Suomi ei ole puolustamisen arvoinen

Ex-patriootti

Nykypäivän EU-Suomi ei ole puolustamisen arvoinen. Miten EU-paskalle kumarteleva valtio voi olla puolustamisen arvoinen, joka kiristää vero ja leikkaa eläkkeitä ja tukia, joista kerätyt säästöt syötetään sitten Kreikkaan ja pakolaisille? Miten valtio, joka suostuu tuhoamaan omien kansalaisten työpaikat itäeurooppalaisen halparoskaväen takia voi olla puolustamisen arvoinen? Kaikkea kiristetään, karensseja pidennetään yms, mutta samaan aikaan ulkoistetaan suomalaisten työt tälle halpatyövoimalle, miten tämä on puolustamisen arvoinen asia?

Jokainen tekee omat päätöksensä, mutta itse en tule laittamaan tikkua ristiin ja riskeeraamaan terveyttäni ja henkeäni tällaisen paskavaltion takia mahdollisessa kriisitilanteessa. Tämä maa oli puolustamisen arvoinen, mutta lähes kaikki siitä puolustamisen arvoisesta Suomesta on tuhottu tai ollaan päättäväisesti tuhoamassa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-patriootti

      Jatkoa viestiini:

      Miksi puolustusta ei ulkoisteta virolaisille, latvialaisille, liettualaisille, puolalaisille ynnä muulle itäiselle porukalle? Kun kerran on niin hienoa, että ulkoistetaan samaiselle sakille suomalaisten työt, niin ulkoistetaan maanpuolustuskin ja hoitakoot he sen homman. En ymmärrä, mikä velvollisuus suomalaisella on kuolla ja vammautua halpatyövoiman, EU:n ja halpatyövoimaa kieli pitkällä lipovien ahneiden kapitalistien puolesta?

    • sivariKomppaa

      Pietarintrolleilla ja sivakoilla aika lailla samat mielipiteet.

    • sssvvv

      Miksi ihmeessä sinä vielä täällä notkut?

    • ei tätä maata ainakaan Venäjää vastaan kukaan enää lähde aseellisesti puolustamaan. Venäjän valloitus olisi monen mielestä Suomelle pelastus. Maanpetturit ovat vatuloineet kaikki maan asiat niin lahjakkaasti perseelleen, että jos Puuttini ei tule apuun, niin sitten on turvauduttava pieniin aseellisiin ryhmiin, jotka alkavat esim tappamaan mamuja ja näitä maanpetturisuvakkeja. Äänestämällä tähän maahan ei saada kuin kusipäitä hallitukseen ym petturipersuja.

    • valtiomiesvaalit

      Tässäkään hallituksessa en näe yhtään valtiomiestä, mutta jos tämä hallitus kaatuisi, pahaa pelkään ettei löydy uusiakaan. Minä en ainakaan tiedä ketään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe