http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015081720194698_uu.shtml
"Ruokaa varastamalla
Jos asuntotuki tippuu, joudun sossua luukuille.
Eläkeläinen 2011
Olen 59-vuotias työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nainen. Eläkkeeni on 960 euroa, eläkeläisen asumistuki 300 ja vuokra 495 euroa. Suorasähkölämmitykseen menee talvella kovalla pakkasella yli 300 euroa. Lisäksi on lääke- ja autokulut. Asun maalla, ei ole busseja. En saa sosiaalitoimistosta mitään. Olen varastanut ruokaa jo viime talvena, ja jos asumistuesta lähtee 100 euroa, joudun varastamaan lisää. On pakko muuttaa, en vain tiedä mihin ja millä rahalla.
Ansku
Olen jo joutunut karsimaan lääkkeistä, ruuasta ja tuunaan kirppikseltä ostetut vaatteet. En tiedä miten pärjään kun eläkeläisen asumistuki poistuu. Sossusta en saa mitään, vaikka eläkkeeni on sama kuin Kelan päiväraha. Koska hoidin lapset kouluikään, kahdeksan vuotta meni tavallaan hukkaan eläkkeen suhteen. Onko edessä riutuva, pitkittyvä kuolema?
Nälkäkuolema odottaa
On pakko aloittaa kerjääminen Helsingin liikepaikoilla, missä turistit liikkuvat, että saisi loppukuussa jotain ruokaa. Myöskin sairaalaan olen hakeutunut välillä, että saisin ruokaa ja laskut jäävät yhteiskunnan maksettavaksi.
Sairaseläkeläiseksi joutunut
Edessä itsemurha?
Leikkauksen jälkeen jäisi kuusi euroa päivässä menoihin. Siis lääkkeet, ruoka ja muut välttämättömät. Käytännössä se tarkoittaa elämästä luopumista."
Missä on se osa Suomea jota kutsutaan hyvinvointi valtioksi? onko se kutistunut Arkadianmäen kokoiseksi pläntiksi!
Late Lapista. SSSS Ry!
"SÄÄTIEDOTUS" SUOMEEN ! ODOTETTAVISSA ITSEMURHIA !
18
84
Vastaukset 18
- jasittenvähäntotuuksia
Itsemurhat lisääntyvät aina nousukausina, kun luuserit kadehtivat niin lujaa niitä joilla menee hyvin, että ei pää enää kestä. Itsemurhien huippuvuosi Suomessa oli v. 1990.
1990 oli se pahan laman alkamisvuosi, joten "viisautesi" meni harakoille !
Late Lapista. SSSS Ry!- noeitodellakaanollut
Late_Lapista1 kirjoitti:
1990 oli se pahan laman alkamisvuosi, joten "viisautesi" meni harakoille !
Late Lapista. SSSS Ry!Kuules poju, 1990 oli vielä erittäin hyvä vuosi, olin silloin 25 vuotias ja muistan sen kyllä erinomaisesti.
"Kielteisen kehityksen huippu saavutettiin taloudellisen nousukauden lopussa vuonna 1990, jolloin Suomessa tehtiin kaikkiaan 1 520 itsemurhaa (kuva "
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00029 - niinkö
Ja sitten vähän totuuksia. Sinulle - taidat kadehtia vanhuksia kun saavat asumistukea. Älä huoli sairastut ja vanhenet sinäkin.
- On.joo.odotettavissa
Minä olen sairaseläkeläinen. Eläke on pienin, eli takuueläke. Sossusta en saa mitään, viimeksi kävin sossussa -07 enkä saanut penniäkään sairauskuluihin: "Sun pitää alkaa nyt säästämään". Liikkuminen on vaikeaa, ja täällä on pitkät etäisyydet, niin käytännössä olen vanki kodissani paitsi että pihalle pääsen.
En odota mitään hyvää tulevaisuudelta, ja olen jo suunnitellut miten lopetan elämäni kivuttomasti ja siististi mikäli asiat menevät vielä huonommiksi, ja luultavasti ne menevätkin jossain vaiheessa. Eipä meidän puolesta kukaan osoita mieltä.Suomessa on jo pohjoismaista heikoin vanhusten hoito, ja Sipilän rosvojoukot vielä heikentävät sitä, joten vanhusten itsemurhatilastot tulevat takuulla kasvamaan!
Mutta eiköhän se ole EK,lla ja Suomen rosvohallituksella tarkoituskin, jotta poistetaan tuottamattomat ihmiset pois muonavahvuudesta !
Ulkomaisiin sotilaskarkureihin kyllä rahaa riittää, mutta ei kotimaisiin heikompiosaisiin !
Late Lapista. SSSSS Ry!- jörgens
Late_Lapista1 kirjoitti:
Suomessa on jo pohjoismaista heikoin vanhusten hoito, ja Sipilän rosvojoukot vielä heikentävät sitä, joten vanhusten itsemurhatilastot tulevat takuulla kasvamaan!
Mutta eiköhän se ole EK,lla ja Suomen rosvohallituksella tarkoituskin, jotta poistetaan tuottamattomat ihmiset pois muonavahvuudesta !
Ulkomaisiin sotilaskarkureihin kyllä rahaa riittää, mutta ei kotimaisiin heikompiosaisiin !
Late Lapista. SSSSS Ry!Hyvä, Late!
Late_Lapista1 kirjoitti:
Suomessa on jo pohjoismaista heikoin vanhusten hoito, ja Sipilän rosvojoukot vielä heikentävät sitä, joten vanhusten itsemurhatilastot tulevat takuulla kasvamaan!
Late Lapista. SSSSS Ry!Kun yhteiskunta menee siihen pisteeseen, ettei tavallisilla ihmisillä ole muuta menetettävää kuin kahleensa, alkaa tapahtua. Sinne on vielä matkaa, mutta menossa ollaan. Sinne ovat menossa myös ne tavalliset ihmisett, jotka tälläkin palstalla hehkuttavat ay-liikkeen nöyryyttämistä ja työntekijöiden kyykyttämistä.
jjeeves kirjoitti:
Kun yhteiskunta menee siihen pisteeseen, ettei tavallisilla ihmisillä ole muuta menetettävää kuin kahleensa, alkaa tapahtua. Sinne on vielä matkaa, mutta menossa ollaan. Sinne ovat menossa myös ne tavalliset ihmisett, jotka tälläkin palstalla hehkuttavat ay-liikkeen nöyryyttämistä ja työntekijöiden kyykyttämistä.
Näitä mielipiteitään voivat toisetkin laittaa eduskuntaan ja hallitukselle, siis minun lisäkseni! Osoitehan on
[email protected] Taikka etunimi.sukunimi@eduskunta. fi
Puoluetoimistojen osoitteet löytyvät googlettamalla !
Late Lapista. SSSS Ry!Late_Lapista1 kirjoitti:
Näitä mielipiteitään voivat toisetkin laittaa eduskuntaan ja hallitukselle, siis minun lisäkseni! Osoitehan on
[email protected] Taikka etunimi.sukunimi@eduskunta. fi
Puoluetoimistojen osoitteet löytyvät googlettamalla !
Late Lapista. SSSS Ry!Tuskin lukevat. Korkeintaan avustajat niitä vilkaisevat ja sitten poistavat postista.
- vertapakkeihin
Paskaloisia virtaa täysihoitoon urakalla. Kansaa kurjistetaan urakalla. Kohta rupeaa päitä putoilemaan oikein kunnolla.
- Hyysäri
Jättäkää vuokra maksamatta jos tiukoilla on, Siihen saa tukea sossusta kun muuten joutuu kadulle
- Olenvääränvärinen
Ei auta pitemmän päälle. Jos sossu maksaa maksamattoman vuokran, valkoisilta se peritään takaisin. Eli joudut olemaan alle perusturvan nin kauan kunnes summa on maksettu takaisin. Sussumamuilta tuo onnistuu, kun "ei ymmärrä miksi pitää maksaa mitään".
- keleenkellit
MV-lehdessä (joka on ainoa sensuroimaton) oli kuvakooste, jossa mamuja istui (Suomessa siis) notkuvien pöytien ääressä ruokailemassa ja seuraavassa kuvassa näytettiin suomalaisia valtavan pitkässä LEIPÄJONOSSA1 Ja sitte ihmetellään miksi emme hyväksy tätä holtotonta maahanmuuttoa!!!
- oikea.paikka
Sen voisi hoitaa sitten vaikka mahdollisimman näyttävästi ja kuuluvasti, viimeisenä yrityksenä auttaa toisia kuristettaviksi jääviä.
- jegser
Ja hallituksella on suuri ja avoin sydän näille maarosvoille jotka täyttää maan vaatimuksineen. en asu siellä asun rikkaassa Norjassa mutta sydän on siellä ja vihaan miehiä jotka lupaa ja lupaa ennen vaalia "og gir fan etter valget"
Kaikki tietää miksi teidän pienipalkaisten pitää maksaa juhlat Suomi korviaan myöten velassa maahan tuhansia "loisia" nehän tarvii ruokaa kallita mobilia ja pitkiä puheluja sinne mistä tulivat kuka maksaa-- te ja te maksatte joku henkellään joku aina nälissään.
Suomi ei ole se Suomi enää!!- Hullumaailma
Jos 20 vuotta sitten joku olisi väittänyt että suomalaiset joutuvat syrjityksi Suomessa, olisin nauranut ja pitänyt sellaista väittävää vinksahtaneena visionäärinä. Mutta siihen ollaan kuitenkin tultu, ajat muuttuvat nopeasti. Eurooppan luodaan kaaosta muslimeilla ja eurooppalaisia yllytetään vihaamaan Venäjää. Samaan aikaan USA ja Venäjä kauppa vaan lisääntyy, mutta EUta käsketään lopettamaan kauppa Venäjän kanssa ja lisäämään pakotteita. Kolmatta maailmansotaa ovat maailman johtavat pankit ja suursijoittajat (eli rikkaimmat pankkisuvut) valmistelemassa.
- kuolonkellot
Hallituksen suuri suunnitelma onkin saattaa tämä hyödytön ihmisryhmä itsemurhan partaalle ja siten saadaan lisää säästöjä. Kohta varmaankin perustetaan keskitysleirejä vanhuksille ja vammaisille joilla ei ole varaa asua normaalisti. Siinä samalla vapautuu asuntoja uusille terveille työtä pelkäämättömille pakolaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338