Hei. Olen nolo uskis ja haluaisin tehdä syntiä niinkuin kaikki kovat jätkät. Mistä minun tulisi aloittaa?
Tahdon tehdä syntiä
6
103
Vastaukset
- voivoivooii
Ei sinun tarvitse tahtoa, sinähän teet syntiä, koko ajan, itse sitä tiedostamatta.
Kannattaa rikkoa Matteus 12:31 sääntöä eli kannattaa puhua pyhää henkeä vastaan, silloin olet todella kova jätkä.
PS. Kyseessä on joidenkin tulkintojen mukaan ainoa Raamatussa mainittu synti, jota ei voi saada anteeksi.
- Ei_kannata_vaivautua
Synnintekijöitä on niin paljon, että hukkuisit massaan. Et olisi sen kovempi jätkä kuin kukaan muukaan. Jatka nolona mieluummin.
Liity Perussuomalaisiin ja kysy Toimi Kankaanniemeltä.
- Riivattu
Aloittajalle.Sinun ei tarvitse tehdä enään yhtään mitään,olet saanut sen jota olet tahtonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889