täällä kuinka hävytön ja siveetön sarja sinkkuelämää on ja kuika aikasin illasta se tulee mitä te siitä täällä palstalla keuhkoatte?! ei täällä kukaan sille mitään voi.soittakaa MTV-3:lle että siirtävät esitysaikaa myöhemmäksi älkääkä täällä vallatko palstatilaa! sitäpaitsi ei sitä ole pakko katsoa jos on niin ahdasmielinen ettei voi katsoa ohjelmaa missä naiset puhuvat toisilleen vapaasti seksistä ja sen tuomista ongelmista.Sitä me ystävien kesken teemme!
Ne jotka valittaa..
4
401
Vastaukset
- Carrie
Pitäkää valittajat tv:t kiinni Sinkkuelämää sarjan ajan!!!! Ja jos se sarja jonkun mielestä on liian "hurja" tai jotain,niin veikkaan että se ihminen on jehovantodistaja, mormooni tms. ahdasmielinen ainoastaan omaa napaa tuijottava ihminen!!
- ''
Kommentit alkavat koomisesti muistuttamaan väkivaltaelokuvien puolustajien selityksiä;)
- poo
'' kirjoitti:
Kommentit alkavat koomisesti muistuttamaan väkivaltaelokuvien puolustajien selityksiä;)
väkivaltaelokuvat tähän asiaan liittyy?? en oo tähän asti kyllä minkäänlaista väkivaltaa Sinkkuelämäässä nähnyt..
- Linda Lovelace
poo kirjoitti:
väkivaltaelokuvat tähän asiaan liittyy?? en oo tähän asti kyllä minkäänlaista väkivaltaa Sinkkuelämäässä nähnyt..
Hyvä, en ole minäkään Sinkkuelämäässä fyysistä väkivaltaa
huomannut, ihanaa kevyenpainavaa komediamenoa vain. And for the record:
hauskaa, että sinäkin taivutit sarjan nimen muodossa "Sinkkuelämäässä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228