaa Elsi sanoi muutama viikko Esko oli kalallaja minä kylillä käveleskelin ilman rahaa. Martti kysyi maksoiko ne Elsi huokasi nainnin aikana aksoi viisi sataa.
      Martti laski sisään sanoi odota ja antoi paperia. Kuulin kun Martti kysyi annatko joskus muuloinkin niin Annan kunnon alennuksen autosta, molemmat makoili sängyssä. Elsi nousi tuli kiire Elsi puisteli minua ja meni takaisin, kuulin kun Elsi sanoi vieläkö jaksat nousee jo vähän kuulin imemis ääniä katsoin Elsi imi kalua pystyyn ja nousi päälle ohjasi kalua sisään nauroi Martille näin kun koko päivän kyttäsit persettä Elsi nai suorana kalun päällä ja huokaili luulin että ei sovi olen ihan täynnä Martti pyöritteli nännejä kun Elsi nai kuin hutsu sen päällä menin nukkumaan ja nukahdin.
      Aamulla kuulin kuinka naivat en enää mennyt katsomaan. Kaupat tuli sain sovitusta viiden sadan sovitusta hinnasta vielä viisi sataa pois Martti sanoi pitäähän sukulais alennus tulla.
      Elsi oli pari päivää että ei kiehnännyt kyljessä kiinni paremminkin kierteli. Minä ajelin hyvällä volvolla ja kävin kuukauden päästä Martilla kylässä, Elsi ja Martti jäi mökkiin kun kävin kaupassa. Kun tulin Martti näytti kahta sormea Elsi oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Kämpillä illalla oli pimeää sängyssä sanoin Elsille kun hyväilin on sillä Martilla iso kalu jos sen päälle pääset huutaisit Elsi siveli kivi kovaa kalua ja nousi näinkö siinä kävisi pillu valui kunnolla kun lantio vispasi annoin Elsin kuvitella Martin kanssa naintia. Vähän kaiveli ne kolme setää jotka pääsi sipaisemaan Elsiä, mutta hyvää varmaan teki silloin, Saatiin Elsin kanssa kasi lastakin aikaan ja ollaan vielä yhdessä.

• Anonyymi

Tuollaiset kiimapillu tytöt on kyllä Ihania 🥰

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      575
      7472
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      2825
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2064
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1274
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1233
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1169
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1027
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1026
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1003
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      872
    Aihe