ostaisiko joku jos myisin?

pieni.punainen.pelle

tässä ihan mielenkiinnosta kysäisen että ostaisitteko tai löytyisikö ostajia.

16.v ex-ravuri tamma. Ei varsonut. Väri ruunikko. Toiminut ratsuna vähintään 5 vuotta. Osaa perusasiat. Laukanosto oikeaan hyvin ja vasempaan nousee välillä väärä. Se on koulutuksen alla koska hevonen seisonut vuoden verran. Herkkä suinen. osaa väistöt ja etu/taka-osa käännökset. Ei ole ryöstäjä. Mukava ajaa. Ei pelkää kuin asvaltti tien keltaisia viivoja ja ketjujen ääntä. Mukava luonteinen. Ei pahoja talli tapoja. Täysin terve. Vasemmassa etusessa liikaluu. Siihen pitää laittaa vain rankan liikunnan jälkeen linimenttiä. Terveet hyvät kaviot. Luotettava ja persoonallinen..

11

2272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niblah

      rippuu ihan hinnasta???

    • zaija

      Tuskin kukaan ostaisi. Markkinat ovat pullollaan ex-ravureita. Paremmin koulutetutkaan eivät tahdo millään mennä kaupaksi.

      Sinun hevosellasi on jo ikääkin aika reilusti eikä tuos koulutus kuulosta mitenkään erikoisen hyvältä. Ja tuo liikaluu. Se on myöskin yksi tekijä minkä takia en ainakaan minä hevosta ostaisi.

      Surullista, mutta totta. Ihmiset eivät osaa arvostaa lämppäreitä ratsuina.

    • rosalie

      no en tiiä et kuimoni ostai mut mä itse ainakin voisin ostaa olen aina pitänyt ravureista ja ex-ravureista eikä ne mun mielestä ole sen huonompia kuin 150cm hyppäävä huippu esteratsu ne on vaan erilaisia...ja jos kerran heppa osaa perusasiat suhtkoht hyvin ni siitä saa ihan kivan perus hepan jollekkin joka ei niinkään pidä mistään yhdestä lajinosiosta...ja jos se vasen laukka nousee välillä vääränä ni sitte sitä pitää vaan reenata vähän enemmän ni kyllä se siittä sitten...=)

      • P.P.p

        kiitos vain... noh pitää vain kouluttaa sitä enemmän... mutta kai tuosta seurahevosen saisi vaikka sellaiseksi en mielelläni myisi... kun varusteet ja hevosen arvon laskisin yhteen niin alle 500 e en myisi...

        jep ja hyvää uuttavuotta kaikki lämpösrakkaat ja muutkin


      • ewendael
        P.P.p kirjoitti:

        kiitos vain... noh pitää vain kouluttaa sitä enemmän... mutta kai tuosta seurahevosen saisi vaikka sellaiseksi en mielelläni myisi... kun varusteet ja hevosen arvon laskisin yhteen niin alle 500 e en myisi...

        jep ja hyvää uuttavuotta kaikki lämpösrakkaat ja muutkin

        ite ostin aivan kouluttamattoman ex-ravurin, millä oli ikää 5 vuotta ja hintaa oli 850€ huonokuontoisen satulan ja suitsien kanssa... Olen ollut aika epätoivoinen, koska olen saanut opettaa aivan kaiken hepalleni... silti en enää haluaisi luopua siitä, koska mielestäni lämppärit ovat yleensä parempia ratsuja kuin jotkut ratsastuskoulu hepat! Niissä on luonnetta! xD
        itse siis ostaisin, jos en jo omistaisi heppaa...
        Kyllä meitä lämppäri ihmisiäkin löytyy! :)


      • viini
        P.P.p kirjoitti:

        kiitos vain... noh pitää vain kouluttaa sitä enemmän... mutta kai tuosta seurahevosen saisi vaikka sellaiseksi en mielelläni myisi... kun varusteet ja hevosen arvon laskisin yhteen niin alle 500 e en myisi...

        jep ja hyvää uuttavuotta kaikki lämpösrakkaat ja muutkin

        tiedän hevosen joka oli ex-ravuri,tamma 18 v.aiemmin varsonut,ja myydessäkin kantavana 10,0 aikaselle orille,hinta 100€ oli kiltti ja maastovarma.varsa maksu tietysti,minkä hinta riippuu orista.


      • rapu1981
        P.P.p kirjoitti:

        kiitos vain... noh pitää vain kouluttaa sitä enemmän... mutta kai tuosta seurahevosen saisi vaikka sellaiseksi en mielelläni myisi... kun varusteet ja hevosen arvon laskisin yhteen niin alle 500 e en myisi...

        jep ja hyvää uuttavuotta kaikki lämpösrakkaat ja muutkin

        Minä ainakin uskon että hevosellesi löytyy ostaja kunhan vain tulee oikea ihminen kohdalle, eikä sinun kannata myydä hevosta alle 500€ vaikka lehdet olisivatkin täynnä myynnissä olevia ex-ravureita sillä jos hevosen mukana tulee varusteet niin ne ovat jo arvokkaat ja hevonen on kuitenkin koulutettu.
        Kun minä ostin nykyisen hevoseni n.8 vuotta sitten sain 9-vuotiaan ex-ravurin jolla oli kuulemma paljon ratsastettu mutta silti polle ei tajunnu mitään pohkeista,varusteet jotka sain hevosen mukana olivat repaleiset villapintelit, hajoamis pisteessä ja aavistuksen verran hevoselle liian pieni oleva nahkariimu ja riimunnaru joka minun mielestäni näytti enemmän koiran talutushihnalta kuin riimunnarulta ja maksoin hevosestani 840€


      • Guru22
        rapu1981 kirjoitti:

        Minä ainakin uskon että hevosellesi löytyy ostaja kunhan vain tulee oikea ihminen kohdalle, eikä sinun kannata myydä hevosta alle 500€ vaikka lehdet olisivatkin täynnä myynnissä olevia ex-ravureita sillä jos hevosen mukana tulee varusteet niin ne ovat jo arvokkaat ja hevonen on kuitenkin koulutettu.
        Kun minä ostin nykyisen hevoseni n.8 vuotta sitten sain 9-vuotiaan ex-ravurin jolla oli kuulemma paljon ratsastettu mutta silti polle ei tajunnu mitään pohkeista,varusteet jotka sain hevosen mukana olivat repaleiset villapintelit, hajoamis pisteessä ja aavistuksen verran hevoselle liian pieni oleva nahkariimu ja riimunnaru joka minun mielestäni näytti enemmän koiran talutushihnalta kuin riimunnarulta ja maksoin hevosestani 840€

        Olen kiinnostunut ilmoituksestasi.Olisitko hyvä ja laittaisitko minulle lisä tietoa suvusta yms..

        T:Heli
        [email protected]


    • tarhapäitset

      minkäs kokoinen polle on?
      omista itse kaksi ex- ravuri lämppäriä. toinen täys koulutettu ratsu 26vee ja toinen koulutuksen alla 7.5 vee. hienoja ja persoonallisia hepoja.. onnea myyntiyritykselle... :)

      • P.P.p

        suunnilleen 160 on säkä... on vähän etupainonen mutta kunhan nyt saa lihakset kasvamaan niin eiköhän tuo tuosta tasoitu...


      • möimöi
        P.P.p kirjoitti:

        suunnilleen 160 on säkä... on vähän etupainonen mutta kunhan nyt saa lihakset kasvamaan niin eiköhän tuo tuosta tasoitu...

        must ainaka koska ei o ex ravureita liikaa mun hoitsu on ex ravuri ja tosi kilti mynisä 1200e ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe