Kävi tossa viime lauantaina sellainen pikku vahinko sepalluksen kanssa. Kävin normaalisti merkkaamassa reviiriä läheisen metsän laitumilla, ja kun olin valmis ja ravistellut ylimääräiset, niin laitoin normaalisti housut kiinni. Mutta kun tällä kertaa olinkin "kommandona" niin nakki tahtoikin jäädä vetoketjun väliin sitä kiinni laitettaessa. Verta tuli jonkin paljon eikä oikein tahtonut loppua. Sain kuitenkin tyrehdytettyä veren vuodon ja jatkoin muina miehinä matkaa kotiin. Parin päivän kuluttua tajusin ettei värkki olle tehnyt mitään elettä noustakseen, ja siinä vaiheessa aloin huolestua. Lääkärissä en ole vielä kehdannut käydä, mutta kai kyseinen tila jotenkin varressa olevaan haavaan liittyy.
Vastaukset 1
- SavonSikanauta
Reipasta tumppuun sutimista vaseliinin kanssa, siitä se tokenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717